چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تفاهم نامه

حوزه/ با حضور جمعی از مدیران مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و پژوهشگاه قوه قضائیه در ارتباط با بررسی عناوین طرح های پژوهشی، بهره گیری از اساتید متخصص، همکاری در تالیف و ترجمه متون مورد نیاز و برگزاری نشست های تخصصی مشترک، تفاهم نامه همکاری دوجانبه امضا گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بررسی و تهیه فهرست عناوین طرح های پژوهشی، فناوری های مرتبط با نیازهای نظری و کاربردی مشترک و مورد نیاز دو طرف، بهره گیری از اساتید، متخصصان، فضلای حوزه، پژوهشگران و کارشناسان، همکاری در تالیف، تدوین و ترجمه متون مورد نیاز طرفین، همکاری در برگزاری نشست های تخصصی، کرسی های نظریه پردازی وآزاد اندیشی، برگزاری نمایشگاه ها و کارگاه های تخصصی از مفاد این تفاهم نامه است. 
همکاری در انتشار یافته های پژوهشی، مقالات علمی و طرح های تحقیقاتی مرتبط، استفاده از امکانات تخصصی و دیجیتالی، کتابخانه ای، اسنادی، مدارک و منابع دیگر و... نیز از دیگر بندهایی است که در این تفاهم نامه مورد توجه و تاکید قرار گرفت.
دکتر سید احمد حبیب نژاد به نمایندگی از مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و دکتر علم‌الهدی ریاست پژوهشگاه قوه قضائیه از طرف پژوهشگاه قوه قضائیه این تفاهم نامه مشترک را امضاء کردند.
مقرر شد، به منظور عملیاتی شدن این تفاهم نامه، کارگروهی از کارشناسان دو مرکز تشکیل و هر شش ماه یکبار روند تبدیل این تفاهم نامه به قرارداد های مشترک فراهم شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha