پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آغاز رزمایش مواسات مومنانه مرکز خدمات

حوزه/ جلسه قرارگاه جهادی پیامبر اعظم(ص) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با هدف آغاز رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با حضور رئیس مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه قرارگاه جهادی پیامبر اعظم (ص) با حضور رئیس مرکز خدمات با هدف آغاز رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در این مرکز برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله(ع) و یاران باوفایشان گفت: آبرومند شدن نزد خداوند به طور طبیعی برای ما انسان‌های معمولی سخت است، مگر اینکه حضرت ابا عبدالله (ع) ما را شفاعت کنند.

وی در ادامه از اعضای قرارگاه جهادی پیامبر اعظم(ص) که در ایام شیوع کرونا در مقابله با این ویروس و اجرای رزمایش مواسات مؤمنانه در ماه مبارک رمضان خدمات ارزشمندی ارائه کردند قدردانی کرد.

رئیس مرکز خدمات بیان کرد: در شرایط خاص و بحرانی، مجموعه‌هایی مانند مرکز خدمات باید احساس کنند در جبهه جنگ حضور دارند با همان اقتضائاتی که جبهه دارد. گاهی کمبودها و مشکلاتی هست ولی دلیل نمی‌شود جبهه را خالی کرده و عقب‌نشینی کنیم و به وظیفه خود عمل نکنیم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم مخصوصاً به طلبه‌ها طبق آیات و روایات فراوان، جزء بزرگ‌ترین و مؤثرترین کارها برای قرب الی الله است. اگر می‌خواهیم نزد خداوند مقرّب شویم، باید به بندگان خدا خدمت کنیم. امروز توفیقی نصیب ما شده است که خدمت خود را به مردم شریف و طلاب عزیز مضاعف کنیم و باید از این فرصت استفاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: بین سازمان‌هایی که کارشان خدماتی نیست و سازمان‌هایی مانند مرکز خدمات که مأموریتش خدمت‌رسانی است تفاوت وجود دارد. خدمت‌رسانی جزء مأموریت و وظایف ما است و منتی هم نباید سر هیچ‌کسی داشته باشیم. باید ممنون خدا باشیم به ما توفیق داده است که این کار را انجام دهیم. اگر این خدمت را انجام ندهیم، تخلف از وظایفمان است.

وی با بیان اینکه همه همکاران مرکز باید خود را برای اجرای مرحله دوم مواسات مؤمنانه آماده کنند، افزود: رغبت مردم برای کمک‌رسانی در مرحله دوم طرح مواسات مؤمنانه عمیق‌تر و بیشتر شده است به ویژه که در ایام محرم هستیم. از این ایامی که متعلق به ابا عبدالله(ع) است باید برای خدمات بیشتر بهره بگیریم.

رئیس مرکز خدمات عنوان کرد: رمز مرحله دوم رزمایش مواسات مؤمنانه «یا حسین (ع)» قرار داده شده است که بهترین انتخاب است زیرا ایشان رحمة الله الواسعه هستند. امیدوارم به برکت ابا عبدالله(ع) مرکز خدمات توفیق داشته باشد مأموریت خود را به خوبی انجام دهد و این تلاش برگ زرین دیگری در کارنامه مرکز باشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha