پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 917029
۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
ایران امروز

حوزه/ برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به مرور عزاداری متفاوت تاسوعا و عاشورای حسینی در شرایط کرونا اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «ایران امروز» پرس تی وی به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی با نگاهی به برگزاری متفاوت مراسم سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبداله (ع) به بررسی ارتباط اهداف قیام بزرگ عاشورا با جریان مقاومت اسلامی می پردازد.

در این برنامه ضمن اشاره به عشق و علاقه فراوان ملت ایران به زنده نگهداشتن و برگزاری پرشور آیین های سوگواری ماه محرم و تکیه بر آموزه های قیام امام حسین (ع) در مسیر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تمهیدات و اقدامات انجام شده در راستای برگزاری این مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شرایط شیوع کرونا مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

این برنامه همچنین به واکاوی جمله معروف «ما ملت امام حسین هستیم» از سردار شهید قاسم سلیمانی پرداخته و ارتباط این جمله با رفتار اجتماعی امروز شیعیان و ارتباط آن با محرم و نهضت امام حسین (ع) را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

نگاهی به دلایل سوگواری‌های محرم در میان شیعیان، بررسی امتزاج انقلاب اسلامی و جریان مقاومت با اهداف قیام عاشورا و مروری بر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری مراسم مذهبی ماه محرم از دیگر محورهای مورد بررسی در این برنامه خواهد بود.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد چهارشنبه ۱۲ شهریور از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات ۰۶:۰۰، ۱۳:۰۰ و ۱۸:۰۰ و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات ۰۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ و جمعه ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha