پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بسته معیشتی

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در راستای برگزاری بخش دوم از مرحله دوم رزمایش کمک های مؤمنانه، سه هزار بسته معیشتی همزمان با دهه اول ماه محرم در مناطق محروم استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برگزاری بخش دوم از مرحله دوم رزمایش کمک های مؤمنانه، سه هزار بسته معیشتی همزمان با دهه اول ماه محرم در مناطق محروم استان بوشهر توزیع شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: این بسته ها به همت گروه های جهادی افسران ولایت و طلاب امام خمینی(ره) استان بوشهر، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و خیرین استان بوشهر تهیه شده است که به صورت متمرکز از سالن ورزشی مدرسه شهید مهدوی بوشهر با شعار «ما ملت امام حسینیم» و با رمز «یا امام حسین علیه السلام» میان نیازمندان توزیع شد.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز در این باره گفت: این بسته ها شامل برنج ایرانی، رب گوجه فرنگی، روغن، ماکارونی، حبوبات و مرغ است که ارزش هر کدام از این بسته ۳۵۰ هزار تومان است.

حجت پارمان با اشاره به توزیع جهیزیه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان بوشهر اظهار کرد: ۱۹ مجموعه جهیزیه با ارزش هر جهیزیه ۳۰ میلیون تومان توسط این ستاد قبل از آغاز ماه محرم تهیه و بین زوج های نیازمند توزیع شد که از این تعداد، ۵ مجموعه جهیزیه توسط خیرین و ۱۴ مجموعه دیگر به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تهیه شده بود.

وی همچنین با اشاره به مرحله اول رزمایش کمک های مؤمنانه اضافه کرد: در مرحله اول این رزمایش نیز حدود ۱۶ هزار بسته معیشتی ۲۵۰ هزار تومانی بین نیازمندان استان بوشهر توزیع شد.

مرحله دوم رزمایش کمک های مؤمنانه در سه بخش اجرا می شود که بخش نخست آن هم زمان با دهه امامت و ولایت در استان بوشهر اجرا شد و بخش دوم و سوم آن نیز به ترتیب در دهه اول محرم و دهه آخر صفر اجرا می شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha