پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: اسلامی بودن و اصل ولایت فقیه به انقلاب و ارزش‌های اسلامی شرعیت می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار سید صادق حسینی امروز در مراسمی در جمع فرماندهان ارشد و کارکنان سپاه بیت‌المقدس که در نمازخانه این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب صد در صد دینی، اسلامی است که فرهنگ آن یکی از پایه‌های اصلی ساختار سیاسی ماست که براساس این اصول از ابتدای انقلاب تا به امروز و آینده پیش خواهیم رفت.

وی گفت: انقلاب اسلامی، قانون اساسی، حضرت امام(ره)، شهدا و فرهنگ ایرانی از ارزش‌های پرافتخار این نظام‌اند که هر کدام در جای خود از اهمیت خاصی برخوردارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه اسلامی بودن و اصل ولایت فقیه به انقلاب و ارزش‌های اسلامی شرعیت می‌دهد، تصریح کرد: یکی از رسالت‌های مهم انقلاب اسلامی‌مان در عرصه‌های مختلف، معرفی، احیا و گسترش تفکر و معارف اسلامی است که دشمنان و معاندان اسلام همواره می‌کوشند چهره‌ای مخدوش از آن نشان دهند و حقایق را وارونه جلوه دهند که در این میان وظیفه ما گسترش این ارزش‌ها در مقابل آن است.

وی با بیان اینکه آیین‌ها وآداب و رسوم هر ملت، سازنده عناصر فرهنگی جامعه محسوب می‌شوند، افزود: تنوع و تعداد آئین‌ها، آداب و رسوم دلیل غنای فرهنگی یک جامعه است و زنده نگهداشتن مناسبت‌های ملی مذهبی تأثیر به‌سزایی در نگهداری و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی داشته و باید هرگز اجازه کمرنگ شدن یا فراموشی ترویج فرهنگ شهدا را ندهیم.

سردار حسینی با اشاره به اینکه امروز با وجود فضای آلوده‌ای که در شبکه‌های اجتماعی در جریان است، عنوان کرد: دشمن برای تخریب بنیان‌ها و ارزش‌های اسلامی در محدوده فضای فیزیکی کشور خواهان از بین بردن ارزش‌های انقلاب است که ما باید با برنامه‌ریزی درست و ایجاد فضای سالم فرهنگی در مقابل هر فتنه‌ای از دشمن ایستادگی کنیم.

وی اظهار کرد: دشمن و ضدانقلاب در منطقه از هر تلاشی برای بدنام کردن سپاه کوتاهی نخواهد کرد و با به راه انداختن عملیات‌های روانی در صدد مخدوش کردن چهره این نهاد مردمی است اما سپاه با اقتدار در ایجاد وحدت، هماهنگی و حفاظت از دستاوردهای انقلاب تلاش کرده و همواره در کنار مردم و در تمام مشکلات یاری‌گر آنان خواهد بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد ورود آزادگان به کشور، یادآور شد: 26 مردادماه مصادف با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ورود بزرگ مردانی‌ است که اسوه‌های صبر و ایثار در دفاع مقدس بودند.

وی تاکید کرد: باید قدر این گنجینه‌های ارزشمند انقلاب را دانست؛ آزادمردانی که در اوج عزّت و پایداری به وطن بازگشتند و با صلابت و ایستادگی، برای خدمت در سنگر سازندگی ایران آزاد و آباد در صحنه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آماده و مقاومند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه دشمن با دنبال کردن نقشه‌های خود دنبال تجزیه‌طلبی است، خاطرنشان کرد: چالش‌های بزرگ دشمن در آینده نشانه گرفتن فرهنگ و هویت فرهنگی است چرا که امروز چندین پروژه جهانی‌سازی در جهان در حال اجراست و قدرت‌های بزرگ هر کدام دنبال این بوده تا برای تأمین منافع و تضمین آینده‌شان همه دنیا را شکل خود کنند که غربی‌های صهیونیست در این زمینه حریص‌تر از بقیه هستند؛ بنابراین وظیفه ما مقابله با هر کدام از این چالش‌ها در بسترهای مناسب است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha