شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدير حوزه علميه خواهران مازندران؛ هفته دولت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: هفته دولت یادآور مجاهدتهای شهیدان رجایی و باهنر و فرصت ارزشمندی برای تقدیر از تلاش خادمان انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد قائمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) و آرزوی توفیقات روزافزون برای همه خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: هر چند فرا رسیدن هفته اول شهریور در تاریخ این مرز و بوم یادآور مجاهدتها و شهادت مظلومانه خادمان دلسوخته امام (ره) و امت شهیدان رجایی و باهنر به دست یزیدیان دوران است، اما خود بهانه ای ارزشمند برای تقدیر از تلاشهای مجاهدانه خادمان ملت در دولت ها شده است.


 وی افزود: یقینا این هفته فرصتی است تا همگان با تکیه بر پشتوانه فرهنگ اصیل علوی در دیار علویون و تأسی به شهیدان دولت تمام توان و تلاش خود را در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب  مزین به سال جهش تولید شده است، در مسیر رسیدن به ایران شکوهمند در دوران تمدن نوین ایرانی – اسلامی مصروف داشته تا از این طریق قدردانی خود را از مجاهدتهای امام (ره) و  شهیدان انقلاب اعلام داریم.

وی خاطر نشان کرد: از طرف خود و دیگر همکارانم در مجموعه آموزشی – فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران ضمن اجر نهادن نسبت به همه خدمات دولتمردان و تبریک فرا رسیدن هفته دولت به مسئولین استان، آمادگی کامل این مجموعه را با بهره مندی از 6 هزار استاد و طلبه اعلام می داریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران خاطر نشان کرد: امید است همگان بتوانیم تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، گامی استوار در مسیر تعالی جامعه اسلامی برداشته و در زمره زمینه سازان منجی حقی بشریت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشیم.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha