جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مدرسه حضرت زینب بوشهر

حوزه/ مدیر مدرسه حضرت زینب (س) بوشهر تحقق شعار «هر طلبه یک داوطلب» را یکی از عوامل در افزایش پذیرش طلاب خواهر بوشهر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، گلچهره حقانی نوری مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) بوشهر با اشاره به افزایش داوطلبان برای ثبت نام کننده در این مدرسه از افزایش 27 درصدی داوطلبان این مدرسه در سال جاری خبر داد و گفت: در درجه اول طلبگی یک افتخار و ارزش و توفیقی الهی است و در درجه دوم فطرت پاک هرانسانی بطرف معنویات و خداجویی گرایش دارد و این کشش در دوره ی نوجوانی که زمان تعلیم پذیری و تربیت پذیری و گرایش به خوبی هاست، بیشتر نمود پیدا می کند.

وی افزود: در درجه ی سوم هم الگوهای دینی خوبی مثل پدرو مادر و تشویق آنان به پیمودن این مسیر نوجوانان را ترغیب به تحصیل دروس حوزوی نموده و در نهایت تلاش مبلغین، معلمین متدین، مشاوران دینی باعث جذب نوجوانان به تحصیل در حوزه علمیه حضرت زینب(س) شد.

حقانی ادامه داد: مبلغین و مشاوران مذهبی ما که الگوی عملی و رفتاری خواهران حوزوی می باشند هم خیلی موثر در جذب می باشند؛ اینان در مدارس با اخلاق حسنه و رفتار خوبشان بهترین مشوق برای نوجوانان بودند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) بوشهر بیان کرد: یک مورد دیگر هم در افزای آمار پذیرش مدرسه خود طلاب مدرسه بودند که مبلغ شدند و تبلیغ چهره به چهره کردند و شعار «هر طلبه یک داوطلب» را عملی اجرا کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha