پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 916915
۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۱
مرحوم هادی موافق وابسته فرهنگی ایران در مزار شریف

حوزه/ هادی موافق وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف به علت ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه، هادی موافق وابسته فرهنگی ایران در شهر مزارشریف افغانستان به علت ابتلا به کرونا دارفانی را وداع گفت.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی، با تسلیت این فعال فرهنگ و عرصه تقریب مذاهب گفت: مرحوم موافق سدهی سالها در جهت اعتلای فرهنگ اهل بیت(ع) خدمت نمود. ایشان که شخصیتی پر تلاش بود علاوه بر مسئولیت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف در چند ماه اخیر سرپرستی رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل را نیز برعهده داشت و خدمات مضاعفی را برای توسعه ارتباطات فرهنگی دو کشور همسایه انجام داد.

آن مرحوم در دوره‌ی مسئولیت روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حسن همکاری را با خبرگزاری حوزه جهت پوشش اخبار کنفرانس وحدت داشت.

خبرگزاری حوزه درگذشت این فعال عرصه وحدت اسلامی را تسلیت می‌گوید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی اطهاری IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    0 0
    انا لله و انا الیه راجعون خداوند به حرمت این روزهای عزیز رحمتشان کند. از دوران کودکی و نوجوانی با هم دوست و همکلاس بودیم و ارتباط خانوادگی داشتیم. آن مرحوم خانواده‌ای زحمتکش و مذهبی داشت و برادر شهیدش محمود موافق هم جزو اولین اعضای سپاه پاسداران و از مسئولین حفاظت و اطلاعات لشکر ویژه‌ی ۲۵ کربلا بود که در عملیات کربلای ۵ شهید و مفقود‌الجسد شد. خداوند ایشان و پدر و مادر مرحوم و برادر شهیدشان را با امام حسین"ع" و یاران شهیدش محشور فرماید