چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
صالحیان

حوزه/ مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان گفت: آیت الله نمازی محور وحدت همه جناح‌ها و اندیشه‌های مختلف بود و به درخواست خودشان از سمت امامت جمعه کاشان کناره گیری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان از اقامه ۹۰۰ نماز جمعه در کشور خبر داد و گفت» استان اصفهان با ۹۰  نماز جمعه بیشترین نماز جمعه را در کشور به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید:

آیت الله نمازی از کاشان می رود / آیت الله سلیمانی جایگزین می شود

آیین تکریم و معارفه امام جمعه کاشان پنج شنبه برگزار می شود

وی، فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی، تبیین دستاوردهای انقلاب، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، مطالبه گری و توجه به مسئله معیشت مردم، برگزاری جلسات رفع موانع جهش تولید و حل مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی، را از برنامه های ائمه جمعه اعلام کرد و افزود: امامان جمعه در خطبه های مباحث خانواده و جمعیت و فرزندآوری را تبیین می کنند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان در پاسخ سوالی درباره دلیل انتصاب نماینده ولی فقیه و امام جدید کاشان، گفت: آیت الله نمازی به درخواست خودشان از سمت امامت جمعه کناره گیری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحیان اظهار کرد: آیت الله نمازی طی ۱۴ سال حضور در کاشان، محور وحدت همه جناح‌ها و اندیشه‌های مختلف بود و دفتر ایشان به روی همه مراجعه کنندگان باز بود.

آیت الله نمازی از سال ۱۳۸۵ با حکم رهبر معظم انقلاب عهده دار نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کاشان بوده است.

براساس شنیده ها، آیت الله عباسعلی سلیمانی، به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان معرفی خواهد شد. البته تا زمانی که حکم از سوی مقام معظم رهبری صادر نشود، این مسئله قطعی نیست و در حد گمانه زنی است.

آیت الله سلیمانی، هم اکنون عضو مجلس خبرگان رهبری است و نمایندگی ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امامت جمعه زاهدان را در کارنامه کاری خود دارد.

زمان تودیع و معارفه

قرار است روز پنج شنبه طی آیینی در محل مصلای کاشان، آیت الله سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان معرفی و از خدمات ارزشمند و ماندگار آیت الله نمازی در ۱۴سال اخیر تجلیل  شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha