جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امر به معروف

حوزه/ پویش مردمی «بی تفاوت نباشیم» در سطح استان قم و با حضور عموم مردم گرامی، ادارات و سازمانها، خبرگزاریها، هیات ها، مساجد و.. برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی علی بابایی، دبیر قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر ثارالله ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین علیه السلام با تاکید بر هدف قیام امام حسین علیه السلام بیان کرد: بر آن شدیم تا با ایجاد پویشی مردمی، ترویج روحیه امر به معروف و نهی از منکر و مسئولیت پذیری افراد مختلف جامعه را نسبت به هنجارها و ناهنجاریهای فردی و جمعی دنبال کنیم.

وی افزود: این پویش عهدی است با امام حسین علیه السلام که به عنوان رهبر، پیشرو و امام مسیر امربه معروف و مسئولیت پذیری نسبت به جامعه بوده و مصباح هدایت زندگی است و افراد می توانند با هشتگ #بی تفاوت نباشیم عضویت خود را در فضای مجازی گسترش داده و این کمپین را دنبال نمایند.

دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله تصریح کرد: پوسترهایی با عنوان «بی تفاوت نباشیم» در ۴۰ عنوان اخلاقی تربیتی جهت تعظیم و قیام شعائر دینی و حسینی و احیای امربه معروف و نهی از منکر طراحی گردیده است، افراد در کانالی که با همین نام و در پیام رسان ایتا ایجاد گردیده، عضو شده و از روز شروع طرح به مدت چهل روز، همراه با قرائت زیارت عاشورا به صورت چله با امام حسین علیه السلام عهد می بندند که نسبت به این شعائر اهتمام داشته باشند و اگر در اطراف خود کوچکترین کاری برای ایجاد و یا رفع این معروف و منکر وجود دارد دریغ نورزند و در این مسیر دیگران را نیز نسبت به این مهم دغدغه مند نماییم.

بابایی گفت: همه آحاد مردم عزیز ، قشرهای گوناگون ، نهادهای دولتی و خصوصی ،طلاب و فضلای حوزه علمیه، مسئولین ، خطبا ، مداحان و ... می توانند به این کمپین بپیوندند. 

دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی ازمنکر ثارالله قم تصریح کرد: ان شاءالله قبل از اربعین و با پایان کار کمپین همایش بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر استان قم در مصلی قدس تحت عنوان ( قیام قم ) برگزار و عهد نامه بی تفاوت نباشیم قرائت و به امضای همگان خواهد رسید.

وی بیان کرد: این پویش به همت قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر ثارالله استان قم و با همراهی ناحیه مقاومت ویژه بسیج شهرستان قم، قرارگاه فرهنگی اجتماعی نوزده دی، جبهه فرهنگی انقلاب، طرح مردمی پارسا، شمیم عفاف و چهارشنبه های زهرایی ایجاد گردیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha