پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، حفظ موارد بهداشتی را امر به معروف دانست و گفت: با شیوع بیماری کرونا سلامت مردم به خطر افتاده است که باید مراسم ماه محرم را با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، در نشستی با مسئولان نهادهای فرهنگی استان گفت: اسلام یک دین سلامت محور است و تمامی تکالیف دینی بر پایه سلامت محوری انجام می‌شود.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا سلامت مردم به خطر افتاده است که باید مراسم ماه محرم را با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، حفظ موارد بهداشتی را امر به معروف دانست و عنوان کرد: همان‌طور که برگزاری مراسم شرایط ویژه‌ای دارد، زمان و مکان برگزاری هم اهمیت دارد.

وی ادامه داد: مکان برگزاری مراسم باید کاملا ضد عفونی و مراسم عزاداری در کوتاهترین زمان بین یک تا دو ساعت بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی‌بوشهری همچنین بر استفاده حداکثری هیئت‌های مذهبی از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ حسینی، راه‌اندازی کارگروه نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای پویش «هر خانه یک حسینیه» تاکید کرد.

وی همچنین از مدیران صدا و سیما خواست برای آگاهی مردم برنامه‌های آموزشی تهیه و از شبکه‌های مختلف پخش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha