جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین در پیام تلوزیونی گفت: از همه عزاداران حسینی که ضمن رعایت اصول بهداشتی در این ایام به سوگواری شهادت سیدالشهدا(ع) پرداختند، وعاظی،مداحان، شعرا، خادمان و بانیان هیئت‌ها تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی امروز در پیامی تلویزیونی که از بخش خبری شبکه قزوین پخش شد ضمن تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا و یاران باوفای آن حضرت، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که به ملت ما این توفیق را داد که علی رغم محدودیت های بیماری کرونا، ارادتی که شایسته بود را در حد توان نسبت به امام حسین(ع) که هر چه داریم از خاندان آن حضرت است، بجا بیاورند.

وی افزود: از همه عزاداران حسینی که ضمن رعایت اصول بهداشتی در این ایام به سوگواری شهادت سیدالشهدا(ع) پرداختند، از وعاظی که حضورشان گرما بخش مجالس اباعبدالله الحسین علیه السلام بود، مداحان گرامی که بسیار زحمت کشیدند و شور حسینی آفریدند و از شعرا، خادمان و بانیان هیئت‌ها که امسال بخاطر شرایط خاص متحمل زحمت و هزینه بسیاری شدند تشکر می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه اظهار کرد: از همه مسئولان، عوامل بهداشت و ستاد کرونا، استانداری، اداره تبلیغات اسلامی استان، فرمانداری، عزیزان نیروی انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج) که نظم و امنیت را ایجاد کردند، از اهالی رسانه و صدا و سیما، عواملی که در پخش زنده برنامه ها دخیل بودند، کسانی که در برگزاری نماز ظهر عاشورا تلاش کردند، پاکبانان عزیز و زحمتکش شهرداری و تمامی دلدادگان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام قدردانی میکنم که هر جا حضور می‌یافتم انبوه جمعیت را می‌دیدم. جمعیتی که کرونا را در اینکه بخواهد باعث شود عزاداری امام حسین(ع) کمرنگ دیده شوند شکست دادند و شعائر الهی را با عظمت برگزار کردند؛ این حضور پرشور بسیار ستودنی بود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: حضور مردم در مرکز استان، شهرستانها، تمام بخشها و روستاها چشم‌گیر و باشکوه بود و ان‌شاءالله همه مشمول شفاعت اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار بگیریم.

انتهای پیام
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha