پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیل زاده از برگزاری دوره مجازی مهارت های پژوهشی در حوزه علمیه استان مازندران خبر داد.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران از برگزاری دوره مهارت های پژوهشی در سطح استان خبر داد.

وی با بیان این که این دوره پژوهشی به صورت مجازی برگزار خواهد شد، افزود: کارگاه های پژوهشی تابستانه از ابتدای مرداد آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران، مهارت آموزی پژوهش تمرینی را نخستین محور این کارگاه پژوهشی عنوان کرد و افزود: در این بخش روش مطالعه برای تحقیق مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام اسماعیل زاده همچنین به برگزاری کارگاه پژوهش تمرینی از سوی این معاونت اشاره کرد و گفت: در این بخش طلاب با نظارت دقیق و راهنمایی استاد مربوطه، مقاله ای را ارائه خواهند داد.

وی در ادامه، آشنایی با جشنواره علامه حلی(ره)، آشنایی با کانون های علمی طلاب و برگزاری نشست های علمی را از جمله مهمم ترین محورهای برنامه های ترویجی این دوره یک ماهه عنوان کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران، آشنایی و تسلط طلبه بر مهارت های پژوهشی، ارائه گواهی نامه پایان دوره  از سوی معاون پژوهش حوزه های علمیه معاف بودن طلبه از ارائه مقاله ترم بعدی در صورت قبولی در آزمون را از جمله مهم ترین مزایای شرکت در این دوره پژوهشی عنوان کرد.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که توجه به امر پژوهش طلاب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: اگر یک طلبه با مهارت های پژوهشی آشنا نباشد در ارتقاء تحصیلی با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به این که مسأله پژوهش جزء مهم ترین ارکان علمی حوزه است، خاطرنشان کرد: طلاب باید با مهارت های پژوهشی به خوبی آشنا شوند تا بتوانند در عرصه پیش روی موفقیت های بسیاری را کسب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha