جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد حسن پیرچه

حوزه/ مدیر سابق نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان، خدمات و عملکرد ۳۹ ساله این دفتر را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، محمد حسن پیرچه، در آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان، به میزبانی این دفتر اظهار داشت: خدارا شاکرم که عمرم را در تبلیغ فرهنگ نماز سپری کردم و بالغ بر ۳۹ سال در این مسئولیت و برپایی هرچه بهتر نماز جمعه، در خدمت به مردم استان بودم.

مدیر سابق نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان با بیان اینکه تلاش شد تا از تمام ظرفیت های موجود در نماز جمعه برای پیشبرد اهداف سازمانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استفاده نماییم، تصریح کرد: در ۸ نقطه استان توانستیم مباحث احداث و راه اندازی مصلاهای نماز جمعه را آغاز کنیم و تا به امروز نیز بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: مصلاهای نماز جمعه از ۵ تا ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که انشالله در آینده نیز با همکاری همگان، شاهد تکمیل و بهره برداری از تمامی مصلاهای نماز جمعه سراسر استان باشیم.

پیرچه با بیان اینکه برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی از جمله اقدامات نو آورانه ای بود که در طول مدت خدمت در این مسند، به انجام رسید، خاطرنشان کرد: شرکت در جلسات شوراهای فرهنگی عمومی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و جلسات مرتبط استانی و همچنین شرکت به صورت هفتگی در نمازهای جمعه شهرستان های استان، از برنامه هایی بود که در طول این سالها به صورت مستمر در دستور کار قرار داشت.

وی گفت: میز خدمت نیز از دیگر خدماتی بود که با مساعدت و همکاری شخص استاندار، در نمازهای جمعه سراسر استان راه اندازی شد.

مدیر سابق نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان با بیان اینکه در بحث رزمایش مواسات و کمک مومنانه نیز با تبدیل تهدید ویروس به فرصت خدمت به مردم، ائمه جمعه حضوری ارزشمند و موثر داشتند، تصریح کرد: تلاش شد تا زمینه برای حضور جوانان در نماز جمعه سراسر استان فرآهم شود و جوانان الحمدلله به صورت مستمر، با نشاط و پرشور در نماز جمعه شرکت داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha