پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بیمارستان مینه‌سوتا گزینه غذای حلال را به منو اضافه کرد

حوزه/ درحالی که پیشتر خانواده‌ها و همراهان بیماران مجبور بودند برای تهیه غذا به خانه و رستوران‌های حلال بازگردند، بیمارستانی در سنت کلاود در مینه سوتا، گزینه غذای اسلامی را به منو اضافه کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از SC Times، بیمارستانی در ایالت مینه سوتا در آمریکا، گزینه غذای حلال را به منوی غذایی اضافه کرد.

با اعتقاد بر اینکه غذا در روند بهبود بیماران نقش مهمی ایفاء می‌کند، یک بیمارستان محلی در شهر سنت کلاود در مینه سوتا، به گذاشتن یک گزینه غذای حلال برای بیماران و مراجعه کنندگان اقدام کرده است.

پیش از این خانواده و همراهان بیماران مسلمان در این بیمارستان مجبور بودند برای تهیه غذا به خانه یا رستوران های حلال مراجعه کنند.

هانی جاکوبسون، متخصص بهداشت جامعه، پس از مذاکره با جامعه اسلامی گفت که منوی حلال چیزی است که بیمارستان فاقد آن بود و به شدت برای جامعه مهم محسوب می‌شد برای همین به ارائه غذای اسلامی اقدام کردیم.

ژاکوبسون گفت:  غذا بخشی از روند بهبودی است و اگر در بیمارستان نشسته‌اید و یکی از نگرانی‌های شما این باشد که می‌خواهید چه غذایی بخورید، این مسئله می‌تواند واقعاً مانع بهبودی شما می شود.

گفته می‌شود منوی غذایی حلال پیشنهادی توسط بیمارستان شامل برنج ، نان، مرغ شاورما ، مرغ سوخاری و بیفتیک ماسالا است.

کایل وسنبرگ، سرآشپز بیمارستان هم گفت: من واقعاً خوشحالم که می توانیم به آنها کمک کنیم تا در حالی که در بیمارستان هستند، بهبود یابند و غذاهایی را که می‌خواهند دریافت کنند.

وسنبرگ گفت: از قابلمه‌ها و ظروف جداگانه ای برای تهیه غذای حلال استفاده می شود. همچنین کلیه کارمندان در مورد روند تهیه غذا آموزش دیده اند.

وی افزود: تاکنون بازخورد مثبتی از تمام کسانی که این غذا را پیشنهاد داده‌اند داشته ایم و امیدواریم به همین شکل ادامه یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha