پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محسن فاطمی‌ نیا

حوزه/ با حکم حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام محسن فاطمی‌نیا مدیر دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، با حکم حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام محسن فاطمی‌نیا مدیر دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان شد.

متن حکم رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برای مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای محسن فاطمی نیا(دام عزه)

نمازجمعه، این نهاد مبارک رحمانی و ثمره خون شهدای گرانقدر و یادگار ماندگار امام راحل عظیم الشأن (رضوان الله تعالی علیه)، به واسطه‌ی تدابیر رهبر حکیم و عالیقدر (مدظله العالی)، به شبکه‌ای گسترده و مشعشع برای هدایت گری سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مبدل شده است.

اکنون که در دوره‌ای جدید از مأموریتی ولایی، در مسیر شکوفایی، ارتقای کیفیت و افزایش اثربخشی این تشکیلات نورانی، مهیای نقش‌آفرینی در جایگاه خدمت به قرارگاه های ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق شده‌اید، ضمن تقدیر از تلاش‌های موثر جناب آقای محمدحسن پیرچه در دوره مسئولیت، با اعتماد به فضل الهی و در سایه‌ی عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، جنابعالی را که بحمدالله علاوه بر تعهد و روحیه انقلابی و جهادی، مورد وثوق نماینده معزز ولی فقیه هستید، به عنوان: «مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان سمنان» منصوب می نمایم.

امید است با اغتنام فرصت و شکر این نعمت، با نصب العین قرار دادن تقوای الهی و بهره‌مندی از سرمایه بی بدیل انس با سحر، توکل، توسل، شهد چشی از برکات مودّت میان مومنین و استفاده از تجربه‌های صاحبنظران و اندوخته پیشکسوتان، پیگیری وظایف و مأموریت‌های ابلاغی زیر را مورد اهتمام قرار دهید:

۱. تعامل مسئولانه، تکریمی و حمایتی با ائمه محترم جمعه و کارگزاران معزز ستادهای نمازجمعه

۲. ایفای نقش چشم بصیر و امین نهاد نماز جمعه در امر رصد دقیق وضع موجود، برای حرکت به سمت وضع مطلوب

۳. بسیج ظرفیت معنوی و مادی دستگاه‌های خدوم و مردم شریف استان در جهت تحقق عزتمندانه راهبردهای مصوب

۴. اهتمام بر تقویت انسجام داخلی تشکیلات و تعمیق ارتباط عاطفی با جامعه هدف

۵. هماهنگی و همکاری با ارکان تخصصی نهاد نماز جمعه برای اجرایی سازی برنامه‌های سالیانه در سطح استان

۶. نتیجه‌گرایی در فرآیند خدمات رسانی، نقدپذیری و نظارت پذیری

۷. بازآرایی و چابک‌سازی دفتر نمایندگی استان، همزمان با ایجاد فضای منعطف و مشحون از عطر صمیمیت، حسن خلق و سعه صدر، فارغ از تکلف و تشریفات اداری مرسوم

ان‌شاءالله در مسیر این دشوار، از حمایت نماینده محترم ولی فقیه، همکاری استاندار محترم و سایر نهادها و دستگاه‌های استان و همراهی ائمه محترم جمعه برخوردار خواهید بود. سرافرازی، سلامت و توفیق روز افزون تان را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

محمدجواد حاج علی اکبری

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha