جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگر

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران استان یزد ارتحال استاد اخلاق و مؤسس مدرسه علمیه حجت بن الحسن(عج) میبد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد و یکی از مدیران سابق مدرسه علمیه حجت بن الحسن(عج) میبد با ارسال پیام تسلیتی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید اسدالله امامی میبدی، استاد حوزه علمیه و مؤسس مدرسه علمیه برادران میبد را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حجت الاسلام والمسلمین سید اسدالله امامی میبدی دار فانی را وداع گفت.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسدالله امامی میبدی متولد سوم خرداد ۱۳۱۵ و موسس اولین حوزه علیمه شهرستان میبد امروز ۲۲ مرداد دعوت حق را لبیک گفت. وی از شاگردان امام روح الله الموسوی خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی در نجف بود که بالغ بر ده سال از محضر ایشان کسب فیض کرده بود.

این واقعه ناگوار را خدمت سرکار خانم امامی فرزند ایشان و طلبه مقطع سطح دو مدرسه حضرت زهرا(س) میبد و سرکار خانم ترابی عروس مرحوم حجت الاسلام والمسلمین امامی و طلبه مقطع سطح ۴ میبد تسلیت گفته و همچنین  این ضایعه دردناک و اسفناک را به محضر جامعه روحانیت، اساتید، طلاب، مردم متدین یزد و میبد تسلیت عرض نموده و علو درجات و حشر با اولیای برگزیده و معصوم علیهم السلام را  برای آن فقید سعید و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان محترمشان از خداوند منان خواهانم.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha