شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملّی ا سلامی بحرین

حوزه/ شیخ حسین الدیهی بر "صبر راهبردی" برای تحقق خواسته ها و مطالبات تأکید کرد و بار دیگر بر تسمک به مسئله عادلانه فلسطین و محوریت آن در امت عربی تأکید نمود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملّی ا سلامی بحرین بر "صبر راهبردی" برای تحقق خواسته ها و مطالبات تأکید کرد و افزود: ملت بحرین، مدرسه ی صبر مثبت است که در طول تاریخ سیاسی خود با تلاش همراه بوده و نتیجه جنبش آن، پیروزی و تحقق اهداف بزرگ خواهد بود که همچنان برای آن تلاش می کند تا مصداق آیه «و بشّر الصابرین»، باشد.

شیخ الدیهی در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت ماه محرم به مسئله عادی سازی روابط با اسرائیل پرداخت و اقدام امارات را ضربه ای به حق فلسطینی ها و جنایتی دانست که نمی توان از آن چشم پوشی کرده و در برابر آن سکوت نمود.

وی گفت: شتاب برخی از کشور های عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، چیزی جز آشکار کردن روابط قدیمی که از مدت ها پیش در پشت پرده قرار داشت، نیست.

تأکید بر تسمک به مسئله عادلانه فلسطین و محوریت آن در امت عربی

وی بار دیگر بر تسمک به مسئله عادلانه فلسطین و محوریت آن در امت عربی تأکید کرد و اقدام توهین آمیز برخی نظام های عربی از جمله بحرین را محکوم نمود و گفت: رژیم بحرین آشکارا مشتاق برقراری روابط غیر قانونی با رژیم اسرائیل است و این مسئله با اراده و خواست ملت بحرین تناقض دارد.

ملت بحرین به اسرائیلی ها به چشم دشمن و اشغالگر نگاه می کنند

معاون دبیرکل وفاق اسلامی خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل و یکی از مسئولین موساد که به زودی به بحرین سفر می کند و به تمامی اسرائیلی ها گفت: زیاد خوشحال نباشید؛ چرا که ملت بحرین به شما به چشم دشمن و اشغالگر نگاه می کنند.

شیخ حسین الدیهی در خصوص ایام عزاداری محرم در سایه شیوع ویروس کرونا، بر رعایت توصیه های آیت الله عیسی قاسم و علمای بزرگ بحرین تأکید کرد و خواستار احیای مراسم عزاداری امام حسین (ع) با تمامی ابزار های در دسترس با رعایت دستور العمل های بهداشتی شد.

مقامات رژیم دست از فشار ها و تجاوز به نماد های عاشورایی بردارد

روحانی شیعه بحرین دخالت مقامات آل خلیفه در برپایی شعائر حسینی و تلاش برای سیاسی کردن ویروس کرونا و استفاده از آن در آزار و اذیت شیعیان را محکوم کرد و از مقامات رژیم خواست دست از فشار ها و تجاوز به نماد های عاشورایی بردارد.

عضو ارشد جمعیت وفاق اسلامی در پایان سخنرانی خود به زندانیانی که همچنان از حق خود در برپایی شعائر حسینی در داخل زندان ها محروم هستند، اشاره کرد و از خداوند برای آنان به ویژه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی و سایر رهبران زندانی طلب گشایش و فرج کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha