چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
توزیع بسته‌های غذایی بعنوان احسان و کرامت رضوی در هندوستان

حوزہ/ حجت الاسلام و المسلمین نقوی خبر داد که موسسه فرهنگی اهل‌بیت، خدمات مومنانه را به مردم نیازمند در کشور هندوستان ادامه خواهد داد. 

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور هندوستان مشکلات و گرفتاری‌های زیادی را برای عموم مردم به بار آورده است.

این مسئله موجب تعطیلی کسب و کار روزانه شده و  به معیشت مردم بشدت آسیب زده و مشکلات قشر نیازمند مسلمانان را دوچندان کرده است.

لذا موسسه فرهنگی اهل‌بیت علیهم‌السلام هند با توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت رسانی مومنانه به مردم نیازمند از روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا در هندوستان خدمات مومنانه و خداپسندانه خود را طبق امکاناتش در شهرها و روستاهای مختلف شیعه نشین هند در قالب توزیع بسته های مواد غذایی شروع کرد.

در مرحله دوم این خدمات رسانی به مردم که از زمان دهه کرامت شروع گشته و تاکنون ادامه دارد در روستاها و شهرهای مختلف ایالتهای اتراپرادش، بیهار و راجستان بسته های مواد غذایی بعنوان بسته غذائی احسان و کرامت رضوی توزیع شد.

با توجه به اینکه امسال بعلت شیوع ویروس کرونا و ممنوع بودن اجتماعات مردمی امکان برگزاری جشنهای «زیر سایه خورشید» فراهم نبود، موسسه فرهنگی اهل بیت علیهم السلام هند، خدمت خداپسندانه را در مرحله دوم بعنوان بسته غذائی احسان و کرامت رضوی آغاز نموده و این برنامه همچنان ادامه دارد.

سرپرست موسسه حجت الاسلام والمسلمین سید شمشاد علی رضوی و مدیرکل موسسه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید سرور عباس نقوی از مردم خیر و مؤمنی که در انجام و پیشبرد این امر خداپسندانه همیاری نمودند تشکر فراوان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید سرور عباس نقوی خبر داد که موسسه در صورت وجود امکانات این خدمات مومنانه را به مردم نیازمند در کشور هندوستان ادامه خواهد داد. 

گفتنی است موسسه فرهنگی اهل‌بیت علیهم‌السلام هند در سال ۱۳۸۶ توسط برخی فضلا و روحانیون هندی تأسیس و تاکنون خدمات علمی و فرهنگی متعددی را در اکثر نقاط کشور هندوستان انجام داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha