جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اعرافی-ملکدار

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه در حکمی حجت الاسلام والمسلمین ملکدار را به عنوان مدیرعامل شهرک مهدیه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مدیر حوزه های علمیه در حکمی، حجت الاسلام والمسلمین ملکدار را به عنوان مدیرعامل شهرک مهدیه منصوب کرد.

در حکم آیت الله اعرافی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین محمود ملکدار آمده است: با عنایت به مراتب فضل، تجربه، شایستگی و شناخت شما نسبت رسالت ها و ماموریت های حوزه های علمیه و نیز بر اساس تصویب هیئت مدیره شهرک مهدیه جنابعالی را به عنوان «مدیر عامل شهرک مهدیه» به مدت دو سال منصوب می نمایم.

بر اساس این گزارش: در ادامه این حکم آمده است: امیدوارم جنابعالی و همکاران گرانمایه شهرک مهدیه و سایر بخش های صنفی و ستادی، ضمن ارج نهادن به دستاوردهای پیشین گام های بلندی در راستای ارتقا و تحول حوزه های علمیه و تحکیم اصالت و هویت استقلال و سنت های دیرپای حوزه و پاسخگویی به نیازهای ملت عزیز ایران و امت اسلام و مردم جهان و انقلاب و نظام اسلامی بردارید.

آیت الله اعرافی در پایان  از خدمات مهندس علی عرب مدیر عامل سابق  و همه مدیران کارشناسان و کارکنان شهرک مهدیه  در طول مدت مسئولیت قدردانی کرده و ضمن تاکید بر تلاش برای اجرای اسناد بلند مدت و برنامه پنج ساله و طرح ها و قوانین و مقررات مصوب شورای عالی مدیریت به پیوست، برخی از اولویت‌ها و برنامه‌های مشترک و اختصاصی سند آمایش و برنامه پنج ساله ابلاغ کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 3
    لطفا به آقای اعرافی برسانید که سعی کنند از واژه‌های اداری و... استفاده نکنند و پوسته حوزه را عوض نکنند. مانند مدیرعامل، مدیرکل، مدیرکل حوزه ریاست، اداره کل تشریفات و عناوینی از این قبیل. به جای همه این عناوین، میتوان عناوین بهتری انتخاب کرد.
  • هوشیار مقدم IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    1 1
    خبر خوشی که مدیر محترم اعلام کرده بودند در راه هست همین بود؟
  • حسین IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    2 0
    یعنی تابحال کسی پیدا نشده با برخی در شهرک مهدیه برخورد کنه، کسانی که سالهاست در این خانه ها ساکن هستند و خانه را تحویل هم نمی دهند و بعضی از طلبه های فاضل هم بخاطر شرایط مالی و اجاره مسکن بالا در حال مهاجرت از قم هستند....
  • کارمند IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    1 2
    باسلام آقای ملک دار در سالیان گذشته مدیر سیاستگذار و تعیین کننده در شهرک مهدیه بودند و مدیران نیز بعضا با تدابیر ایشان کرسی شهرک مهدیه را می گرفتند لذا امید است با بهره گیری از تجارت گذشته در خدمت رسانی واقعی به طلاب موفق باشند. -ساماندهی خانه های خالی -اجرای حق در تحویل خانه به طلاب ذیحق -اجرای عدالت بین همه سکنه طلاب -جذب منابع و تکمیل پروژه های نیمه تمام -اخذ حق حوزه در بلوار مرجعیت
  • محمدی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 1
    یا تیریک به ایشان امیدواریم بتوانند عدالت را به معنای واقعی اجرا کنند. عدل چبود وضع در موضعش. به طلاب موفق اساتید و محققان برجسته که تمکن مالی هم ندارند به میزان موفقیتشان ارفاق شود گرچه بیست سال هم در شهرک بمانند منتهی هر سال موفقیت جدیدشان ارزیابی شود. رهبر انقلاب در دبیدار نخبگان فرمودند رسیدگی به نخبگان تبعیضی است که عین عدالت است.
  • علی IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    2 0
    سلام همه باید در درگاه خداوند پاسخگو باشیم الهی العفو
  • کارمند IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    2 0
    امیدوارم عملکرد مدیران مبنای عمل و انتخاب باشد
  • کارمند IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    2 0
    دستاورد های آقای ملک دار چی بوده است؟ که حال مدیرعامل شهرک شده است
  • علی IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    0 0
    آقای اعرافی روز قیامت پاسخ خوهند داد که طلبه ای که پنج سال ساکن شهرک بوده و در خواست تمدید یک ساله می کند ولی قبول نمی کند و تا نزدیک قطع شهریه تهدید می کند و او را بیرون کرده و به سکونت با چند ده میلیون رهن و اجاره میلیونی در پردیسان مجبور می کند در حالی که همان خانه در مهدیه که طلبه بدبخت در آنجا ساکن بود هنوز هم بعد از گذشت نزدیک دو سال خالی و کاملا سالم است. بله کسانی که ده پانزده سال نشسته بودند حقشان اخراج بود ولی یوم تبلی السرائر