سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حاج قاسم - سیدحسن نصرالله - ابومهدی المهندس

حوزه/ معاون فرهنگی حزب الله لبنان، همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان، تاکید کرد: از حاج قاسم آموخته ایم، یار حضرت مهدی(عج) کسی است که محدود به جغرافیا نیست، بلکه یک دید جهانی دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، شیخ اکرم برکات در نخستین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان که امشب در حرم مطهر رضوی برگزار شد، خطاب به مجاهدین  فاطمیون، اظهار کرد:  وقتی در چهره های شما ای مجاهدین لشکر فاطمیون نگاه می کنیم، آن شهید بزرگوار، سردار حاج قاسم سلیمانی را به یاد می آوریم؛ ما به یاد مهدویت و یاران حضرت مهدی(عج) می افتیم.

معاون فرهنگی حزب الله لبنان افزود: درس عملی که از حاج قاسم آموخته ایم این است که یار حضرت مهدی(عج) محدود به جغرافیا نیست، بلکه یک دید جهانی دارد.

وی خاطر نشان کرد: مهدی یاور ایرانی کسی است که در کانون ولایت مداری می باشد و تقوا گونه زندگی می کند و همان طور که سید مقاومت حجت الاسلام و المسلمین  سیدحسن نصرالله می گوید »هر جا که باید باشیم، هستیم»؛ این تقوا است.

شیخ اکرم برکات با بیان اینکه مجاهدین و یاران ایرانی حضرت مهدی (عج) در همه عرصه های ولایت با تقوا هستند، اظهار کرد: مجاهدین مهدی یاور عراقی نیز محدود به جغرافیای عراق نیستند؛ همان گونه که مجاهدین و مهدی یاوران بحرینی مرز و جغرافیایی را نمی‌ شناسند و همچنین به واسطه ی فرهنگ مهدویت، مهدی یاوران مجاهد لبنانی در فلسطین تأثیر گذارند، در یک کشور عربی برای فلسطین زندانی و در بوسنی و هرزگووین کشته می شوند و یک نفر را برای فتوای امام در انگلیس به شهادت می رسانند.

فاطمیون در همه ساحت های ولایت مداری حاضر شدند

معاون فرهنگی حزب الله لبنان در مورد مهدی یاوران فاطمیون نیز گفت: مهدی یاوران در لشکر فاطمیون که از وسط مزار شریف به راه افتادند و در قلبشان عاشقانه مقدسات پیغمبر(ص) و اهل بیتش را نهادینه کردند، در همه ساحت های ولایت مداری حاضر شدند و آمدند تا در مقابل دشمن طرد شده، بایستند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون مجاهدان، شهدا و جانبازان لشکر فاطمیون هستیم، این لشکر را متشکل از کسانی دانست که در پیشانی هایشان عزت، پیروزی، شجاعت، فداکاری و صبر را ثبت کرده و از روی ایمان برای نزدیک شدن ظهور تلاش کردند.

شیخ برکات همچنین از سوی مجاهدان لبنانی و سید مقاومت در این کشور و از طرف دغدغه مندان فلسطین، بر مجاهدان لشکر فاطمیون سلام و درود فرستاد.

گفتنی است، اولین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان با موضوع «تکریم شهدای فاطمیون» و «آزادی قدس و خروج آمریکا از منطقه هدف نهایی فاطمیون»، از سوی جبهه جهانی شباب المقاومه و با همکاری لشکر فاطمیون و آستان قدس رضوی، پنج شنبه شب ۲۳ مردادماه، با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha