جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/مصاحبه با حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاونت آموزش حوزه های علمیه

حوزه/ معاون آموزش حوزه های علمیه گفت: هدف از برپایی نمایشگاه، اطلاع رسانی به سایر مسئولین و تصمیم گیران حوزه علمیه است؛ چراکه این نمایشگاه ویژه مسئولین و مدیران حوزه علمیه است و مدیران محترم، ضمن بازدید از این نمایشگاه و کسب اطلاع از فعالیت های چهارسال اخیر معاونت آموزش، می توانند به ارائه ی تحلیل ها، انتقادات و پیشنهادات خود نیز بپردازند و این معاونت نیز از نظرات مدیران محترم، استفاده های لازم را خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد در حاشیه افتتاح اوّلین نمایشگاه دستاوردهای معاونت آموزش حوزه های علمیه که امروز در محل این معاونت برگزار شده بود، گفت: این نمایشگاه، نمایشگاه اقدامات، طرح ها، دستاوردها و البته افق ها و رویکردهای معاونت آموزش حوزه های علمیه در چهارسال گذشته و برای سال های آتی است.

وی با اشاره به روند برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت: از حدود ۵ ماه پیش، تلاش برای برگزاری این نمایشگاه، آغاز و به همین جهت، کمیته ای با حضور همه مدیریت های زیرمجموعه معاونت آموزش تشکیل شد و در طول جلسات متعدّد و کارشناسی های مختلف، آمارهای گوناگون آموزشی، جمع آوری و همه آنها مورد تحلیل قرار گرفته و نموداری شدند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به ارائه ی فعالیت ها و دستاوردهای چهارسال گذشته ی این معاونت در سراسر کشور پرداخته است و تمام اطلاعات و نمودارهایی که در اینجا به سمع و نظر مدیران محترم حوزه علمیه می رسند، می توانند حاوی تحلیل هایی در جهت برنامه ریزی های آینده ی بخش های مختلف حوزه باشند و بازدیدکنندگان محترم از اطلاعات ارائه شده برای برنامه ریزی های خود استفاده ببرند.

وی گفت: در این نمایشگاه مختصری از کل فعالیت های معاونت آموزش انجام گرفته، به نمایش گذاشته شده است؛ به طوری که از میان ۸۰۰ کد شناسایی کاری مربوط به این معاونت، تنها ۱۳ عنوان از آن ها در اینجا ارائه شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین رستم نژاد، عنوان داشت: از اهداف برگزاری این نمایشگاه، می توان به اهداف شناسایی در درون تشکیلات اشاره کرد؛ به این معنا که خود مسئولین معاونت آموزش به خوبی متوجه این مسئله باشند که در کجای کار قرار دارند؛ نقاط ضعف و قوت معاونت را بشناسیم و بفهمیم برای آینده چگونه برنامه ریزی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: هدف دیگر از برپایی این نمایشگاه، اطلاع رسانی به سایر مسئولین و تصمیم گیران حوزه علمیه است؛ چراکه این نمایشگاه ویژه مسئولین و مدیران حوزه علمیه است و مدیران محترم، ضمن بازدید از این نمایشگاه و کسب اطلاع از فعالیت های چهارسال اخیر معاونت آموزش، می توانند به ارائه ی تحلیل ها، انتقادات و پیشنهادات خود نیز بپردازند و این معاونت نیز از نظرات مدیران محترم، استفاده های لازم را خواهد برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha