سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ رهبر نهضت اسلامی بحرین، در نخستین همایش بین المللی لشکر فاطمیون تصریح کرد: مجاهدین افغانستانی فاطمیون جان خود را فدا کردند و ضرر نکردند و آنچه را با شهادتشان به دست آوردند مساوی با خیر کل جهان نیست، بلکه بیش از آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله شیخ عیسی قاسم، در نخستین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان که امشب با رعایت پروتکل های بهداشتی، در حرم مطهر رضوی برگزار شد گفت: شهدای فاطمیون افغانستان، نقش های جهادی شهادت طلبانه در دفاع از دین، حرمت ها، سرزمین ها و وحدت داشته اند.

رهبر نهضت اسلامی بحرین، با تاکید بر این که مجاهدین فاطمیون افغانستان دشمن صهیونیستی و غرور آمریکایی را به خضوع در آوردند، تصریح کرد: لشکر فاطمیون در ایستادگی قاطعانه در برابر پروژه هایی که قصد پراکنده کردن امت و تصرف سرزمین ها و تحریف هویت و تغییر مسلمات را داشت، نقش بسزایی ایفا کرد.

وی اظهار کرد: جوانان فاطمیون روح های عزیز و شریف خود را فدا کردند تا از میلیون ها انسان بی گناه و صاحب دل های پاک حمایت و امنیت مردم را از دست جنایتکاران حفظ کنند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم ادامه داد: مجاهدین افغانستانی فاطمیون جان خود را فدا کردند و ضرر نکردند و آنچه را با شهادتشان به دست آوردند مساوی با خیر کل جهان نیست بلکه بیش از آن است.

رهبر نهضت اسلامی بحرین با اشاره به جایگاه مجاهدان، خاطرنشان کرد: خدای متعال می فرمایند هر نیرویی در توان دارید، برای مقابله با دشمنان آماده سازید تا به این وسیله دشمن خدا را بترسانید و هر چه در راه خدا و تقویت قدرت دفاعی اسلام انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود.

آیت الله شیخ عیسی قاسم خطاب به مجاهدان فاطمیون گفت: در برابر پروژه هایی که قصد پراکنده کردن و انشقاق امت اسلامی و تصرف سرزمین و تحریف هویت و تغییر مسلمات اعتقادی که توسط دشمنان صهیونیستی و آمریکایی صورت می گیرد، قاطعانه ایستادگی و استقامت داشته باشید. خداوند متعال به مجاهدین فی سبیل الله امت اسلامی جزای خیر دهد

گفتنی است، اولین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان با موضوع «تکریم شهدای فاطمیون» و «آزادی قدس و خروج آمریکا از منطقه هدف نهایی فاطمیون»، از سوی جبهه جهانی شباب المقاومه و با همکاری لشکر فاطمیون و آستان قدس رضوی، پنج شنبه شب ۲۳ مردادماه، با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha