جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ برگزاری جلسه شورای تبلیغ استان همدان با موضوع آغاز به کار کلینیک ناصرین

حوزه/ دبیر شورای تبلیغ استان همدان با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای آغاز به کار کلینیک ناصرین در همدان، گفت: این طرح ویژه جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال است که دچار برخی جرائم غیر اخلاقی و مفاسد اجتماعی شده‌اند و در این مجموعه سعی بر اصلاح رفتار آنها خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان، عصر پنجشنبه در جلسه شورای تبلیغ استان همدان، با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای آغاز به کار کلینیک ناصرین در همدان، اظهار داشت: این طرح ویژه جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال است که دچار برخی جرائم غیر اخلاقی و مفاسد اجتماعی شده‌اند و در این مجموعه سعی بر اصلاح رفتار آنها خواهیم داشت.

وی افزود: پس از تشکیل این کلینیک دوره‌های آموزشی، تربیتی برای جوانان بزهکار برگزار خواهد شد با این هدف که دیگر راهی زندان نشوند.

دبیر شورای تبلیغ استان همدان به تشریح اقدامات مورد نظر در این کلینیک پرداخت و گفت: در این طرح افراد بزهکاری که توسط قاضی برای آنها رای صادر شده است، در دوره های ۳۰ یا ۶۰روزه بسته به نوع بزه و خصوصیت افراد در اختیار روحانیون و مشاوران کلینیک قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه استان همدان اولین استان اجرا کننده این طرح است، خاطر نشان کرد: طرح ناصرین توسط حجج اسلام رنجبر، توحیدی و شریفی که از طلاب فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند طراحی شده و مقرر شده تا در همدان به صورت بومی اجرا شود.

در ادامه آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان نیز با تاکید بر اینکه وظایف اشخاص در این کلینیک باید به صورت دقیق تبیین شود، اظهار داشت: از آنجایی که این طرح به تازگی در حال اجرا شدن است و همانند آن تا به حال در جایی نبوده ضروری است تا اشخاص با وظایف خود به خوبی آشنا شوند.

وی افزود: طلاب باید برای ارتقا کیفیت این طرح تمام تلاش خود را قرار دهند که این کار نیازمند برنامه ریزی و آموزش دقیق است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha