پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 915578
۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
امام جمعه همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پیامی از اقدام حاج محمود کریمی در خصوص راه اندازی تکیه سیار تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در پیامی از اقدام حاج محمود کریمی در خصوص راه اندازی تکیه سیار تقدیر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

قال الصادق(ع):

نَفَسُ المَهمومِ لِظُلمِنا تَسبیحٌ وَ هَمُّهُ لَنا عِبادَةٌ 

ماه محرم حسینی فرصتی ارزشمند برای مردم عزیز است تا با زنده نگاه داشتن یاد و نام حضرت حسین بن علی(ع) و ابراز ارادت به خاندان رسول الله (ص) با حقیقت اسلام ناب محمدی هر چه بیشتر آشنا شوند و آگاهی و معرفت خود را نسبت به سیره و روش اهل بیت افزایش دهند.

به حمدالله در طول دوران‌های مختلف همواره شاهد افزایش چشمگیر عشق و محبت مردم در سراسر جهان به حضرت سیدالشهدا بوده و هستیم.

امسال که با توجه به شیوع ویروس کرونا عزاداری سید و سالار شهیدان را به روش‌های جدید و با در نظر گرفتن رعایت شیوه نامه های بهداشتی تجربه می کنیم بحمدالله خطبا، مداحان و هیئت‌های حسینی با تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب ضمن بزرگداشت با شکوه ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) صحنه‌هایی قابل تقدیر از شور و شعور توامان حسینی را به نمایش گذاشته‌اند.

اینجانب بر خود لازم می دانم از مداح مخلص آستان حضرت سیدالشهدا(ع) برادر ارجمند جناب آقای حاج محمود کریمی که مخلصانه با حضور در محلات شهر نسبت به اقامه عزا سیدالشهدا(ع) در جمع مردم اهتمام نموده‌اند قدردانی نموده و به سایر برادران عزیز مداح و خادم اهل بیت توصیه نمایم ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی از این سنت و روش حسنه پیروی نموده، عطر نام و یاد حضرت حسین(ع) را در اقصی نقاط کشور هرچه بیشتر پراکنده کنند.

و من الله توفیق

حبیب الله شعبانی موثقی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha