پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 913796
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
اینستا تقدیری

حوزه/ دلمان در حاشیه‌های شهر است. همان جاهایی که کمتر دیده می‌شود. دلمان به پای آن کودک سیستانی یا بشاگردی که کفش به پا ندارد بند است که نکند خار به پایش رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حامد تقدیری مدیرعامل سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا با انتشار فیلمی در صفحه مجازیش نوشته است:

برای بچه‌های خوب صدرا

نزدیک به ۵۳۰ روز از حضور حقیر و دوستان عزیزم که این همه سال بهشون زحمت دادم در صدرا میگذرد. ۵۳۰ روزی که ثانیه به ثانیه اش را در جانم ثبت کردم. ۵۳۰ روزی که همه تیم سازمان مدارس صدرا با عشق به هدف و این راه ، تمام قد پای کار آمدند.

راستش را بخواهید اول قرار بود مدرسه غیرانتفاعی بزنیم. اما هر چه فکر کردیم دیدیم ما اهل پول گرفتن نیستیم. دیدیم دلمان در حاشیه های شهر است. همان جاهایی که کمتر دیده می‌شود. دلمان به پای آن کودک سیستانی یا بشاگردی که کفش به پا ندارد بند است که نکند خار به پایش رود.
راستش را بخواهید هر وقت این کودکان کار را دیدیم یک دل سیر برای کم کاری خودمان اشک ریختیم که چقدر کار داریم و چقدر ضعیفیم.

اما این ۵۳۰ روز را مثل همه ی سالهای قبل محکم دویدیم تا معشوق هستی بپذیرد سربازی مان را. معشوق هستی گاهی خواست سنگر رزم تربیتی مان در روستاهای دور افتاده باشد و گاهی خواست در دل اروپا و گاه دیگر در سوریه. اما ممنون خداوند متعال هستیم که ما را خادم مدارس صدرا کرد.

از شما پنهان نباشد کم حرف نشنیدیم. کم نبود تهمت ها و زیر آب زدن ها. کم نیست حرف ها. اما همه را بخشیدیم. همه را هم سکوت می‌کنیم. میدان رزم است، خانه خاله که نیست. خواستیم سرباز باشیم پس نوش جانمان. باشد که معشوق هستی بپذیرد.

در وضعیت کرونایی نظام تعلیم و تربیت بیشتر توجه شان به آموزش مجازی است. کسی برای فرهنگ و تربیت بچه ها کاری نمی‌کند. ما در سازمان مدارس صدرا علاوه بر آموزش پژوهش محور که امسال به دنبال آن هستیم ، سخت برای کاری تربیتی برنامه ریزی کردیم. ان شاءالله که مؤثر واقع شود

رفقا این چند روز توجه میدهند که هیچ پولی نداریم، با این همه کاری که برای محرم تعریف میکنی حواست به حساب هست؟! بارها دیدم و چشیدم که بانی کار تربیتی اهل بیت علیهم‌السلام هستند. محرم که جای خودش را دارد. این روزها شاید از صدرا کمتر خبر دارید، اما سخت بچه ها درگیر سال تحصیلی جدید و خادمی محرم هستند. برایمان دعا کنید.

پ ن : فیلم ، بعد از چند روز آموزش سخت معلمان مجموعه راهیان کوثر در خوی ، خواستند حرص شان را سر حقیر و آقای جوان که خوب چند روز حال شون رو جا آوردیم، خالی کنند. دم شان گرم. آبش سرررررد بود :)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha