شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار استاندار سیستان و نماینده ولی فقیه با آیت الله اعرافی

حوزه/ نشست مسئولین هیئت مذهبی خادم الرضا علیه السلام با مدیر حوزه های علمیه صبح امروز در دفتر مدیریت حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست مسئولین هیئت مذهبی خادم الرضا علیه السلام با مدیر حوزه های علمیه صبح امروز در دفتر مدیریت حوزه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دکتر آیت پیمان، رئیس شورای سیاستگذاری هیئت خادم الرضا در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اخیر این هیئت مذهبی گفت: توانسته ایم در ایام اخیر مطالعات خوبی در موضوع دین پژوهی انجام دهیم و خوشبختانه در این مباحث ارتباطات خوبی با دنیا برقرار شده است.

حمید نادری، مسئول هیئت خادم الرضا در ادامه این نشست عنوان داشت:  این هیئت در ایام کرونا تابحال توانسته به مدت ۱۰ شب در فضای مجازی سخنرانی های علمی توسط اساتیدی که در داخل کشور هستند و همین طور اساتیدی که در کشورهای دیگر همچون انگلیس به تبلیغ اسلام ناب می پردازند را پخش کند.

آیت الله اعرافی سپس ضمن تقدیر از فعالیت های این هیئت مذهبی و سایر هیئات فعال گفت: رویکرد بین المللی هیئت خادم الرضا علیه السلام از نقاط قوت و از کارهای خوب این هیئت است که ثمراتی را هم به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال هیئت های مذهبی بتوانند مراسم محرم و صفر را با شکوه هرچه تمام تر و توام با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • گمنام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    حمید ناطقی نه نادری