چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آران

حوزه /امام جمعه آران و بیدگل در جمع خبرنگاران، با اشاره به آمار بالای شهدای این شهرستان، خواستار راه اندازی موزه شهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  حوزه از کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی جوینانی در نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی، ‌اظهار داشت: ۴۴ شهید و ۵۰ جانباز از خبرنگاران را  نشانگر ایثار و شهامت این قشر از جامعه است.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: در عصر کنونی که عصر ارتباطات است، با بهره برداری قوی از ابزار رسانه می توان در مقابل هجمه های دشمن ایستاد و پیام های انقلاب را به دنیا صادر کرد.

حجت الاسلام سلیمانی جوینانی، مطالبه گری از مسئولان، تزریق امید به جامعه، تقویت اعتماد مردم به نظام، انتقال مشکلات جامعه به مدیران و تصمیم سازان، دفاع از هویت دینی، مقابله با جنگ نرم دشمن، ترویج سبک زندگی اسلامی و پاسداری از ارزش های انقلاب را از رسالت های خبرنگاران برشمرد.

وی، نقش خبرنگاران در پیشگیری از شیوع کرونا و  رزمایش کمک مومنانه را برجسته دانست و افزود: خبرنگاران باید کمک های خیرین  و نیروهای جهادی مردمی  در رزمایش مومنانه را به جهانیان معرفی کنند.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه به ظرفیت های های علمی، دینی، صنعتی، کارگری، حوزوی، قرآنی و خیرین آران و بیدگل اشاره کرد و با اشاره به تقدیم 800 شهید این شهرستان، خواستار راه اندازی موزه شهدا شد.

وی، وجود 4 مدرسه علمیه  برادران و خواهران را سرمایه ارزشمند دینی این شهرستان دانست و تصریح کرد: در حال حاضر  بیش از 400  طلبه در این مدارس مشغول تحصیل می باشند.

در این مراسم از خبرنگار خبرگزاری حوزه و خبرنگاران دیگر رسانه ها تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha