جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تنگ سفالینه منقش به زیارت عاشورا

حوزه/ تنگ بزرگ سفالینه منقش به زیارت عاشورا با ۶۰ سانتی متر ارتفاع و ۱۶۰ سانتی دور بدنه به‌عنوان یکی از آثار هنری موزه فاطمی با استفاده از بستر فضای مجازی به مخاطبان معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، موزه آستان مقدس آثار هنری بسیاری را در خود جای داده که این آثار دستاورد تلاش و کوشش هنرمندان مختلفی از سراسر جهان به ویژه ایران اسلامی است و امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا این موزه فعالیت خود را با راه‌اندازی صفحات مختلف در فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی به نشانی haramqom_museum@ توسعه داده تا بتواند با استفاده از بسترهای نوین بخشی از ظرفیت‌های این موزه را به عموم مخاطبان معرفی کند.

یکی از آثار هنری موزه آستان مقدس بانوی کرامت تنگ بزرگ سفالینه منقش به زیارت عاشورا با ۶۰ سانتی متر ارتفاع و ۱۶۰ سانتی متر دور بدنه است؛ بسم الله آغاز زیارت عاشورا به خط ثلث و متن زیارت عاشورا به خط نسخ به صورت برجسته به رنگ سبز و سرخ روی است.

خاطرنشان می‌شود، این اثر در تالار هنرهای آیینی موزه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها قرار دارد که عموم مردم می‌توانند از این تالار بازدید و با آثار مختلف هنری موجود در تالار آشنا شوند.

مخاطبان برای بازدید گروهی می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۱۷۵۲۴۱ تماس گیرند تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از موزه آستان بازدید داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha