شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
من غدیری ام

حوزه/ دبیر جشنواره من غدیری‌ام از تمدید جشنواره تا پایان مردادماه امسال و ارسال بیش از ۵ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر غلامعلی خلیلیان روز شنبه در نشست خبری که در سالن جلسات ساختمان خاتم برگزار شد، اظهار داشت: شهر قم در انقلاب تأثیر بی به دلیلی داشته و این مهم بارها در فرمایشات رهبر انقلاب نیز بیان‌شده است.

وی ادامه داد: انتظارها از شهر قم بالا است و به همین علت باید برنامه‌های مناسبی از این شهر در عرصه بین‌المللی و ملی به اجرا دربیاید.

دبیر جشنواره من غدیری با اشاره به عید غدیر و عدم برگزاری مراسم‌های این روز بیان داشت: امسال هم به دلیل وجود ویروس کرونا، عید غدیر با شورونشاط کمتری برگزار شد به همین دلیل جشنواره من غدیری‌ام را طراحی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در دو بخش کودک و نوجوان و عمومی در حال برگزاری است که در بخش کودک و نوجوان در سه بخش رنگ‌آمیزی ویژه کودکان زیر هفت سال، نقاشی ویژه کودکان ۵ تا ۱۰ سال و نامه‌ای به امام علی (ع) ویژه نوجوانان ۱۰ تا ۱۶ سال دنبال خواهد شد.

دبیر جشنواره من غدیری‌ام بیان داشت: بخش عمومی این جشنواره در ۶ بخش رمان خوانی، تاریخ دهه ولایت، عکاسی، دابسمش، حدیث نویسی و مدیریت فضای مجازی اجرا می‌شود و مهلت ارسال آثار و شرکت در این جشنواره تا ۲۴ مردادماه روز مباهله بود که به دلیل استقبال تا ۳۱ مردادماه تمدید شد.

خلیلیان با اشاره به اینکه این جشنواره بین‌المللی است، گفت: در حال حاضر برای سال اول این جشنواره به‌صورت زبان عربی هم فراخوان زده شد البته به دلیل عدم‌حمایت فقط در یک‌زبان فراخوان انجام گرفت.

وی اضافه کرد: تا روز مباهله که فراخوان اول بود حدود ۵ هزار اثر دریافت شده است. مسابقات آنلاین هم در حال اجراست که در رمان خوانی حدود ۵۰۰ نفر شرکت کرده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha