جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به این شعار حضرت عباس (ع) که «یا نَفسُ لا تَخشَی مِنَ الکفّارِ»، گفت: امروز پیام این شعار عباس (ع) برای ما این است که‌ای سیاست‌گذاران و مدیران و دولتمردان قوی‌دل و محکم باشید و از محاصره و تحریم و تهدید و تشر دشمنان نترسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، شامگاه شنبه در مراسم تاسوعای حسینی که در موکب عزاداران هیئت حسین جان (ع) بجنورد برگزار شد، با اشاره به رجزخوانی علمدار کربلا در روز عاشورا، گفت: آخرین پیام عباس بن علی (ع) این است که فرمود: «یا نَفسُ لا تَخشَی مِنَ الکفّارِ؛ ای نفس از کفار نترس» و امروز پیام این شعار عباس (ع) برای ما این است که‌ای سیاست‌گذاران و مدیران و دولتمردان قوی‌دل و محکم باشید و از محاصره و تحریم و تهدید و تشر دشمنان نترسید.

وی افزود: علمدار کربلا به مسئولان ما گوشزد می‌کند که از عربده‌های آمریکا و اروپا نترسید، زیرا این‌ها توخالی بوده و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و این پیام عاشورا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: کسانی که می‌گویند امام حسین (ع) در کربلا برای مذاکره رفت و مذاکره کرد، عاشورا را کج فهمیده‌اند.

وی خطاب به مسئولان و دولتمردان اظهار کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند چشم به بیگانه نداشته باشید و اقتصاد کشور را بدون نگاه به بیرون و انتخابات آمریکا رقم بزنید نه اینکه همه‌چیز را به آن‌طرف وصل کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: اقتصاد را به حوادث بیرون از کشور پیوند نزنید که در آمریکا چه کسی بر روی کار می‌آید، زیرا هر کس بیاید همه یک هدف دارند و آن نابودی انقلاب است که البته نتوانسته و نمی‌توانند.

امام‌جمعه بجنورد افزود: مسؤولان ترسوی ما حرف عباس بن علی (ع) را گوش کرده و از کفار نترسند؛ زیرا در عاشورا کفار همه عِده و عُده خود را جمع کردند، اما نتوانستند در مقابل 72 نفر اسلام را زمین‌گیر کنند، امروز هم نمی‌توانند.

وی تصریح کرد: امروز میلیون‌ها نفر با بصیرت در دنیا جبهه مقاومت تشکیل داده‌اند و این جبهه با استکبار درافتاده است، جبهه‌ای که می‌خواهد این پیام عباس بن علی (ع) را عملیاتی کند و تاکنون هم عملیاتی کرده است؛ ازاین‌رو نباید هیچ ترسی از تحریم و تهدیدهای دشمن به دل خود راه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha