پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پک کتاب های عاشورایی نشر هاجر

حوزه/ مرکز نشرهاجر(ناشر تخصصی کتاب های زن و خانواده) همزمان با ماه محرم و شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، بسته کتاب های عاشورایی خود را منتشر و روانه بازار نشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حقانی، مدیر روابط عمومی مرکز نشر هاجر در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تسلیت حلول ماه محرم و عزای سید وسالار شهیدان با اشاره به حدیث مشهوری از رسول مکرم اسلام اظهارکرد: قالَ رَسُولُ اللّهِ صلّی اللّه علیه و آله: اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَةً فی قُلُوبِ الْمُؤ منینَ لا تَبْرَدُ اَبَداً، پیامبر اکرم صلّی اللّه علیه و آله فرمودند؛ برای شهادت حسین علیه السلام، حرارت و گرمایی در دلهای مؤ منان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود. (جامع احادیث الشیعه، ج ۱۲، ص ۵۵۶)

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم ادامه داد: مرکز نشرهاجر(ناشر تخصصی کتاب زن و خانواده) با توجه به رسالت تبلیغی و ترویجی خود به منظور آگاهی بخشی و ارتقای سطح معلومات عمومی جامعه پیرامون برجسته ترین واقعه تاریخ، واقعه عاشورا، همچنین تبیین بیش از پیش اهداف، برنامه ها و پیامدهای معرفتی و اخلاقی قیام اباعبدالله الحسین(ع) در برابر دستگاه ظلم و جور منشورات عاشورایی خود را در دسترس علاقه مندان قرار داد.

وی با بیان اینکه شرایط بهداشتی موجود در جامعه و گوشزد بزرگان دین و همچنین مسئولان بهداشتی در خصوص رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شرایط خاصی را برای عزاداران حسینی رقم زده است، افزود: مرکز نشر هاجر به منظور تسهیل در امر کتاب و کتابخوانی و همچنین ترویج معارف دینی متناسب با ایام محرم و صفر تعداد شش اثر عاشورایی خود را علاوه بر تخفیف ویژه عرضه فیزیکی کتاب، نسخه دیجیتال این آثار را به صورت کاملا ویژه در سامانه کتابخوان طاقچه و پژوهان در دسترس علاقه مندان قرار داده است.

حقانی گفت: «با من قدم بزن»، «تربیت توحیدی با روضه های حسینی»، «قهرمانان و بازندگان – نقش عوام و خواص در شکل گیری عاشورا»، «کربلاده آچولان لاله لر (مقتل لهوف به زبان ترکی)»، «پنجره های تشنه» و «الانتقام للحسین علیه السلام» از جمله کتبی است که در این طرح ویژه علاقه مندان کتب مناسبتی عرضه شده است.

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به کتابخوان های دیجیتالی "طاقچه" و "پژوهان " کتب ارائه شده را با تخفیف بسیار ویژه ای تهیه کنند. به عنوان مثال کتابی مانند «شهید اشک» با قیمت پشت جلد ۳۳ هزارتومان با قیمت ۵ هزارتومان ویژه مخاطبان عرضه خواهد شد.

نشانی الکترونیکی کتب عرضه شده در فضای دیجیتال به شرح ذیل می باشد؛

طاقچه

https://taaghche.com/publisher/

پژوهان

https://pajoohaan.ir/publisher/۸۹


انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha