جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: کارهای بسیار بزرگی در دانشگاه آزاد آذربایجان‌غربی صورت گرفته و ظرفیت‌های بسیار خوبی ایجاد شده است که با استفاده از این ظرفیت‌ها دانشگاه آزاد می‌تواند بسیاری از هزینه‌های خود را به راحتی تأمین نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی، ضمن بیان اهمیت انتخاب مدیران و اساتید انقلابی در دانشگاه‌ها اظهار داشت: اگر مدیران و اساتید دانشگاه‌ها انقلابی و همتراز با نظام جمهوری اسلامی باشند، دانشگاه‌ها می‌توانند به سرعت عرصه‌های پیش‌رو را با موفقیت طی کرده و به جایگاه مورد انتظار برسند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مسیر مناسبی برای کارهای علمی و دانشگاهی در کشور گشوده شده است که باید با تلاش شبانه‌روزی و جهادی این مسیر با سرعت و قدرت طی شود.

امام جمعه ارومیه در پایان افزود: کارهای بسیار بزرگی در دانشگاه آزاد آذربایجان‌غربی صورت گرفته و ظرفیت‌های بسیار خوبی ایجاد شده است که با استفاده از این ظرفیت‌ها دانشگاه آزاد می‌تواند بسیاری از هزینه‌های خود را به راحتی تأمین نماید.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha