چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/برگزاری جلسه قرارگاه فرهنگی شهرتوپ آغاج بیجار در خصوص برنامه های ماه محرم

حوزه/ حجت الاسلام حکیمی فر با بیان این که جمع بین سلامت و معنویت یک ضرورت دینی است، گفت: همه باید در تلفیق شعور و شور حسینی با تکیه بر فرامین مقام معظم رهبری کوشا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، جلسه قرارگاه فرهنگی شهر «توپ آغاج» امروز به ریاست حجت الاسلام حکیمی فر، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار و نیز با حضور مسئولین محلی در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) این شهر برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه توپ آغاج ضمن بیان تسلیت فرارسیدن ماه محرم، گفت: جمع بین سلامت و معنویت‌ از تأکیدات دین مبین اسلام است.

وی ادامه داد: از همان ابتدای همه‌گیری کرونا، موضوع برگزاری مناسک دینی خبر اول محافل رسانه‌ای شد، علت آن هم تقارن شروع بیماری با ماه رجب و ایام اعتکاف بود و نیز دو ماه شعبان و رمضان که اوج مناسبت‌های دینی است.

امام جمعه توپ آغاج با بیان اینکه خط تحریف و شیطانی دشمنان دین زدایی خود را دوچندان کرده اند، خاطرنشان کرد: امپراتوری رسانه‌ای استکبار با میدان‌داری عناصر ضد دین و تکفیری‌ها و وهابی‌های جاهل و برخی افراد فریب‌خورده با توپخانه رسانه‌های گوناگون خود برگزاری مناسک دینی مانند اعتکاف، نمازهای جمعه و جماعت و تجمعات دینی را هدف قرار دادند و علیرغم جهالت اندک جاهلان بازی‌خورده، اکثریت جامعه نخبگانی و عمومی دینی با مواجهه هوشمندانه و عقلانی توطئه دشمن را ناکام گذاشتند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار در ادامه با بیان اینکه خانه‌هایمان عزاخانه سیدالشهداست، تاکید کرد: همه باید در تلفیق شعور و شور حسینی با تکیه بر فرامین مقام معظم رهبری سردرب منازل خود را  با نصب پرچم سیاه‌پوش کرده با حفظ همه دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا عزاداری سیدالشهدا(ع) را انجام خواهیم داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha