جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهرستانی

حوزه/ نماینده آیت الله العظمی سیستانی گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی از طریق کتاب خوانی وظیفه مهم نهاد کتابخانه های عمومی کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی در دیدار جمعی از مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشور و نیز سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم با تأکید بر این که معرفی و ترویج سبک زندگی اسلامی با محوریت کتاب و کتاب خوانی باید همواره جزو اهداف اصلی نهاد کتابخانه های عمومی کشور باشد، اظهار داشت: در خصوص ترویج کتاب خوانی ما باید بیش از پیش از ظرفیت رسانه و به خصوص فضای مجازی استفاده کنیم.

وی افزود: استفاده صحیح از قابلیت های فضای مجازی در راستای توسعه و ترویج آموزه‌های دینی و گسترش فرهنگ مطالعه از جمله ضرورت هایی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد، ضمن آن که به هر حال همه ما در هر سمت و مسئولیتی که هستیم، در این خصوص وظیفه داریم و باید در پیشگاه خدای متعال پاسخگو باشیم.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های جهادی کتابداران در امر توسعه کتابخوانی گفت: راه اندازی کتابخانه ها به ویژه در مناطق آسیب پذیر و حاشیه شهرها یکی از نکات بسیار مهمی است که می تواند به شاخص ارزشمندی در مسیر توسعه زیرساخت های فرهنگی کشور تبدیل شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha