پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ بازدید حجت الاسلام والمسلمین برته از دست آوردهای معاونت آموزش حوزه

حوزه/ دبیر اجرایی نمایشگاه فعالیت ها و دستاوردهای معاونت آموزش حوزه های علمیّه: این اوّلین نمایشگاه اختصاصی، جامع و منسجم فعالیت ها و دستاوردهای معاونت آموزش بوده که در ۱۴ بخش مختلف برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در حاشیه افتتاح اوّلین نمایشگاه دستاوردهای معاونت آموزش حوزه های علمیه که امروز در محل این معاونت برگزار شد، حجت الاسلام مهدی شریفی، گفت:  این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه «معاونت آموزش؛ دستاوردها، فعالیت ها و احصاء نظرات» برگزار شده و اوّلین نمایشگاه اختصاصی، جامع و منسجم فعالیت ها و دستاوردهای معاونت آموزش بوده که  در ۱۴ بخش مختلف برپا شده است.

وی افزود: در بخش عمومی این نمایشگاه تلاش شده تا خلاصه ای از فعالیت های این معاونت در ۴ سال اخیر با نگاه به سیاست ها و مطالبات مربوط به حوزه آموزش ارائه شود؛ همچنین در چهارسال اخیر، این معاونت تلاش بر احصاء مطالبات مقام معظم رهبری و سایر مراجع عظام تقلید داشته تا بر پایه ی آن و بر محور همین مطالبات، فعالیت ها و سیاست های آموزشی حوزه های علمیه کشور شکل بگیرد.

کارشناس برنامه ریزی آموزشی حوزه های علمیّه، با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه با اهداف گوناگون بوده که یکی از اهداف اصلی آن اطلاع رسانی و هدف دیگر، خودارزیابی و نظرسنجی است.

وی بیان داشت: از طریق این نمایشگاه که قشر مخاطب آن مدیران بخش های مختلف حوزه است، می خواهیم نظرات و پیشنهادات آنان را احصاء کنیم تا در برنامه ریزی های بعدی این معاونت مورد استفاده قرار گیرند.

حجت الاسلام شریفی گفت: در این نمایشگاه از درختواره ی دانشی حوزه های علمیه هم رونمایی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آن چیزی که تاکنون از فعالیت های معاونت آموزش ارائه شده است در حدود ۲۰ درصد از کل آنها و به صورت پراکنده بوده و با این نمایشگاه درصدد اطلاع رسانی بیشتر و منسجم تری بوده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha