پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مصاحبه-محمد حسن نظریان کارشناس دفتر امور اجتماعی سیاسی حوزه

حوزه/ دبیر برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی ولایت فقیه گفت: دوره تخصصی تربیت مربی ولایت فقیه ناظربر پاسخ گویی به شبهات ولایت فقیه به صورت مجازی و حقیقی به مدت سه روز در قم برگزار شد.

محمدحسن نظریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که دوره تخصصی تربیت مربی ولایت فقیه ناظر بر پاسخ گویی به شبهات ولایت فقیه به صورت مجازی و حضوری به مدت سه روز در قم برگزار شد، اظهار داشت: این دوره تخصصی به همت دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه و همکاری مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی دبیرخانه خبرگان رهبری، معاونت آموزش و امور طلاب و فارغ التحصیلان حوزه های علمیه در مجتمع فرهنگی خاوه به مدت سه روز برگزار شد.

کارشناس دفتر امور اجتماعی سیاسی حوزه علمیه افزود: این نشست با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و وضعیت حال حاضر استان ها به صورت مجازی و حقیقی برگزار گردید بطوریکه علاوه بر حضور نمایندگانی از استان های همجوار قم و شهرهایی که در وضعیت زرد یا سفید بودند، به صورت مجازی نیز برای اساتید منتخب سایر استان ها به صورت برخط و آفلاین نیز ارائه شد.

نظریان ادامه داد: این دوره با هدف تربیت و ارتقای سطح علمی اساتید ممحض در عرصه پاسخ گویی به شبهات ولایت فقیه و حکومت اسلامی با همکاری مدیریت آموزش مرکز تحقیقات حکومت اسلامی دبیرخانه خبرگان رهبری با حضور جمعی از اساتید منتخب حوزه ها و مدارس علمیه سراسر کشور برپا شد.

وی اضافه کرد: در این دوره تعداد ۱۷ استاد به صورت حضوری در کارگاه و ۴۵ استاد به صورت مجازی از مطالب این دوره بهره مند خواهند شد.

دبیر برگزاری این نشست تخصصی افزود: سخنرانی حجج اسلام و المسلمین زمانی مدیر دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه و عابدی نژاد مسئول آموزش مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی دبیرخانه خبرگان رهبری از برنامه های جانبی این دوره بود.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha