پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انتقاد به مسافرت ها و وضع سواحل شمال کشور

حوزه/ طایفه خوشگذران، روزهای تاسوعا و عاشورا در سواحل شمال با دهن کجی به عاشقان حسینی در سراسر ایران، چنان صحنه های شرم آوری را رقم زدند و خنجر بر قلوب حسینیان کشیدند که انتشار تصاویر آن در فضای مجازی دل محبان حسین(ع) را به درد آورد.

خبرگزاری «حوزه» / کرونا؛ مهمان ناخوانده ای که هر روز بدتر از دیروز میدان‌داری می کند و کافی است از آن غافل شوی، در این صورت چنان بلایی بر سرت می آورد که شاید برای همیشه طومار زندگی ات را ببندد و نه تنها حتی فرصت دیدن و وداع با عزیزانت را هم نداشته باشی، بلکه آنها جرأت نکنند کنار پیکرت هم بیایند.

در این بین یکی از دغدغه های جدی متولیان امر بهداشت و درمان، نحوه برگزاری عزاداری محرم و عطش حسینیان برای شرکت در مجالس عزای حسینی بود، لذا دست بکار شدند و پروتکل های سفت و سختی را برای هیئات مذهبی تدوین و ابلاغ کردند.

شیطنت های رسانه ای کارگر نیفتاد/ هیئتی ها کاری کردند کارستان

البته رسانه های ضد انقلاب هم بیکار نبودند و از پیش از محرم تدارک رسانه ای وسیعی دیده بودند تا با حربه ها و شیطنت های رسانه ای و طرح دوگانه سلامت و عزاداری، مکتب سرخ حسینی و مجالس عزای سیدالشهدا(ع) را از رونق بیاندازند و مردم را از شرکت در عزاداری ها منصرف کنند، اما این تلاش های مذبوحانه کارگر نیفتاد و عاشقان و دلدادگان شهید کربلا، با رعایت پروتکل های بهداشتی، سنگ تمام گذاشتند و کاری کردند کارستان.

ظهور و بروز عقلانیت حسینی

مسئولان نهادهای تبلیغی کشور، هیئات مذهبی، وعاظ و مداحان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب که تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا را بی کم و کاست لازم الاجرا دانستند، پای کار آمدند و عزاداری متفاوتی را با رعایت پروتکل ها در سوگ سرور و سالار شهیدان رقم زدند و با در هم آمیختن شور و شعور حسینی ثابت کردند مکتب اهل بیت(ع) سرشار از عقلانیت است و حفظ سلامت مردم بر هر امر دیگری ارجحیت دارد.

وزیر بهداشت: عزاداران؛ سپاس‌گزاریم

عقلانیت جامعه مذهبی و همراهی آنان با متولیان بهداشت و درمان، تحسین متخصصان و کارشناسان برجسته این حوزه را در پی داشت تا جایی که دکتر نمکی، وزیر بهداشت در پیامی با قدردانی از وعاظ، مداحان، مدیران هیئات مذهبی و عزاداران حسینی، تصریح کرد: جمعیت کثیر عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با رعایت کلیه اصول، شرمسارمان کردند و تاسوعا و عاشورایی متفاوت و باشکوه را در تاریخ کشورمان رقم زدند.

تشکر رئیس جمهور از عزاداران

حجت الاسلام والمسلمین روحانی، رئیس‌جمهور هم ۹ شهریور ماه، در پیامی، محرّم امسال را جلوه‌ای پرشکوه از نهایت دلدادگی عزاداران حسین(ع) خواند و با قدردانی از عزاداران و تمام بانیان مجالس و گردانندگان هیئات مذهبی که به شایستگی بر حفظ جان عاشقان امام حسین(ع) اهتمام ورزیدند، تاکید کرد: جامعه‌ مدنیِ مذهبی ما، در دیگرخواهی، رواداری و مسئولیت‌پذیری، خوش درخشید و این بی‌گمان سرمایه‌ای برای آینده‌ی ایران است.

رئیس جمهور همچنین به ابتکار الهام‌بخش مقام معظم رهبری که چراغ مراسم سالانه حسینیه امام(ره) را روشن نگاه داشتند و در تصویری بدیع و ماندنی، تنها خود پای منبر و روضه نشستند و اینچنین از هزاران میهمان «برخط» میزبانی کردند، ادای احترام کرد.

تفریح و خوش‌گذرانی مقدم بر عزای حسینی!!!

البته در این ایام عده ای هم بودند که بی توجه به عزای سیدالشهدا(ع)، حتی در ایامی که همه عالمیان در سوگ حسین(ع) می گریستند، از تفریح و خوشگذرانی خود نگذشتند و با زیرپا گذاشتن تمام پروتکل های بهداشتی، راهی سواحل شمال کشور شدند.

بیشتر بخوانید:

سواحل مازندران محلی برای بی بندوباری خوشگذران ها

قبل از تاسوعا و عاشورا، جاده‌های شمال کشور شاهد ترافیک بسیار سنگین خودروهایی بود که سرنشینان آنها برای رسیدن به سواحل دریا عجله داشتند. این مسئله نشان ‌داد برخی از مردم بی توجه به تذکرات و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، می خواهند تعطیلات را در کنار دریا خوش بگذرانند و میانه ای هم با محرم و عزاداری ندارند!.

خنجری بر قلوب حسینیان

این طایفه خوشگذران، روزهای تاسوعا و عاشورا در سواحل شمال با دهن کجی به عاشقان حسینی در سراسر ایران، چنان صحنه های شرم آوری را رقم زدند و خنجر بر قلوب حسینیان کشیدند که انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، دل محبان حسین(ع) را به درد آورد.

رقص و پایکوبی مقابل هیئت ثارالله بابلسر!!!/ صدای بچه هیئتی ها در آمد

فضای شهر بابلسر هم از زخم خنجر خوشگذران های بی بند و بار بی نصیب نبود و در یکی از صحنه ها بسیار تلخ، شب تاسوعا جلوی هیئت ثارالله این شهر که مشغول عزاداری بودند، چند دختر در طبقه هفتم یک ساختمان روبروی هیئت، اقدام به رقص و پایکوبی کردند و حرمت عزای حسینی را شکستند!!!

اعتراض شدید هیئتی های بابلسری به معاون استاندار

خوشگذران ها با دهن کجی به همه ارزش ها و مقدسات کار را به آنجا رساندند که صدای بچه هیئتی های بابلسر را درآورد و آنان از طرق مختلف از جمله تجمع در مقابل فرمانداری و اعتراض شدید به معاون استاندار مازندران که در ساحل بابلسر حضور یافته و نظاره گر هنجارشکنی ها بود، خواستار قاطعیت مسئولان در پایان دادن به اوضاع ناهنجار و شرم آور فرهنگی سواحل که عرصه را بر مردم بومی هم تنگ کرده است، شدند، اما کو گوش شنوا. گویا مسئولان مربوطه چشم ها را بسته خواب بودند و در روز روشن هنجارشکنی ها را نمی بینند !!!

واکنش کاربران فضای مجازی

کاربران فضای مجازی هم در واکنش به بی تفاوتی مسئولان در مقابل هتک حرمت عزای سیدالشهدا(ع) در سواحل شمال کشور و احتمال شیوع کرونا در آینده ای نزدیک، نوشتند: «کرونا فقط توی هیئات است!!!» « کرونا اصلاً توی شمال و پارتی و جشن نیست ...!»، «اگر خدای ناخواسته فردا کرونا شدت گرفت، گردن بچه مذهبی ها نندازید»، و ...

اوضاع خراب تر از این حرف هاست / تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ...

متاسفانه اوضاع فرهنگی در سواحل شمال کشور به هیچ عنوان سنخیتی با فرهنگ شیعه و ایرانی اسلامی ندارد و این وضعیت هر روز بدتر از دیروز می شود؛ اینها تنها اندکی از دهن کجی گستاخانه افراد بی بند و بار به مقدسات و ارزش های دینی و اعتقادی مردم عاشق و دلداده حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود که داد بچه مذهبی ها و مردم بومی شهرهای ساحلی شمال کشور را در آورده است؛ بی در و پیکری فرهنگی در سواحل شمال خراب تر از این حرف هاست؛ «تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل» ...

سواحل مازندران محلی برای بی بندوباری خوشگذران ها

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران هم که دل پری از ناهنجاری ها در سواحل استان دارد، با بیان این که متأسفانه تعطیلات بهانه ای برای سفر عده ای افراد به مناطق گردشگری و توریستی استان می شود، می گوید: نباید سواحل مازندران به محلی برای فساد و بی بندوباری عده ای خوش گذران تبدیل شود.

این مدیر فرهنگی ادامه می دهد: دلسوزان و شخصیت های متدین نسبت به وضعیت فرهنگی مناطق گردشگری و توریستی مازندران دغدغه های بسیاری دارند، اما متأسفانه سواحل استان به حال خود رها شده و هیچ متولی مشخصی ندارد.

شکریان بر ضرورت توجه به آسیب های سواحل شمال تاکید می کند و می گوید: اگر برای اصلاح وضع فعلی برنامه ریزی و اقدام نشود، به زودی شاهد یک وضعیت غیرقابل کنترل در مناطق توریستی استان خواهیم بود.

وضعیت اسف بار مناطق توریستی

حجت الاسلام خوبانی از اساتید حوزه علمیه مازندران هم از اوضاع فرهنگی سواحل به شدت انتقاد دارد و می گوید: وضعیت بدحجابی و ولنگاری های فرهنگی در مناطق توریستی علما، ائمه جمعه و متدینین استان را نگران کرده است. مسئولان به جای نگرانی برای مساجد و هیئت های مذهبی، برای وضعیت اسف بار مناطق توریستی فکری کنند.

وی بر این نکته تاکید می کند که مناطق گردشگری استان به حال خود رها شده و برخی ها تنها به بهانه مسائل اقتصادی این مناطق را کاملاً آزاد گذشته اند که متأسفانه خسارت های جبران ناپذیری را به دین، ارزش های معنوی و فرهنگ بومی منطقه وارد کرده است.

ضرورت قرارگاه فرهنگی مقابله با فساد و بی بندوباری در سواحل

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران یکی دیگر از منتقدین وضع سواحل و مناطق توریستی شمال کشور است که می گوید: متأسفانه امروز به دلیل اقدامات زودگذر و جزیره ای در حوزه فرهنگی و تبلیغی شاهد گسترش آسیب های فرهنگی در مناطق شمالی کشور هستیم؛ نباید استفاده از مواهب طبیعی نظیر جنگل و دریا به بهانه ای برای گسترش فساد و بی بندوباری در این مناطق تبدیل شود.

این فعال تبلیغی خواستار تشکیل قرارگاه فرهنگی مقابله با فساد و بی بندوباری در سواحل شمال کشور شد و از با انتقاد بی توجهی مسئولان ذی ربط نسبت به فعالیت های خودجوش گروه های تبلیغی بر این نکته تاکید کرد که باید هر چه می توانیم از توان و ظرفیت تشکل های مردمی در جهت مقابله با هجمه های فرهنگی بهره بگیریم.

چند سؤال مهم

آیا مسئولان چشم خود را بر روی ناهنجاری ها بسته اند؟، آیا نمی توانستند همان سخت گیری هایی را که برای هیئات مذهبی انجام دادند (البته شاید لازم هم بود)، برای مسافران سواحل شمال کشور اعمال می کردند تا شاهد حرمت شکنی عزای حسینی نباشیم؟، آیا نمی شد در تاسوعا و عاشورا سواحل دریا را تعطیل و کنترل کرد تا عده ای بی بند و بار خنجر بر قلب مردم عزادار نمی کشیدند؟.

کاری نکنید شرمنده شهدا شوید

مسئولان بدانند اگر کوتاهی کنند، جواب آن را نه تنها در آخرت، بلکه در این دنیا هم می گیرند، پس کاری نکنند که شرمنده اهل بیت(ع)، امام خمینی(ره) و شهدا به ویژه پیکر پاره پاره سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی شوند.

گزارش: علی علیزاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    شرمنده اباعبدالله شرمنده ایم........یا زینب
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      68 17
      چرا شرمنده،خوب باید اعتراض جدی کرد. راستی به مجلس شکایت کنیم یا دولت؟ مسئولانی که پروتکل ها رو رعایت نکردند چطور باید محاکمه بشن؟ منتظر هستیم بجای نه به اعدام، هشتک #نه_به_کرونا_در_شمال رو از آلبانی ترند کنند تا یه تکانی بخورید؟
    • فرید IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      53 53
      چه خنجری؟چرا جامعه رو دو قطبی میکنید؟هر کسی پی هر چی دوس داره میره اجباری در کار نیست.یکی با هیئت عشق میکنه یکی با شمال.به کسی ربطی نداره اقای منافق
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      14 22
      تفریح هم جرم است ؟
    • مهدی IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      7 9
      میشه بگی شما الان حکم خدا یا پیغمبر داری که داری قضاوت میکنید. چکار ب کار بقیه دارید که کی چکار میکنه اینا همه از شکم سیریه بابا مردم دارن از گشنگی خود فروشی میکنن شما ها دنبال هتک حرمت و رقاصیه بقیه این بابا چشماتونو باز کننین ببینین دوروورتون چخبره تمام مملکت ب یغما رفته شما دنبال مسعولان با کارامد میگردید
    • عزیز US ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      1 0
      مقامات مقصرند اللخصوص ...
  • طلبه IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    49 25
    سلام از طایفه منافق چه انتظاری می‌توان داشت؟ جلوی کاروان حضرت زینب هم....
    • علی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 6
      بابلسری ها آدم فروش هستن تو همین بابلسر تون که دم از حسین می‌زنید حداقل آدم فروش نباشید منو به خاطر چندتا دلستر خارجی کردن زندان مرگ بر آدم فروش
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      8 1
      هم وطن محترم تفریح جرم نیست،امانه درروزهای عزیزی که امام زمان دلشون داغدار جدمظلومشون هستند.کاش یه خورده حرمت نگه داریم.به خداچوب این بی حرمتی هارومیخوریم متاسفانه
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    18 8
    آقای قوه قضائیه احتمالا هیچ مسئولیتی در قبال مرگ مردم بی‌گناه و اتهام به بچه مذهبی‌ها و... ندارید. اینها مسافرت و یا عاملان مرگ و میر مردم! چه کسی قرار است این نها را محاکمه کند؟ مسئولانی را که مرتکب بی عملی شده‌اند چطور؟ الحمد لله مساجد تعطیل شد و به وظایف ملی‌مان عمل کردیم. همه به سلامتی بریم شمال.
    • حسین IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      6 0
      منافق کسیه که از شرع خبر نداره اول شرع رو بخون بعد. در ضمن من افتخار می کنم اسمم حسینه ولی شما الکی خودت رو حسینی کردی که چی حسینی بودن من و شما فرق داره من تو این روز نذری میدم و تمام و غلط اضافی را تعطیل کردم
    • مهدی IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      چه جالب؟ یه سوال دارم داداش شما امام زمان رو دیدین؟ آیا امام زمان رو اصلا می شناسین؟ یا اصلا می دونین چطوری فکر می کنن؟ یا اینکه کار خودتون رو تائید می کنن یا شاید رد کنن؟ چقدر می دونی ایمان و اطلاعات داری به امام زمان خودت بگو؟ راستو دروغ گفتن تو پای خودت در مقابل امام زمان خودت
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      شما هم هیچ تفاوتی با شمال رفته ها ندارید می دونید چرا؟اونها اگر در تفریط باشند شما هم در حد افراط هستید متاسفانه بقیه مردم که در حد تعادل هستند از هر دو گروه افراط وتفریط شلاق می خورند متاسفانه بودند کسانی که شمال نرفته بودند ولی مراسم شبیه خوانی برپا کرده بودند ومردم هم بدون ماسک دورشون حلقه زده بودندوتماشا می کردنددر چند روز آینده شاهد فاجعه انسانی خواهیم بود ولی من دعا می کنم حداقل عزاداران به حق امام حسین(ع)چیزیشون نشه شمال رفته ها هم حماقت به خرج دادند هر بلایی سرشون بیاد حقشونه
  • حميد IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    53 15
    دوستان بنده با ديدن اين بي بندوباري ها هميشه به خودم اينگونه دلداري مي دهم : بالاخره نسل پليد و ملعون يزيد و شمر و دشمنان اهل بيت سلام الله عليهم هميشه و همچنان در تاريخ مانده است وهمين باعت شده تا درخشندگي وحقانيت حسين عليه السلام و حسينيان هرروز بيش از پيش برهمگان روشنتر شود لعنت خدا بر يزيديان زمان انشالله با اجدادپليدشان محشور شود آمين
    • ناشناس IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      27 8
      احسنت ب شماواقعابجاست وقتی از سیدالشهدا اثاری هست حتماازیزیدیان چیزی باقی مانده
    • سجاد IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      3 9
      همه چیز که با بزن و ببند درست نمیشه. از مسئولین کاری ساخته نیست. مشکل اصلی تربیت خانوادگی است . معرفت امام با تربیت بدست میاد نه با قوه قضائیه
  • حسینی IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    29 6
    در جمهوری اسلامی و حرمت شکنی در روز تاسوعا و عاشورا !!! باید فریاد وامصیبتا سرداد. امام حسین(ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر است، چرا سکوت؟!!! تا کی باید چشم ها بر روی حرمت شکنی های عده ای از خدا بی خبر بسته شود.
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 25
      فقط دم از دین میزنن همین بابلسری ها خیلی آدم فروشی میکنن
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    23 5
    الناس علی دین ملوکهم.............
    • محمد ثانوی گروسی IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      3 0
      دیوانه رهبر رو ندیدی چطور عزاداری کرد
  • محمد IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    20 8
    وای وای وای از این مصیبت. حتی غیر مسلمون ها هم توی روز تاسوعا و عاشورا به عشق امام حسین(ع) گریه می کنن، اونوقت توی مملکت شیعه عده ای منافق بی دین اینجوری به مقدسات توهین می کنن و روز تاسوعا و عاشورا بی هیچ قید و بندی خوشگذرونی می کنن!!!. اونایی که باید به وظیفشون عمل کنن، کجا بودن؟. اینجوری می خوایم راه شهدا رو ادامه بدیم. به خدا باید یقه مسئولین رو بگیریم.
    • ‌ ‌ IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      1 0
      واقعا درسته
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      8 8
      لطفا شماها که اینقدر اماده و غیرتی هستین لطفا مال ملت و مردم رو چپاول میکنن .یه زحمت به خودتون بدبد و جلوی دزدی آقایان رو بگیرید .اینقدر ادای آدم خوبا رو در نیارید
    • محمد IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      6 0
      این جدلها بی فایده ست همه چی باید با هم درست بشود. که این هم ممکن نیست . مذهبی ها باید اخلاصشون و بیشتر از اینها نشون بدهند.۴/۵ میلیون کارمند .در حالی که ژاپن دولتش چهارصد هزار کارمند داره کیفیت کارشون هم خیلی بالاتره.
  • علی حسین مولائی IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    22 6
    مسئولین استانی وکشوری از خون شهدا بخصوص شهدای مقاومت ،ازبدن اربن اربای حاج قاسم سلیمانی خجالت بکشند ،اف بر این مسئولین که جلوی تجمعات عاشورا رامیگیرند وبه زنان بی بند وبار ولخت درشب تاسوعا وعاشورا جلو هیئت عزاداران حسین ع اجازه هتک حرمت میدهند
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      14 1
      برادر به کدام مسئولین اینا بچه های همان مسئولین آقا زاده ها هستند پول مایه شمال کنار دریا رفتن دارن از خودشان به خودشان شکایت مگر ...
    • فتحی IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      1 1
      دوست عزیز هیءتیها ادمهای فهمیده هست مقررات رعایت کردن امامسافران ساحلی رعایت نکردن نشان بی فرهنگی وشخصیتشان است مسءولین استان چه گناهی کردن
  • یا ابلفضل IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    13 3
    همش از سودجویی و بی کفایتی بعضی مسعولینه..دولت .... از بی کفایترین دولتهاست که باید.... به مردم پاسخگو باشند
  • حمید IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    9 4
    از حاج قاسم خجالت نمیکشید.
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      2 1
      لطفا جواب قانع کننده بگین
    • سید DE ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      3 2
      این بی ... به امام حسین علیه السلام نوه رسول خدا اعتقاد ندارن بعد احترام حاج قاسم رو حفظ کنن
  • مهدی IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    16 3
    کجای کار هستی دولت خودش تشویق اینکارها ومسافرتها را میکنه جاده ها ی شمال را برای رفت وآمد یکطرفه میکنه که چی مسافرت راحت برن بیان توی ترافیک نمونه اذیت بشن
  • محمد IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    8 6
    از ذات کثیف بیش از این نمیشه انتظاری داشت
  • نصر IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    5 1
    دعا کنیم خداوندهدایتشان کند ودر غیر آن به درک واصل شوند آنهایی که وقت نشناس هستند وبی مغز وبی درک وشعور مست مست از این زندگی که امیدوارم خیلی زود به عواقب کار کثیف خود پی ببرند .
    • ش ر IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      1 0
      آمین
  • سلیمانی IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    2 1
    دیگه دیر شده داداش.
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 1
      اصلا دیر شده نداریم ، امام راحل رضوان الله تعالی علیه در اوج تاریکی و خفقان طاغوت قیام کرد و شد . هیچ گاه نباید مایوس شد یا عبارات یأسی بکار برد .
  • مهدی جایروندی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    6 1
    رفتیدمسافرت مبارکتون باشه امااحترام وحرمت امام حسین علیه السلام میگرفتیدلااله الاالله
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    57 28
    کجای قرآن خدا گفته گناهه؟؟؟ هرکدوم برا خودتون فتوا میدین و قضاوت میکنید چون شما نمیرید هیچ کس نباید بره شما عزاداری کن گریه کن برو بهشت با بقیه چیکار داری آخر کلام:قضاوت بسپار به خدا و سرتو تو زندگی و اعتقاد مردم‌نکن
    • زهرا رستمی IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      26 7
      توخونه خودت هر ... بکن، قران خون عزیز تو قران نهی از منکر اومده ادعای ازدی تو کشور های دیگه هم اگه داری بدون که این قانون کشوره ماست که مبگه هرزگی تو ملا عام ممنوعه هرزگی رو ببرید تو خونه تون پیش ناموستون نه نا موس ماها ...
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      17 3
      برن کی میگه نرن. اما حرمت نگه دارن.تموم کشورها حرمتها و قوانین حاکم بر مملکتشون رو رعایت میکنن جز ایران. شماهم یه کلمه ی قضاوت یاد گیری بلد نیستی کجا ازش استفاده کنی.
    • علمدار IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      11 2
      آخه مغز فندوقی .... وقتی میگویند کرونا همه گیر است یعنی چه .... تومیخواهی بمیری برو سم بخور ... کله ات رو بکوب به دیوار ... نه باین مسافرت بیجا جان دیگران را به خطر بیندازی ... اگر هیئت ها مثل لب یاساحلیا رعایت نمیکردن گلوهاتون رو پاره میکردین که کرونارو پخش کردن حالا میگی بهشت وجهنم .... شعور هم به اندازه نخود داشته باشی خوبه...
    • علی IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      12 7
      اصلا لای قرآن رو باز کردی ببینی چطوری نوشته شده که به همین راحتی فتوا میدی؟ قرار نیست هر ... خواستی تو کوچه و خیابان و ریا انجام بدی مردم رو به گناه بندازی اشاعه فحشا کنی بعد بگی عیسی به دینش موسی به دینش...
    • ناشناس IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      8 1
      اصلا بحث گناه و ثوابشم که بذاریم کنار......یعنی عقیده شما اینه که هرکی سرش توی لاک خودش باشه و هیچ واکنش ای به هیچ چیز نشون نده؟؟؟و اجازه بده هر کسی هر غلطی خواست بکنه؟ خوب این که روش زندگی چهارپایان میشه؟؟ شاید یه جاهایی بشه کوتاه اومد اما در مورد هتک حرمت به امام حسین هرگز.... اصلا میشه همین چیزی!!!!
    • محمود IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      11 3
      شما اگه پدر فوت کرد ما میام در خونتون ساز و دهل می‌زنیم جایی از قرآن هم نگفته ،آدم با سطح عقلی تو نوبر والله ،دست شماها باشه به قول حاج آقا دانشمند مملکت رو به لجن میکشید
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      3 2
      حالشو بردم هر چه میکشیم از این مذهبی ها ست
    • گلبرگ IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      4 1
      ببخشیدیه چیزی به اسم حقوق اجتماعی وجودداره،قانون کشور حجاب مشخص کرده هرکس ازآن سرپیچی کنه حقوق اجتماعی دیگران زیرسوال برده،هرکس فقط درچاردیواری خونه اش میتونه هرکاری دوست داره بکنه ولی اجتماع که دل بخواهی نیست،چون دراین صورت سنگ روسنگ بندنمیشه وهرکس هرکاری بخادمیکنه وعملا کشورنیست بلکه جنگل هست.
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      7 2
      از کرونا آموختیم آلودگی یک نفر باعث آلودگی بقیه میشه اینطور نیست ، سرت تو کار خودت باشه ،مال چهار دیواریه ،نه مال جایی که عمومیه.
    • عباس IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      0 1
      توی خونت هر ... دلت می خواد بکن ولی جلوی عزاداران حسینی بخوای حرمت شکنی کنی کور خوندی. تازه امر معروف و نهی از منکر واجبه و اگه عقل تو سرته می فهمی امام حسین برای امر معروف و نهی از منکر و اصلاح امت جدش که از طرف شما ازبین رفته بود قیام کرد
    • محب الحسین IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      1 0
      صحبت احمقانه تر از این نشنیده بودم.پس اگر یکی هم اومد به مادر شما تجاوز کرد کاری بهش نداشته باش تا خدا قضاوت کنه.امام حسین و اهل بیتشان ناموس هر مسلمان و بالاتر از اون هر انسان آزاده ای است
    • سید طاها IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      0 0
      هر کثافت کاری میکنند به درک اسفلو سافلین ولی نه حرمت شکنی کننند آدمهای کافر و منافق ازشون انتظار بیشتر ازاین نمیره. بذار اینقدر حالو هول کنند تا .....
    • ..... IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      0 0
      به وقت #کم_اوردن ما قضاوت نمیکنیم یعنی تو و امثال تو اصلا لیاقت قضاوت شدن ندارید.....
    • HA IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      1 0
      خودت رو اذیت نکن
    • US ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      5 1
      مگه میشه همه ما توی یه کشتی هستیم هرکی جای خودش رو سوراخ کنه بگه به تو چه جای خودمه، نخیر از این خبرا نیست هرکی هرغلطی دلش خواست بکنه، اینهمه بلا و مصیبت سرمون اومده از کفر و ناشکری و کثافت کاری یه عده ارازله، شما که لای قرآن رو باز هم نکردید چه برسه بخونید ببینید چی نوشته ولی مثلا قضاوت قضاوت و عدالت میکنید مگه سازمان ملی کرونا و سازمان بهداشت نگفت بتمرگ تو خونه مسافرت نرو با جان مردم بازی نکن، کو گوش شنوا کو فاصله گذاری، کو رعایت.... التماس تفکر
    • IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      معلومه فامیل یزیدو معاویه هستی
    • IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      1 0
      عزادری برای زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر است
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      دوروز نمیتونی مراعات کنید کسی با تفریح تو کاری نداره اینقدر برو شمال... این دوروزو حرمت نگه میداشتی
    • DE ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      1 0
      آقا یا خانم محترم اصلا فهمیدی اصل قضیه چی بود ؟کاری به دین شما یکی نداریم ولی حداقل حق الناس که میدونی چیه؟..میدونید ولی خود رابه ندانستن میزنی
    • US ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      لایک داری.
    • کریمی IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      بله چون ما نمی ریم سفر و رعایت می کنیم همه باید رعایت کنند چه دلیلی داره یک عده سختی بکشند رعایت کنند تا زنجیره انتقال این بیماری از بین بره یک عده از خدا بی خبر راه بیفتند تو شهرشون رعایت نکنند و بیماری رو برای اون شهر و مردمش بگذارند مگه فقط اونا دل دارند مسافرت و تفریح نیاز دارند؟؟؟ مگه بچه ی ما چه گناهی کرده از پشت پنجره آپارتمان اینهمه مسافر رو ببینه و حسرت بخوره. تازه بعد رفتن یک ساحل بمونه و یه عالمه آشغال و زباله و کثافت!!!! روشنفکری به این چیزا هم فکر کن.
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      حرف شما مثل این می مونه که یکی بیاد توی مجلس ختم یکی از عزیزانت گروه رقص بیاره واگر شمااعتراض کنی گروه رقاص بهت بگن تو عزاداریتو بکن ماهم میرقصیم ماکاری به کار شما داغ دیده ها نداریم
    • حميد IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      0 0
      اين حرفهايي كه زدي خودتم ميدوني كه چرنده
  • کارگر وطن IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    13 1
    مگه مسئولین حرمت اسلام و انقلاب اسلامی رو نگه داشتند تو این مدت؟ که حرمت محرم رو نگه دارندچه انتظاری از مردم بی گناه دارید با این اوضاع نابسامان مملکت هرگاه فقر و گرسنگی از دری وارد بشه دین و انسانیت از در دیگه خارج میشه این سخن از کیه؟
    • GB ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      1 0
      حرف حساب جواب نداره علی (ع) میفرماید فقر فساد میاره چون همه نمیتونن در برابر فقروبیکاری در جامعه اسلا می درست عمل کنن
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      وقتی شکم گرسنه است...
    • محمد IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      اماحسین وشهدابرای چی رفتند همه آتیشاازگور اقایان واولادهای حرام خورشان بلندمیشه که کشورآتیش گرفته ومردم رامی سوزونه
  • علی IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    26 7
    جالبه که همه موافق نظر نویسنده هستن .اما لطفا نظر منو هم منتشر کنین.دلشون میخاد شادی کنن وحق هم دارن مثل اونها که میخان عزاداری کنن وحق هم دارن.مطمئن باش کسی رو بجای کس دیگه جهنم نمیبرن
    • فرهاد صفرخواه IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      14 5
      در زیارت عاشورا می خوانیم که بنی امیه و آل زیاد و آل مروان روز عاشورا را عید قرار دادند و شادی کردند و مورد لعن قرار گرفتند . روز عاشورا روز شادی کردن نیست
    • حسین IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      12 1
      لعنت خدا بر مسولین بی کفایت ....که اجازه چنین بی بندوباری را دادن البته باید جواب بدن
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      10 1
      هر غلطی دوست دارن بکنن ولی نه تو ملا عام. برن تو خونه هاشون نه لب ساحل...
    • مخاطب IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      2 1
      واقعا که.... آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند
    • میم DE ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      2 2
      کسی از جهنم رفتن اونا ناراحت نمیشه, مطمئن باشید. فقط مسئله اینه که مردم بی ظرفیتی هم هستن که تا تقی به توقی میخوره انگشت تمامی اتهامات رو به سمت مذهبی ها نشانه میرن. هر کم و کاستی تو مملکت رو به حساب اسلام و مسلمین میذارن. با کوچکترین مشکلی فریاد و ناله سر میدن و انتظار دارن دنیا باهاشون همدردی کنه . ساحت واقعه عاشورا به وسعت تمامی تاریخه و بلکه بیشتر, دریا از پوزه ی سگ هرگز نجس نخواهد شد.
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      0 0
      دوست عزیز شادی یک بحث است حرمت شکنی بحث دیگر اگر همسایه ای عزادار بود همسایه ی او حق ندارد به بهانه حق شادی مقابل او برقصد
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      گل من اگه نظرت مطابق میل نباشه که منتشر نمیشه!؟
  • یعقوب IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    11 4
    چرا اینقد گنده سازی میکنید.چه بی بند وباری کردن؟! خوب همه قرار نیست بیان عزاداری و هیت ....
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      9 1
      وقتی همسایه آدم عزادار میشه ادم رعایت میکند به حرمت همسایگی، امام حسین حرمتش از همسایه کمتر است؟ یکم حرمت نگه داریم .
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      11 0
      کوچک شمردن گناه اون رو کبیره می کنه . برو معنی غیرت رو توی فرهنگ لغت نگاه کن .
  • ایرانی IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 1
    فقط دوست دارید مردم گریه کنن..
  • تتت IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    7 6
    عیسی به دینش موسی به دینش تو عزداریتو کن برو بهشت با بقیه چیکار دارید
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      7 0
      کدوم دین گفته بی تفاوت باش ؟
  • سهیل IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    4 0
    این مسولان کجایین
    • ز IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      9 0
      عزیز من اگه کسی نمیخواد امام رو قبول کنه همدل امامش نیست شعور دینی نداره به خودش مربوطه ولی در کشوری که مذهب رسمیش شیعه هست کسی حق نداره تو ملا عام بزن و بکوب و دلخوشی راه بندازه .شرعش رو بزار کنار غیر قانونی هست بقیه تو چهار دیواری هر غلطی میخوان بکنن.اونم تو ماهی که عرشیا عزادارن. ماهی که مهدی فاطمه خون گریه میکنه
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      3 0
      اگه مسئولین رو دیدی بهشون سلام برسون و ظلمی که بر من و امثال من در توزیع ظالمانه سهام به اصطلاح عدالت رفته بهشون یاداوری کن . ثروتمند گرفت و کارگر نگرفت .
    • حیدر IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      عیسی ‌و موسی هرکدوم به دین خودشون نبودم عزیز هردو به دین خدا بودن حسین علیه سلام عزیز خداست چرا فکر میکنی عیسی و موسی با رقص و پای کوبی در تاسوعا وعاشورا کار ندارن
    • GB ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      این فرهنگی الان درست شده مردم با هم در تقابل هستند ناشی از چی هستش ??
  • ناشناس DE ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    2 3
    چه گرفتاری شدیم به خدا اخه به شماها چه ربطی داره ...
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      0 0
      ربطی نداره ؟! شما نمی دونی که امر به معروف و نهی از منکر واحب کفاییه ؟! عوض تشکر ، نهی از انجام وظیفه می کنی ؟!
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      اگه این قضیه فقط به یه نفر ربطی نداشته باشه،اون شخص دقیقا خود شمایی،به شما هییییییچ ربطی نداره ما تو کشورخودمون چی میگیم.
    • حمید IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      برادر عزیز می دونی که چرا این جور افراد نهی از انجام وظیفه می کنند، اگر قرآن را باز کنیم و در مورد این عمل بپرسم. می بینیم که در قرآن این عمل را از خصوصیات منافقین ذکر میکند و می گوید، آن ها کسانی هستند که امر به منکر می کنند و نهی از معروف، بر عکس مومنان که امر به معروف می کنند و نهی از منکر.
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    8 0
    لعنت خدا برشما بی غیرت ها ابروتون کجا رفت یک شبکه عراقی شب تاسوعا آهنگ ورفص پخش کرد مردم سوختنش رئیسشو بازداشت کردن خاک برسرمسئول بی لیاقت بی کفایت
  • khxdgh IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 1
    اگر هم اونا اون طوری شدن بخاطر شماست
  • مجاهد IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    8 1
    بی ادبی و بی حیایی نشان از بی کفایتی مسؤلان است
  • سلیمان IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    توی دین هیچ اجباری نیست
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    9 1
    سلام حالا آمار کرونا که رفت بالا میگن به خاطر محرم بوده نه خوشگذرانی دریا ندیده ها وقتی کرونا گرفتن دست به دامن اهل بیت میشن
    • سید رضا IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      اولا محرم سراسر ایران بوده و ده هزار هیئت و مسجد رو نمیشه با چند شهر ساحلی محدود مقایسه کرد دوما لا اکراه فی الدین سوما رعایت پروتکل های بهداشتی تو هیئت ها رعایت شد که انتظار رعایتشون رو تو ساحل داری؟
    • سید رضا IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      اولا محرم سراسر ایران بوده و ده هزار هیئت و مسجد رو نمیشه با چند شهر ساحلی محدود مقایسه کرد دوما لا اکراه فی الدین سوما رعایت پروتکل های بهداشتی تو هیئت ها رعایت شد که انتظار رعایتشون رو تو ساحل داری؟
    • سید رضا IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      اولا محرم سراسر ایران بوده و ده هزار هیئت و مسجد رو نمیشه با چند شهر ساحلی محدود مقایسه کرد دوما لا اکراه فی الدین سوما رعایت پروتکل های بهداشتی تو هیئت ها رعایت شد که انتظار رعایتشون رو تو ساحل داری؟
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    بی کفایتی
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    6 1
    پس چه جوریاست که اونا راجع به محرم هیاتیها نظر میدن بااینکه هیاتیها کلی رعایت کردن ولی شمال بروها تو محرم هم حتک حرمت کردن هم پروتکل های بهداشتی رو رعایت نکردن وقتی یه مسئله ایی به عرصه عمومی کشیده میشه وتابع قانون وعرف وشرع اون جامعه نیست باید این عده پاسخگو باشن
  • ابراهیم IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 1
    و هذا يوم فرحت به آل زیاد و آل مروان بقتلهم الحسین علیه السلام عاشورا همیشه در تاریخ جریان دارد حسینیان و یزیدیان در هر زمان وجود دارند آگاه باشیم و حسینی
  • علی IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    14 1
    بخدا باید خجالت بکشن کسایی که مسول این کارن. تو پاکستان سینماها شون تو طول سال هر نوع فیلم پخش میکنن وبه هیچی بند نیستن ولی ده روز را به احترام محرم کاملا تعطیل میکنن
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    در کتاب خاطرات مرحوم رفسنجانی آمده است که در روز تاسوعا با هلی کوپتر عازم دریاچه شدم تا تمرین اسکی روی آب بکنم ...
  • بابک IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    5 0
    این عده کار اشتباهی کردند، اما اینکه فقط زورمون به مردم برسه اشتباهه،، اگر اینهمه مسعولین و مقامات که دزدی و گناه و اختلاس میکردند به همین اندازه جری میشدیم و سینه چاک میکردیم، تاثیر گذارتر بود،،، فقط از مردم ایراد نگیریم،،،
    • ناشناس IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      15 2
      هر کس در جایگاه خودش بی قانونی که میکنه باید مجازات بشه . اونی که اختلاس کرده خلاف قانون عمل کرده و اونی هم که خلاف قانون کشور بی بند و باری کرده هم بی قانونه و فرقی با کسی که اختلاس میکنه نداره
  • ناشناس IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    11 1
    خدایا همه رو به راه راست هدایت کن،امام حسین عزیزم شرمنده ایم،خدایا امام زمان عزیزموون رو برسون تا به خواست و یاری تو دنیا رو از ناپاکیها پاک کنه
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    8 1
    بعد انتظار اینو داریم ک کرونا ریشه کن.بشه...وقتی اینهمه بی بندباری هس.ماشرمنده شهداهستیم..این جماعت دین وایمان ندارن..چیزی ب اسم غیرت تو وجودشون نیس .و......یا حضرت زینب
  • ناشناس IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 1
    چطور کاباره ومشروب فروشیها در زمان شاه ملعون بود. بعد از انقلاب جمع اوری شد مسئولین درجمهوری اسلامی نمی توانند در ایام خاص که مردم عزادارند محدودیت ایجاد کنند طبق قوانین اسلامی بلاخره هر مملکتی قوانینی مربوط به خودش دارد.
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 1
    با ید مسیر شمال بسته میشد ولی متاسفانه نبستن
  • رضوان IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    8 3
    اگردین ندارید لااقل آزاده باشید درشب عزای اهلبیت عصمت و طهارت وای برفرماندارومسئولین بی کفایت بابلسر
  • جواد IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    14 2
    شما که انقدر به شعار دین و خدشه وارد شدن بهش حساس هستید آیا موقع انتشار اخبار دزدی از بیت المال هم چنین فریاد وا اسلاما سر دادید آیا چشمتون رو روی اختلاس خاوری،شیخ الاسلامی،افزایش بی‌رویه اجاره بها،قیمت دلار،قیمت گوشت و مرغ و .... فساد سیستماتیک و ظلم های آشکار نبستید من مخالف بر پایی چنین ضیافت هایی در حزن اهل بیت هستم و از محبان حضرات ولی اونچه که بابتش فریاد وا اسلاما سر میدید حاشیه است... اصول کافی جلد یک ص ۵۸ کتاب فضل العلم.باب المستقبل بعلم....ص ۵ رو حضرات یه نگاهی بندازن ...
    • ماعده IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      1 1
      مشکل ازکساسیی نیس که رفتن مسافرت وخوشگذرانی مشکل اصلی خودمسعولان هستن که دیدن جاده هاشلوغ شده مردم ریختن سمت شمال ولی هیچ عکس العملی نشون ندادن وممنوع نکردن راه وبازگذاشتن درصورتیکه براعزاداری هاسفت وسخت گرفتن برانکات بهداشتی
    • زینب IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      اقا جواد دزدا کیا هستن همین قانون شکنان همونایی که کناردریا روز عاشورا حرمت شکنی میکنن مگه میشد جلو شما قانون شکنان راگرفت بگونه .پس جلودزدا رو هم نمیشه گرفت هردوتون دزدین هردوتون قانون شکنید ننگ برشما
  • شمعدونی IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    11 0
    اونایی که شادی کردن احمق تشریف داشتن، اونقدر عقده ای هستن که جلو هیئت رفصیدن، اونقدر عقده دیده شدن دارن که دست به هر کاری میزنن، کسی مجبورشون نکرده شیعه بشن، چون هر کسی لیاقت نداره، ولی اونقدر شخصیت داشته باش که به اعتقادات بقیه احترام بذاری، پهن مغزان جامعه رو این جور موافق میشه شناخت، کسی که رئیسش مسیح علی‌نژاد باشه بهتر از این نمیشه
  • Fary IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 1
    واقعا جای تأسف داره....انگار یه عده به عمد خودشون رو به خواب زدن
  • رها IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 3
    کسانی شرمنده شهدا باشند که مملکت را چاپیدند آقازاده ها در خارج خوش میگذراننداونا پا روی خون شهدا گذاشتند
    • هماهنگ و همکار IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      10 0
      دستشون توی دست همه اونا مال مردم اینا هم حیا و عفت
  • علی IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    انسانیت به خیر وشر ن به عزاداری یا پای کوبی لطفا سعی نکنید با متوسل شدن به نماد دینی سایرین را تخریب کنید!
  • ناشناس IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    5 6
    کجای قرآن نوشته مسافرت رفتن در روزهای شهادت معصومین گناهه
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      9 1
      هیچ جا. اما اگر عزیز خودت هم از دنیا بره میری عشق و حال و مسافرت. امام حسین عزیز دل عالم هستش. دوردونه ی رسول الله.ما تو مملکتی زندگی میکنیم که روز تاسوعا و عاشورا مردم عزاداری میکنن. حالا شما اعتقاد نداری داری تو این مملکت زندگی میکنی به اعتقادات اکثریت باید احترام بزاری. رفتی شمال اونجا رو به گند نکش. یه کیسه زباله با خودت ببر. آت آشغالا رو بریز توش. از طبیعت لااقل مراقبت کن. مردم ما حتی این کارم بلد نیستن.
    • ایکس IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      2 1
      هیچ جای قران ننوشته مسافرت رفتن گناهه اما بی بندو باری کردن در روز عاشورا توهین به بقیه ،مردمه چرا اینو درک نمیکنید طول یازده ماه سال هر پنج شنبه جمعه شمال تشریف میبرید این ده روزو خون به دل حضرت زینب و ائمه اطهار نکنید البته عیب از شما نیست از این .... که دست شمااارو باز گذاشته .
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      ننوشته گناه یانه بلکه معصیت داره اگر در روزی پدر شما فوت کند وهمسایه دیوار به دیوار شما ویا فامیل درجه 1 شما به رقص وپایکوبی بپردازد اون وقت حال شما چجوری میشه
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      دقیقا کجا نوشته همین شما هایید که مردم رو از دین زده میکنید
    • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      3 1
      مسافرت گناه نیست ولیکن بازی وبی حرمتی به احساسات عزاداران امام حسین علیه السلام گناه است من وشما تا موقعی آزادیم که به آزادی دیگر احترام بگذاریم
  • مجید IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    2 0
    جمع کنیدبابا بساطتون رو!
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    همه ی کشورها برای خودشون یه سری قانون ها دارن البته باتوجه به فرهنگ خودشون ما هم باتوجه به فرهنگ اسلامی وجامعه خودمون یه سری قانون وقواعد داریم وبایدتابع این قوانین باشیم ونباید هنجار شکنی بشه مگه راحت این مملکت بدست اومده که عده ای به فرهنگ اسلامی آن دهن کجی کنن اینهمه شهید دادیم که این حرمتها حفظ شه
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 1
    الیته اختلاس و امسال آن که ضربه ی زیادی به مردم زد که البته همین کسانی که اختلاس کردن قطعا اعتقادات دینی نداشتن درد ماهم همینه با اعتقادات دینی وپای بندی به آن البته نه به ظاهر بلکه در عمل میشه جلوی خیلی از فسادها بی قیدیها رو گرفت
  • Ali IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    بخدا این عین بی انصافیه که اگر آمار زیاد بشه بخوان بذار ان پای بچه هییتی ها!!
  • صادق IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    حرمت شکنی و توهین به مقدسات توی ایران عادی شده و مسئولین بی غیرت هم نظاره گر هستن. و سهم ما از این بازی ها فقط سکوته...چرا؟چون وقتی صدات در بیاد همین عوضی های بی دین یورش میارن سمتت و باز هم مسئولین بی غیرت نظاره گر هستن....
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    3 0
    این همه دزدی اختلاس کسی شرمنده شهدا نمیشه .خون شهدا فقط واسه بی حجابی پایمال میشه،به بقیه چیزا کاری نداره
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      0 0
      درسته ! وقتی از بی بند و باری انتقاد میشه تازه بعضیها یاد احتلاس و ... می افتند ! اما همین بی بند و باریها ابزار اختلاس حیثیت و آبروی خیلی هاست . همه آنهایی که توسط چنین اجتماعاتی به فساد اخلاقی مبتلی می شوند ، حیثیت زدوده هایی هستند که توسط چنین محافلی مورد ستم قرار گرفته اند .
  • شیرین IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 0
    اینایی که مذهبی نیستند هم از همین مملکت هستند همونقدر از این اب وخاک سهم دارند که که مذهبیا دارن توی این کشور همه امکانات اول مال بسیجیا و سپاهیا و حوزوی هاس واینها فکر میکنن که مالک و صاحب ایرانند غافل از اینکه ایران یک کشور بزرگه با بسیار عقیده و فرهنگ و بهتره بدونید که فقط شیعیان در ایران نیستند برای سنی ها که مسلمان و برادران و خواهران دینی هستند قضیه عاشورا متفاوت هست.
  • مریم IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 0
    الان متاسفانه خیلیها آب نمی بینن والا شناگران ماهری هستند. اونجا شماله، اینجا مشهد طوری لباس می پوشن که آدن شرم میکنه بهشون نگاه کنه من که خانم هستم خجالت میکشم نمیخوام بگم من چادریم و پوشیه نیزنم من هم با مانتو بیرون میرم ولی. با پوشش روز عاشورا و تاسوعا براشون معنا نداره همون کوفه دیگر شده با پیشرفتی بدتر
  • پوری IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 1
    وقتی جاده بازه، وقتی براشون یک طرفه میکنن تا خدایی نکرده تو ترافیک نمونن و خسته نشن، وقتی میان 5 روز قبل از مسدودی جاده اعلام میکنن جاده روز تاسوعا و عاشورا بسته است و اگر میخواین برید شمال، الان وقتشه، همین میشه دیگه. متاسفانه مسئولین ما بجای اینکه کنار هم باشن روبروی هم اند!
  • امیر IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 0
    اولا رقص و عیش و نوش را بله واقعا باید دهن کجی به دستگاه اربابمون حسین دانست ولی واقعیت را به این عزیزان دلسوز گفت که متاسفانه با خواب بردن برخی از مسئولین لازم نیست که سواحل بابلسر آمد متاسفانه در پیاده روهایه اکثر شهرها صحنه هائی خیلی زننده و ناامید کننده میتوان دید که تا برخورد جدی با این حرکت ها انجام نشود اصلاحی متاسفانه صورت نخواهد گرفت. مقام رهبری وقتی به این مسئولین چندین ساله قبل فرمودند مواظب تهاجم فرهنگی دشمن باشید حضرات شوخی گرفتند و حالا باید تاوان بی مسئولیتی ایشان را مردم شریف چه سپاهی چه بسیجی چه روحانی و چه مردم عادی بپردازند.
    • رل فرهنگی خرابه IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      0 1
      عزیز من صدا و سیمامون خرابه . وقتی پمپاژ برعکس بشه چه انتظاری غیر اینه ؟! این دستگاهی که شادی ، ابزارش ، میزانش هنگامش و‌... رو نمی فهمه باید مدیر فهمیده ای داشته باشه خارج بدنه کنونی ، مگه همین چند روز پیش خبری همین جا در مورد رادیو جوان نداشتیم ؟ مگر صدا و سیما نوحه هامون رو خراب نکرده ؟ مگر فیلم هاش ، موسیقیش ، سوء استفاده از اشعار عرفانی با خوانش لهو و ... سالهای اخیر اومدن مجالس شادی دینی رو هم خراب کردن با آوردن کف زدن و ...
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 2
    اگر قشنگ گوش کنی من بدون اینکه انگشت به طرف کسی بگیرم جواب دندون شکن دارم انسان با ناموسش زیر یک سقف زندگی میکند ولی نه زن را به جای مرد ونه مرد را بجای زن به دوزخ یا بهشت نمی برند ولی آیا این موضوع باعث میشود که هر یک به دیگری اجازه دهد هر کاری میخواهد بکند وحرمت دیگری را بشکند وبعد بگوید هر کس به دین خود؟ قطعٱ نمیگذارد حالا اگر به فرض محال کسی پیدا شود وبی خیال با شد دیگر از دایره شمول آدمیت بیرون است وباید بمیرد حتی با حیوانات هم نمی تواند زندگی کند چون حیوانات هم به اصل اعتقاد دارند واز نامس خود دفاع میکنند. پس ثابت شد نمیتوان گفت عیسی به دین خود وموسی به دین خود!!! یک چیز های در زندگی اصل است وحرمت دارد وباید حرمتش حفظ شود بلا شک قطعٱ ویقینٱ وبا تمام وجود تا آدمیت وانسانیت حفظ شود. یا علی
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 1
    سلام برسیدالشهداء همه این ناهنجاری ها را از چشم ..... میبینیم گویا اینها میخواهند این بی بند بارهارو توی آب نمک نگه دارند تا دوباره رای جمع کنند.
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    3 2
    من حالا کاری ندارم که حرمت ماه محرم رو شکستند و رفتند شمال جهت تفریح ولی بخاطر این خیانتی که در حق هموطنان خودشون میکنند و باعث انتشار بیشتر کرونای منحوس میشوند انشااله خدا ازشون نمیگذره اینها بی فرهنگ و خیانتکار هستند و حق مردم رو خیلی راحت ضایع میکنند
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      1 1
      اتفاقا کرونا یکی بلای ارتباطی است ، و مقابل ارتباطات حرام و پرده دریهای ارتباطی است .
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    حالا مسئولین ما نمیدونم به چه علتی فقط خدا میدونه برای این سفرهای بیجا در این وضعیت وحشتناک کرونایی سختگیری نمی کنند و به همه ملت ظلم میکنند شما مردمی که شمال میرید و سفر میکنید شما دیگه چرا به هموطنانتون خیانت میکنید وجدان و انسانیت شما کجا رفته
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    راست میگه بنده خدا..
  • امیر GB ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    9 6
    دلشون خواسته اینجوری باشند
    • ایکس IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      0 1
      مثل تو که دلت خواسته نوکر روباه پیر انگلیس باشی و نون اونارو بخوری یه نگاهوبخودت بکن ببین چی از ایرانیتت و هویتت مونده همه رو جلوی فرهنگ غربی سر بریدی حالا ازون ور اظهار فضل هم میکنی
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      0 1
      دل بخواهی هست ؟! معیار خواهش دل هست ؟! اگر طرف دزدی بکنه ، مرتکب قتل بشه و مال دیگران رو غصب بکنه چی میگید ؟
    • mm IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      1 0
      جواب افرادی که خودشون و به خواب زدن بی فایده است؛ پس وقت گذاشتن برای این افراد عین وقت تلف کردنه...
    • حسین IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      مگه همه چی دل به خواهیه نشراین ویروس همه گیره برادر من... ما که ازشون نمی‌گذاریم انشالله خدا هم ازشون نگذره وبسزای عمل کثیفشون برسن.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      تو که جسم نجست اونوره آبه واسه چی راجع به مسائل ایران ما اظهار نظر میکنی؟
  • افسانه DE ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    یزید ۱۴۰۰ سال پیش مرد یزید زمانت رو بشناس
  • هدی حجازی IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 1
    خداوندا ماندم از یکسری مردم که چگونه قصه امام حسین رو می شنوند ولی ....... حسین جانم فدای تک تک اهل بیت بشم حسین جان تو بزرگی تو رو به بزرگیت معصیت و گناه این عده باعث خدا ناکرده دل شکستگی خودت و مادرمون حضرت زهرا سلام الله علیها نشه به ما رحم کن و به مومنین و مومنات نگاهی بینداز که گوشه نگاه تو بیداد می کند یاحسین جان تو کمک کن اقامون و امام عصرمون زودتر بیاد و بلایا و مشکلات مردم حل بشه خودت کمک کن تا اخرین نفس در راه تو قدم بردارم یا امام حسین علیه السلام خودت به دادمون برس
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    انشاالله که همه چیز درست میشه.
  • امیر IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 1
    با سلام برای این دسته مردم متاسفم که با حضورشون در سواحل شمال دل یزیدیان را شاد وقلب سید واقامون امام حسین رو بدرد اوردند کی پاسخگوی این حرمت شکنی وهتک حرمت به مقدسات هزار ساله اسلام وشیعه مباشد
  • محمد IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 2
    فرمودین که برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان درسراسر کشورخوب بوده که البته خوب وشاهد بودیم.خداراشکر.اگربارفتار خوب خودمان بتوانیم آن دیگران که بفرمایش شما خوشگذاران بودند وبه سواحل شمال رفتند جذب کنیم وکاری بشود که اونها هم انسانهایی معتقد باشند هنر کردیم ...
  • Sunflower IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    واقعا شرم آوره در مملکت اسلامی و شیعه این همه تناقضات اونهم در همه ابعاد و به این شکل فجیع و مفتضح .... مسوولین که انقدر ادعای مذهب و دینداری میکنند چرا اجازه دادند چنین اتفاقاتی اونهم در شبهای تاسوعا و عاشورا بیوفته خجالت آوره از طرفی چرا اجازه دادند این همه مسافر بیان شمال من و خانوادم چندماهه خانه هستیم و هیچ مسافرتی نرفتیم بخاطر کرونا باید جلوی مردم تهران رو میگرفتن مردم مازندران و رشت از دست مسافرای تهران که باخودشون ویروس رو منتقل میکنن به ستوه اومدند شمال زیبامونو به گند کشیدن باید کسانیکه مسبب بوجود اومدن این شرایط در ایران شدند به شهدا و تمام کسانیکه با خون و جونشون این مملکت رو حفظ کردن باید جواب پس بدن و تقاص کارزشتشونو پس بدن واقعا قلبم درد میگیره اسلام رو به گند کشیدین مملکت رو کثیف اداره میکنین به لجن کشیدین حیف جوونهامون که جانباز شدن شهید شدن که اخرش اینطوری بشه
  • T IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 0
    از نظر شیعیان کسانی که در عاشورا وتاسوعای حسینی بی حرمتی کردند با زنان شامی که با دیدن سر بریده شهدای کربلا هلهله وپایکوبی کردند هییییبچ تفاوتی ندارند بلکه بدتر هم هستن وباعث شرمندگی وسرشکستگی همه ما در پیشگاه امام عصر شدند
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    دوست عزیز که روی منبر نشستی و قسم به منبر میخوری و دعوت و پافشاری به امر به معروف و نهی از منکر میکنی این امر فقط مربوط به امور حجاب و لب دریا نیست شما که تریبون دستته و میتونی صداتو بلند کنه در زمینه های دیگه هم صداتونو لطفا بلند کنید کسی که لب ساحل و میبینی جون به لب شدن مردم هم حتما میبینی فقط شما حسینی نیستید من و ما هم از عاشقان حسینم
  • ناشناس IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    چرا دارید حرص میخورید هرکسی را در قبر خودش میخوابانن هیچ کس را جای دیگری مجازات نمیکنن شما راحت ب دزدی خود رسیدگی کنید
  • سید IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    با این کاری که اینها کردن دل فاطمه زهرا سلام الله علیها را شکستن و باید منتظر عواقب سخت باشد
  • عباس IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    باید تعطیل ها دیگر کم کرد تا شاهد اینگونه لجن کاری ها نباشیم.
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    امام حسین برای احیا دین جدش وامر به معروف قیام کردپس عیسی به دین خود و...برای یک هیئتی معنی ندارد.به موقع بچه هیئتی های واقعی جلوی فساد اقتصادی رو هم میگیرند.نکنه فکر میکنید کسایی که از خوش گذرینیشون نمیگذرندوجون هم وطنهاشون براشون مهم نیست قراره جلوی فساد اقتصادی بایستن اونهم کاری که براشون به قیمت جونشون تموم میشه
  • محمد IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    دوستان بابلسری اگرامام حسین برای امر به معروف سرش را داپس ماهم باافتخار جان بدهیم.کل جوانان متدین ایران که جمیعت شان کم نیست درتشییع سردار ملاحظه کردید پشت سرشماهستن.... مادرکشوراسلامی شیعه باقانون اساسی اسلامی هستیم..امروزکوتاه بیاییم فردابدترمیشود
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    به فرموده ابا عبدالله ا ثرات لقمه های حرام که با تزریق ربا در قالب سود بانکی وغیره این که چیزی نیست ریشه انسانیت را میخشکاند
    • اتنا IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      0 0
      بله آفرین کل مطلب رو گفتین الانم که حرام خوری مد شده خدا بهمون رحم کنه
  • هدایتی IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    چطور می تونن جلوی این کارو بگیرن حال اینکه درصد بسیاری از این افراد به اصطلاح روشنفکر فرزندان و اطرافیان خود مسئولان هستند اگه جلوی اینا رو اینجا بگیرند هر کدومشون می شن یه سبحانی دیگه ومیرن توی کشورهای دیگه کثافت کاری می کنن
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 0
    در جواب محمود باید بگم که گفته پدر فوت کرد.... شعور تو در حد بز هم نیست که به طرف همچین توهینی میکنی من یه طویله برات اجاره میکنم بیا برو تو شاید آدم بشی
  • ناشناس IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    سلام من در عجبم از این همه قضاوت در باره مردمی که نمی شناسید وخودتون امام حسینی میدانید قربون امام حسین برم که مردمی اینگونه ازش دفاع میکنند بیخود نیست که میگویند امام حسین مظلومه .شما که بادیدن یک عکس از مردمی که کنار دریا نشستند ونه شرب خمر میکنند ونه دزدی میکنند چنین برآشفتید .آیا نباید از بی عدالتی وضع فعلی ،اختلاس ،پایمال شدن حق مظلوم وامصیبتا سر میدادید .وبه قول ارباب اگر دین ندارید حدأقل آزاده باشید .واز خودتون بپرسید امام حسین (ع)وحضرت ابولفضل برای کدامیک از اینها رگ گردنش بلند میشد .کدام یکی رو اینگونه که شما بی حرمت کردید .ایشان میکردند‌. سالهاست به قول خودتون هیأتی هستید ولی این سخن آقا را فراموش کردید که در شبهایی که دشمن محاصره اش کرده بود وبه تک تک یارانش محتاج بود گفت اگر کسی حق الناس بگردنش هست اینجا رو ترک کنه .بله نگفت نماز نخوانها بروند .پس حدأقل با یک عکس در مورد مردم قضاوت نکنید
  • موسوی IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    ماایرانیهاسیصدهزارخون دادیم که حجاب ازسرناموسمون برداشته نشه اگه یه عده قراره بشینن وهتک حرمت امام حسین وشهداروببینن بایدبعدش منتظربمانندتاعاقبتش روببینن فردانگنن عزای امام حسین کروناروگسترش داده اینابی بندوبارهای جامعه ماهستن
  • رضا US ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    فقط دولت مقصره. وقتی میان جاده های منتهی به شمال رو یکطرفه باز می‌کنند. اینکار ترغیب مردم بیخیال درین زمانه کرونایی رو به سفر به مازندران رو در پی داشت.
  • ناشناس IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    رگ غیرت شما برای اختلاسگران.چپاولگران بزرگ باشه نه چند دختر بیجاره .مردم از عزاداری طولانی و بدون کارایی خسته شدند‌لباس سیاه میپوشند و اختلاس میکنند.مانند خاوری و ...مشکل جای دیگر است بروید کتاب بخوانید
  • عباس IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    بنظرم با توجه به این موضوع که دولت همیشه ادعا میکنه کشور به تمام احزاب و مردم آزادی دادیم، این کار که هر کسی هر جوری بخواهد زندگی کنه چیز غریبی نیست ،یکی دوست داره بده لب ساحل یکی هم میخوادعزاداری کنه،وبه هیچ کس هیچ ارتباطی نداره و باید دست از این کارها و فکرهای قرون وسطایی برداریم
  • طلو ع PL ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    ... رفتن شمال حالا امار می ره بالا خودتون دوست دارید مریض بشید چرا جون بقیه رو به خطرمی اندازید خدا لعنتتون کنه گاو های عوضی
  • عبدلعبدلی IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    به نظرم مجلس باید رفتن به شمال درماه عزای حسینی ممنوع کنند جوانان دختروپسر همه چیز را درعشق وحال می دانند که این فکر ازبی عقلی وجهل ونادانی اینها از دین بری شدند اونها را باید به شیوه پیامبر ومرتبط با قانون امروزی ها خدا عاقبتشون بخیر کنند این هتک حرمت ها
  • سامان IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    شهدا فقط از شادی مردم ناراحت میشن؟ مشکلی به اختلاس و چپاول بیت المال ندارن؟ شما شرمنده عملکرد داماد وزیر با اختلاس و دزدی هاش در برابر شهدا نیستین؟ کسی تو صفحه اینستاگرامش دم از شهدا و انقلاب میزد
  • حسین IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    باز هم چرند همیشگی.... خب الان اختلاس چه ربطی به این مساله داشت آیکیو؟؟؟... اون هم خوردن پول بیت المال و مردمه... اون محکوم و گناهه اینم همینطور.... اونی که واسه گرفتن رای این عده غیر مستقیم کد بی بند و باری میداد... الان لال شده چون نمیتونه زیر حرفش بزنه
  • محمد IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    کاش یکطرفه پیش قاضی نرویم من خودم شمال خونه دارم خدا شاهد نرفتم هم شمال رفتن اشتباه بود. هم عزاداری کردن چون خودم محله سلسبیل تهران ساکن هستم هر شب تا ساعت ۱ مردم تو خیابون ول بودن. واقعا به حال این جامعه باید تاسف خورد. هر روز صدها نفر بخاطر ندانم کاری فوت میکنن. اگر دولت مردان و تعدادی از علما شعور داشتند هم مسافرت رو باید کامل ممنوع میکردن هم عزاداریها رو
  • مصطفی IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    کی باید واسه ماگریه کنه،واسه کساییکه تویه سال اخیربنزین روبه قیمت سه برابر خریدن،یامیلیونها ادم که تواین چندروزبورس بیچارشون کرده
  • هاشم IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    واقعا حق با بچه هیئتی هاست ولی باید دنبال علت قضیه گشت و دید که چرا مردم اینگونه شده اند. دروغگویی مسئلولان، دزدی و چپاول بیت المال، اختلاس، اختلاف طبقاتی، همه و همه باعث به نوعی دهن کجی مردم به حکومت اسلامی میباشد
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    خدالعنت کنه عواملشو که کمربسته به عصبانی کردن مردم بالاخص قشر مذهبی
  • محمد IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    از دو قطبی سازی جامعه پرهیز کنید ...
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    اخه به شماها چه بزار اینا برن جهنم شما خوبا برین بهشت
  • رحمانی IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    خانه از پای بست ویران است برادر
  • آشنا IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    فقط سواحل شمال تیر به قلب شما بود؟ اینکه خانه های مرذم در خوزستان توسط بنیاد مستضعفان خراب شد مشکلی نداشت؟ استغفار کنید و نام سالار شهیدان رو بخاطر منافعتونخراب نکنید
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    ازمحبوبیت ائمه اطهارسلام الله علیه بااین لجن کاری چیزی کم نمی شودفقط بایدبه حال مسوولین بی عرضه وغرب ده دولت لیبرال وبنفش غصه خوردولعنت بهشون فرستاد... بایدخودبومیان بصورت خودجوش سواحل رامحدودمیکردن این دولت به عمدبه این مسائل دامن میزنه چون ماموره نابودی اسلامه
  • سید طاه IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    این بی فرهنگهای هوس باز نه حرمت امام حسین رو نگه داشتند نه سلامت مردم براشون مهمه واقعا جای تاسف داره که مسئولی نیست که رسیدگی کنه . واسه رقص و پای کوبی ،کرونا وجود نداره.
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 2
    سوال،،چهل سال موعزه،صدا سیما هشتاد کانال،،روزنامه ها،،امامان جمعه،حوزه،،موسسات فرهنگی قارچ گونه اقایون بزرگ،وتبلیغات اسلامی،تیمهای گشت ارشاد،امر به معروف و...این همه بودجه که هزینه شده،،چهل سال چرا اثر نگذاشته،،،،شاید چون بی عمل بوده همش حرف وریا،،لطفا تنگشت اتهام رو یک کمی به با انصاف به سمت خودتون بگیرید
  • موسی IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 2
    نمیدانم نظرم منتشر شود یا نه ؟ ولی بدانید که کم رنگ شدن شعائر دینی در ذهن مردم نتیجه ضعفها و انحرافاتی است که از بسیاری از مسئولین حکومت دینی دیده شد باور کنید صبوری و دیانت ملت همه یک اندازه نیست؟! فقر و تبعیض اقتصادی و رانت و ویژه خواری بیت المال و ناکارآمدی دولتمردان و مجلسی ها در آرام کردن تکانه های شدید اقتصادی و بازار ارز و خودرو و مسکن و اینها همه و همه که برای کل ملت ملموس و آشکار است در نتیجه امر بسیاری از مردم ناآگاه تحت تاثیر القای دشمنان خارجی و ضد انقلاب هم می گویند دنیا را که برایمان جهنم کردید بهشت فردا را هم نخواستیم
  • US ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    ۹بعلوه۹میشود۴۸۰۰میلیاردیورو..که گم شد..
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    اقا مردم کشور همه شیعه نیستند شیعیان همه عزا دار بودند غیر از شیعه های پولدار که پول یا مفت از کجا اوردی
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    این ها میوه سمی نتیجه حرام خواری و تبلیغات دشمنان و منافقین داخلی است
  • محمد IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 2
    بازهم همه داریم در باره یکدیگرقضاوت میکنیم حتک حرمتی هم صورت نگرفته فقط یه عده رفته بودن ساحل وسلام شاید اونیکه در ساحل بوده ثوابش از تویی که تو هیتها بودی وچشم چرانی میکردی وبه ناموس مردم نگاه میکردی بیشتر است همدیگرو با معیارهای خودمون قضاوت نکنیم .
  • خمید بنایی IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    وقتی مردم دزدی و اختلاس روحانیون و مسئولان رو میبینن تبیعیه که به شعائر اسلامی بدبین و بی توجه میشن
  • هادی IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    مسوولین کاری نکنید که شرمنده شهدا شوید!؟!؟واقعا این تیتره که زدین!؟وجدانا مسولین کارین مونده که نکنن...اینا شرمندگی سرشون میشه!؟اینا وقتی از خواب بیدار میشن که خدای ناکرده قابلمه چپه شده
  • زهرا IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    یا اباعبدالله... دلمون خون هست اما به خون سیدالشهدا اگر زخمی به دلمون هست اول از خود حوزه علمیه هست، بگردید ببینید کجای عملتون ایراد داشته و داره ک اینطور مردم رو حتی از امام حسین دور کردید، فقط به دنبال دلایل و عوامل خارجی نباشید، اگر مبلغین و روحانیون و حوزوی های ما خلوص داشتن و عملشون عمل حسینی بود و کارشون درست بود مردم این همه از هم لباسی های شما متنفر و از دین گریزان نبودند...
  • سعید IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    هیئت ها که برگزار شد حالا چرا چندتا عکس علکی میذاری مگه شمال محدود نشده پس لطفا گردن مردم ننداز همش گناه گردن خودتونه
  • حسین نجات IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    سلام بخدا ایام عزاداری سیدالشهدا حرمت داره چراباید بی تفاوت باشن این مردم ومسئولین؟ از کرونا درس بگیریم وبخدا واهل بیت احترام بزاریم ،خداعاقبت همه ما رو بخیر کنه
  • بهلول IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 0
    ملاک نظر ما و سلیقه ما نیست ! باید بررسی کرد رفتار خود امام و پیامبر اکرم (ص) در چنین شرایطی چگونه است ‌. هم افراط و هم تفریط در سیره امام حسین علیه السلام جایگاهی ندارد. لطفا رفتارهای سلیقه ای و بغض های شخصی را به سیره ائمه اطهار ربط ندهید که به نقل از شهید مطهری بدین مضمون : بزرگترین جنایت را ما در حق ائمه اطهار (ع) میکنیم .
  • مهدیشهر IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    لعنت خدا بر هنجار شکنان.واقعا امام حسینی واقعی رو امسال هییات ها به رخ کشیدند.خدایشان خیر دهد .نردم بابلسر باید اقدامی کنن تا مسئولین قصور کرده در این ماجرا به سزای اعمال ناشایست و پلید خود برسند. لبیک یا حسین
  • Ali IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    اگه هرماشین غیر شمال رو ۵ملیون جریمه درنظر میگرفتن کسی جرات نمیکرد بره
  • ادم IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    درست است بی احترامی تاسوعا عاشورا قابل تحمل نیست ولی کسانی که میلیارد میلیارد پول همین رهروان حسین را غارت کردن چه برخوردی با آنها شد مگر نه که کسانیکهمی توانستند بر خورد کنند و نکردند یزیدیان زمان هستند چرا با آنها انطور که شایسته است برخورد نمی شود
  • پژمان DK ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    با ظهور کرونا شیطان بر زمین سایه افکند و شیاطین همگی دست به دست هم دادن و تسلطشون بر جهان کامل شده و نتیجه آن تعطیلی مساجد و بارگاه ائمه معصومین. اما این نیز بگذرد. جهان در آستانه یک اتفاق بزرگ قرار داره و به زودی شیاطین و پیروانش همگی نابود میشن.
  • محمو IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 1
    خدایا باید فردا مسولین جوابگوی این هنجار شکنیها وبی احترامی به شب عاشور وشهدا باشند...
  • سنا IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 1
    شرمندتیم امام حسین...
  • عبدلله IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 1
    چجوری دیگه باید شرمنده شهدا شد؟مگه دیگه کاری هم مونده که انجام نداده باشیم
  • مینا IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 1
    بله واقعا باید متاسف باشیم برای برخی مسئولان . میتونستن با بهترین شیوه ها مدیریت کنند این بی حرمتی و هنجار شکنی عده ای که هنوز از کرونا و عذاب خداوند عبرت نگرفتند. شیوع بیماری کرونا در شمال کشور در هفته های جاری نشان از این بی مسئولیتی و بی نظارتی است.
  • M IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    برن به درک اسفل السافلین نخواستیم شما ولنگ و بازا حرمت نگه دارید لااقل میتمرگیدید تو خونه خراب شدتون که زودتر از شر این ویروس خلاص شیم .حالا چند روز دیگه که زرتتون غم سور شد میفهمید چه غلطی کردین ، یه مشت بی فرهنگ غرب زده که همتونم ادعای با فرهنگی میکنید
  • شادی IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    آنهاییکه هتک حرمت عاشورا کردندیه مشت تازه به دوران رسیده اندکه از فرهنگ ومدنیت به دورند
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    بعضى از مسولان چرا خودشونو زدن به خواب نميدونيم،!!خدايا خودت اينهارو بيدارشون كن،خدايا اگراز خواب بيدار مصنوعيشون بيدار نشدند،خودت نسلشونو ازبين ببر،الهى آمين
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    اولا در وضعیت کرونایی سواحل چرا باز هست دوما در روز عاشورا وتاسوعا چرا باز هم باز بودند سوما چرا به مردم اجازه ورود وتجمع را به جماعت خوشگذرا داده شده است
  • محمود a IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    خب عزیز برادر رسیدیم به آنجایی که باید برسیم شما و یا هر کس وقتی در مقابل بریز بپاشها و اخلاص ها سکوت کردید وقتی در مقابل رنج گرسنگی مردم سکوت کردید وقتی شادی در روزهای عادی را حرام کردید آنوقت نتیجه می‌شود این. چطور وقتی در مقابل رنج مردم که ازگرانی به ستوه آمده اند سکوت میکنید ولی در مقابل شادی چند تا جاهل وا اسلاما سر می‌دهید راستی امام حسین به خطر افتاده یا منافع شما. ما که می‌دانیم امام حسین همیشه پا برجا واستوار هست در این مملکت
  • هژیر یخنور IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 0
    لعنت به کسی که توی افکار پوچ مانده است.
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    لعنت خدا بر هنجار شکنان
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    دولت میاد یه حرفی میزنه خودش هم فرداش خندش می گیره تو ایام محرم هیت ها برگزار شد سنج وطبل ودو قول هم که بود غذا هم پخش می‌شد حتی توسط روحانیون ودوستان بسیجی حالا چه توقعی باید داشت از کسانی که بی دین هستند ورفتند ساحل دریا در کربلا آب روی امام حسین بستند وحالا یزیدیان 2020 ساحل را باز می‌گذارند تا عده‌ای به دین رسمی کشور وبه اسلام وبه امامان ما توهین وبه ریش ملت بخندند بهتر است حداقل مسولین تکلیف خود را مشخص کنند
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    من عاشق امام حسینم،،، اما از نظر دوستان بسیار ناراحت شدم اگر انسان عاشق امام حسین هست چرا باید این چنین قضاوت کرد چرا به هم نوع خودتان لعن و نفرین می‌فرستید شما از حسین چنین یاد گرفتید شاید همه ی اونها هزار مرتبه بهتر از منو تو باشند ما با چه حقی بندگان خداوند را لعنت میکنیم چون از چیزی لذت می‌برند که خداوند به رایگان در اختیارشان گذاشته ،،،،مدارس تا چند روز دیگه باز میشه و نزدیک یکسال که مردم بخاطر کرونا جایی نرفتن و از این فرصت استفاده کردن تا کمی سرشون هوا بخوره ،،،،دوستان امام حسین خیلی چیزها را خواست تا یاد بگیریم اما ما فقط گریه را یاد گرفتیم قسم به امام حسین که ما هیچکدوم حسینی نیستیم تا وقتی که یاد نگیریم همانطور که خداوند بندگانش رو دوست داره حتی گناهکارترینشان را ،ما هم همدیگر را دوست داشته باشم ،،،شما میدانید چه گناه بزرگیست وقتی به بنده خدا به راحتی لقب شمر و یزید میدهید ای وای بر ما انسانهای در خواب فرو رفته،،راه را یک عمر اشتباه رفتیم
    • سعید IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      0 0
      تو ....خوردی که عاشق امام حسینی مزدور بدبخت ... هم خودنی
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      0 0
      می دونید من تاسفم بیشتر از چیه؟از اینکه گروهی از مردم فقط به فکر خوشگذرانی به هر قیمتی هستند اصلا براشون اهمیت نداره که ندانم کاری اینها می تونه دیگران رو هم تحت الشعاع قراربده واقعا با چه زبونی باید به اینها گفت که بیماری کرونا خیلی خطرناک است ونباید به مسافرت وتجمعات بروند همه دلشون می خواد به مسافرت برن وتفریح کنند وهمه دلشون گرفته وحتی مواقعی پیش میاد که به خاطر این بیماری منحوس حتی نمی تونیم به پدر ومادرمون سر بزنیم که مبادا این بیماری رو به اونا هم منتقل کنیم اگه ما دست به دست هم ندیم این بیماری ریشه کن نخواهد شد حالا چرا تو این روزهای عزیز به مسافرت رفتند به به این گونه موجودات حیوان متکلم می گم نه انسان چرا که فقط برای بر آوردن نیازهای غریزی شون تلاش می کنند
  • ناشناس IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    وقتی فدراسیون شب هفت محرم دربی میزاره و در تهران رقص و پایکوبی میکنن نتیجه اش میشه تاسوعا و عاشورا شمال بی بند و باری
  • اگر دین نداری آزاده باش IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    اینگونه که شما میگویید محرم امسال فقط برای بستن دهن دیگران عزاداری شده. جالبکه اینجور مواقع یادتون میوفته که مسئولین بی کفایت هستن همین مسئولینی که با افتخار ازتون تشکر کردن و باعث افتخارتون شده. برای همه مردم روشن هست که نگرانی بابت سلامتی هیچ کسی ندارین و مشکلتون اینجاست که بجای شمال باید به عزاداری میرفتن.وقتی به سادگی میشود برای عزاداری پروتکلی ایجاد کرد پس کار سختی هم نیست ایجاد پروتکل برای خوشگذارانی . واقعا امام حسینی بودن اینگونه است ؟ امام حسین اگر الان بود اینگونه رفتار میکرد ؟ میدونم این کامنت حذف یا اصلا گذاشته نمیشه اما اگر گذاشته شد کسی حق ندارد بگوید منافق و دشمن و غیره . چون دلیل نمیشه هرکی مثل شما نبود بهش بگین منافق.
    • ابراهیم IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      دوست عزیزهمیشه دین واستفاده ابزاری ازان برای یکعده مایه ترقی ونان به نرخ روزخوردن بودوهست واینکه علی(ع)۱۳سال خانه نشین شدبخاطرجهل وخرافه گرائی که الانه هم تومملکتمان بااینگونه جهالتهامواجه ایم اماعزیزچندتاجوان که بی ریابراامامشان عزاداری میکنندایناکسی رامنافق نمیبینندوشایسته هم نیست که یکعده بیان اینان رامسخره کنندوبه اعتقا دات انهاتوهین کننداگه این برعکس بودبخداانچنان یکعده جنجال وهیاهومیکردندکه ببینیدمملکت ازادی نداره مانمیتونیم چه بکنیم چه نکنیم
  • وطن IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    تابوده همین بوده که دست یهود پشت پردست واین ناهنجاری وهتاکی به امام حسین توسط مسئولین دست نشانده انهااجرا میشود دیگه دنبال مقصرخودتون گیج نکنید یه مشت مسئول غربگرای نوکرشیطان
  • حسن IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    3 1
    اگر کسی جرم و تخلفی کرده مملکت قانون دارد ....
  • امیدعلی گودرزیانی IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    از اینطرف میگن مردم نرن شمال، وضعیت بهداشتی رعایت بشه. ازاونطرف حاده‌هاروبراشون، چه‌رفت، چه‌برگشت یکطرفه میکنن. این سیاست یکی به نعل چ، یکی به میخ تو این دولت نخ‌نما شده.
  • ابوالفضل IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    اولا به کسایی که مکتبشون سگ های اونوریه انتظاری جز این نمیره ، حیف امام حسین رو نمیشناسند و این همه معجزه کور هستند ، مطمن باشید مال حرام به اینجا می رسونه مانند لشکریان عمر سعد که خود را اسلامی نامیدند اما بدترین جنایات را در حق پاک ترین قوم کردند امیدوارم کوفتشو بخورن
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    یک‌شنبه 30 تیر 1370 (تاسوعای حسینی): «با هلی‌کوپتر به سد لتیان آمدیم. بچه‌ها هم تا ظهر کم‌کم رسیدند. مهدی و فاطی نیامدند. هوای خوبی دارد. عصر همراه بچه‌ها، خواستم اسکی روی آب یاد بگیرم. کمی دنبال قایق کشیده شدم. بدنم آمادگی برای چنین ورزشی ندارد. گرچه آسان است. دوشنبه 31 تیر 1370 (عاشورای حسینی) امروز عاشورا است. تا ساعت هشت و نیم صبح خوابیدم. روز را به «استراحت» و انجام کارهایی که با خودم به «لتیان» برده بودم، گذراندم. نزدیک غروب به خانه برگشتم... این خاطرات را حتما خوانده و شنیده اید.این مردم دنباله رو چنین افرادی هستند. اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد و آخر تابع له علی ذلک
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    یک‌شنبه 30 تیر 1370 (تاسوعای حسینی): «با هلی‌کوپتر به سد لتیان آمدیم. بچه‌ها هم تا ظهر کم‌کم رسیدند. مهدی و فاطی نیامدند. هوای خوبی دارد. عصر همراه بچه‌ها، خواستم اسکی روی آب یاد بگیرم. کمی دنبال قایق کشیده شدم. بدنم آمادگی برای چنین ورزشی ندارد. گرچه آسان است. آب لتیان پایین‌تر از سطح آن در سال گذشته است. یک نفر چینی پیش‌بینی کرده است که ساعت 8 امروز زلزله‌ای به قدرت 8/6 ریشتر در تهران روی خواهد داد. به همین خاطر بسیاری از مردم از تهران سفر کرده یا از خانه بیرون رفته‌اند... آمدن ما به لتیان هم بی‌ارتباط با این نیست. گرچه خودم اصلاً قبول ندارم فقط به خاطر بچه‌ها آمدم.»[1] دوشنبه 31 تیر 1370 (عاشورای حسینی) امروز عاشورا است. تا ساعت هشت و نیم صبح خوابیدم. روز را به «استراحت» و انجام کارهایی که با خودم به «لتیان» برده بودم، گذراندم. نزدیک غروب به خانه برگشتم. عجب حکایت و خاطره جالب و آشنایی.وقتی الگوی مردم چنین افرادی هستند دیگر از عوام چه انتظاری داریم
  • پوریا IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    هر کس هر جا خواست هر موقع بره اشکال نداره اما یه سری چیزها رو هم باید در نظر گرفت.اول که توی این اپیدمی همه باهم نرن شمال تقسیم کنن ایام و. دوم که میشه به دریا نگاه کرد و تفکر کرد و از هوا استفاده کرد اما به هیچ عنوان هر کس به هر دینی نباید به اعتقادات دیگری توهین کنه.ما ممکنه عزاداری دوست دوری بریم که اصلا نشناسیمش و به حسب وظیفه بریم اما مشکی میپوشیم و حرمت نگه میداریم.وقتی عده زیادی جایی به چیزی اعتقاد دارن عده کمتر باید به اونا احترام بذارن در ملا عام. لطفا شماها که دم از مسلمونی میزنید با تلخی و تعصب بد باعث دین گریزی دیگران نشید.با خشکه مقدس بودن و داغ جای مهر هیچکس میل به اسلام و قبول امر به معروف و نهی از منکر پیدا نکرده.سعی کنید در قبال بدترین آدمها خلق حسن داشته باشید که این تبلیغ دین ماست.همونطور که شکنبه روی پیامبر ریختن و باز پیامبر به عیادتش رفتن.
  • عباس FR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    خر عیسی به عرش هم برود باز هم خر است بحث چی می کنید طرف خدا رو قبول نداره شما سر امام حسین باهشون بحث میکنید
  • د IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    وای وای چه مصیبت عزمی این چه مصیبتی
  • حسین IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    بچهای هیئتی و مردم نجیب بابلسر و شهرهای شمالی اگه مسئولین تو فکر نیستن پس آتش به اختیاری که رهبری فرمودن کجا بدرد میخوره؟ تاسوعا و عاشورا #حرمتها# آتش به اختیار
  • بهرام IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    نا خیلی وقته شرمنده شهدا شدیم تازه دارید میگید کاری نکنید شرمنده شهدا بشید نیروی انتظامی لااقل فکر میکرد این نااهلان که درکنار دریا مشغول عیش ونوش هستند چند نفر قاچاقچی مواد مخدر هستند نمیتونست بساط این بقول امام رحمت ا....نامحرمان را برچیند تا به مردم فهمیم ایران دهن کجی نکنند واقعا که
  • کاظم IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    خدایا ما پاس نعمتهای بیکران تو را ندانستیم وهمانند قوم لوط به پیامبران الهی وخون شهیدان خیانت کردیم خداوندا صد برابر کرونا مرگ را نصیب این ملت کج فهم کن وهرکس را که به دین رسول الله در لباس مسول خیانت میکند را به کرونا وبر تر ان مبتلا گردان
  • حسینی IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    واقعا تمام مردم باید به صورت گسترده جلوی این حرمت شکن ها بایستند .از رهبر فرزانه هم خواهشمندیم ورود کنند.
  • ایرانی FI ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    چهل سال همین ماجراراداریم یک گروه موافق یک گروه غش بدبخت مردمی که دروسط قراردارند بدبخت مردمی که محتاج نان شبشون هستن
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    خدا لعنت کنه کسانی رو که حداقل حرمت این ماه رو نگه نداشتن قدیم عرق خور حرمت این ماه رو نگه می‌داشت الان چی شده یکسری واقعا گستاخ شدن.
  • GB ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    چرا از نظر شما هرکسی که امام حسین رو قبول نداشته باشه آدم بی بنباریه چرا فک میکنید فقط شما خوبید چرا فکر می‌کنید هرکسی مخاف نظر شماست
  • فرهاد RO ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 1
    بابا جمعش کنید ملت حق مسافرت هم نداره خودتون رو مسخره کردید یه اقلیت برای کل ایران نمیتونا تصمیم بگیره
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    از ....که خودشون بویی از مسلمانی نبرندهیچ انتظاری نیست دوهفته قبل از محرم هی گفتند کرونا کرونا خیلی تلاش کردند که جسله ی امام حسین بر پا نشه ولی همین مسئولین برای این چند روز تعطیلی که مردم میرند شمال حرفی نزدند تازه راهها رو یکطرفه میکنند که یه وقت اذیت نشند اگه راست میگید میخواهید این بیماری کرونا نابود بشه وفکر این ملت هستید خودتون یه تلاشی بکنید ولی شما مسئولین بی کفایت از این بیماری سود میبرید .
  • محمدرضا IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    وقتی امنیت حفظ امنیت رو ازبسیج میگیرند نتیجه اش میشه این کسانی که دغدغه نان ندارند هیچگاه ازخوشی هاشون نمی گذرند
  • الی IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    کسی که حرمت این روز نگه نداشت فرقی باشمرو یزید معلون نداره حالا هرکجای دنیا بخوادباشه.بحق خون شهدا خدا ازشون نگذره
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    متاسفانه عده ای که از عظمت تاسوعا و عاشورا بی خبرند چنین حرکات غیر انسانی مرتکب می شوند!!!!!
  • کَرِ ماچَه IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    باسلام هرچندخودم عاشق ابدالفضل العباس ام و نوکرحسین...اما دین اجباری نیست لااکراه غی الدین ...ایه الکرسی
    • احسان IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      بله در همون قرآنی که لا اکراه فی الدین آمده که سخن خداست، خیلی حلالو حرام های دیگری مطرح شده و خداوند محدوده ی هر چیزی رو هم تعيين کرده در همون قرآن، عقل هم بهمون داده،. پس ما داریم فقط خودمون رو گول میزنیم.
  • مجید IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    تو که این رو مینویسی جبهه بودی تا الان؟؟ جنگیدی؟؟ بابا اینقدر اینایی که شهید شدند مظلوم بودند اینقدر مظلوم بودند، من جبهه بودم و دیدم . ابنقدر از اسمشون بهره برداری نکن. هیچوقت با رقص و شادی کسی و یا بر عکس با مداحی و شیون کسی نمیشه قضاوت کرد دیگران رو. پرونده اختلاس گر ها و اقازاده ها رو بخون و ببین و ببین کاسه داغ تر از اش بودند ولی اخرش چه ابرو ریزی کردند و چه ضربه های زدند به مملکت و دینمون که به این سادگی ها جبران پذیر نیست. میدونم چاپ نمیکنی این مطلبو چون به نفعت نیست. ولی اینو بدون بیشترین ضربه رو اسلام و نظام از افراد ریاکار و دورو خورده نه افرادی که ظاهر و باطنشون یکیه.
  • معصومه یاراحمدی IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    سلام بر امام حسین و یارانش. اگر دین هم ندارند لااقل تو این ایام دل عزاداران و دل حضرت زهرا را با مشروب خوری و تفریح و خوشگذرونی خون نکنند و بدرد نیارن یا امام حسین واقعا شرمنده ایم شرمنده که یزیدیان همیشه هستن در لباس‌های مختلف
  • علی IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    اونچه میخواهید میگوییدو انچه میخواهید میشنوید..شبیه...
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    یاحسین چشم بر گستاخی ملت ببند.ماهیچکدام جدای از همدیگه نیستیم اگر تو کشور ما روز عاشورا وتاسوعا حتک حرمت میشه همه گناهکاریم همه... چه انهایی که بااعمالشون دین و مذهب رو بدنام کردند و چه اون سبک مغزی که این اعمال رو پای دین میگذاره وحتک حرمت میکنه وکسانی هم که میبینندوسکوت میکنند گناهشان کم از اینها نیست
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    هرچی الان به سرمون داره میاد اکثراً به خاطر نادانی این افراد خصوصاً در مورد انتخابات بعد میگن مقصر شما مومنها هستیدکه جامعه رو به این حالت کشیدید
  • محمد جواد IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    سلام..حرمت شکنان یه طرف قضیه اند ومسئولین نالایق و....یه طرف قضیه اگر بحث کرونا ..تجمع است چه فرقی بین عزاداری وسفرهای اینچنینی ...است انجا ان همه سختگیری اینجا یله ورها....
  • ناشناس IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    نظرات همه شما محترم.ولی چرا در این مورد فقط غیرتی شدید.حسینی باشید نه عزادار حسین.چرا موقع اختلاسها.دزدیهای مسولین.بچه هاشون تو خارج عکس و فیلم میذارن ساکت هستید عزیزان.من خودم بسیجی جنگم .منطقی فکر کنید.دولت خودش میخواد مردم برن سفر .راست میگفت جاده ها را میبست
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 1
    واقعاکه خط قرمزه مردم دینشانه
  • مهدی IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج خدایا فرج منتقم خون مادرمان زهرا ومولایمان حسین رو برسان واقعا خسته شدیم آقا تا به کی این همه غصه آقاجان
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    هرکسی رو تو قبر خودش میخوابونن،تو عزاداری واسه خودت محترمی،اونم میره جشن واسه خودش،منم ایرانیم نوروز رو به خاطر سلامت مردم درخونه موندم
  • ابراهیم IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    مسئولان اول باید شرمنده اون پدر ومادری باشند که بخاطر فرزندانشان تا کمر در سطل های زباله خم می شوند.
  • شمیم IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 0
    وقتی رییس جمهور وقت مملکت اسلامی در کتاب خاطرات خود اذعان کرده که در تاسوعا و عاشورا همراه با خانواده در لواسانات مشغول شنا و اسکی روی آب و تفریح بودن از ملت چه انتظار میره که رعایت کنند!!!!!!
  • ابوالفضل مرادی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    یا صاحب الزمان دوباره تسلیت فقط میتونم بگم آقا شرمنده ایم
  • میثم IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    وقتی همه خواب بودن!!!! اما هبئتی ها بیدار و هوشیارند
  • بانو IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    دمتون گرم با غیرتها...طفلک بچه های شمال جوونای خرابکار کشور تا جا پیدا نکنند میرن شمال ...باید حرفاتو رسانه ای کنین کل ملت بشنون آسایش شما رو ازتون نگیرین.من هم با شما موافقم اگر کسی تو شهر منم اینطوری کنه ساکت نمیشینم .ولی امر به معروف و نهی از منکر هم یادتون نره درسته لا اکراه فی دین ولی باید یادشون باشه تو کشور اسلامی زندگی میکنن و باید حرمت نگه دارن .
  • علی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    از دیدن ازدحام و بی تفاوتی نسبت به محرم و عاشورا من هم ناراحتم اما این صحنه ها نمود سست شدن اعتقادات و باورهای مردم هست وقتی واجبات مثل نماز فراموش شده عزاداری برای امام حسین چه جایگاهی میتونه داشته باشه بدون تعصب باید نگاه کرد
  • F IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    احتمال ان است که برای مسئولین درامد داشته است که جلوی این مسائل را نمی گیرند به خدا اکر کد خداهای قدیم را که در روستا بودند بیایند مملکت ما را بهتر اداره می کردند
  • موسوی IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    واقعا تاسف داره .شماهامیگیدکرونا هست عذاداری تعطیل هه.واقعا قباهت داره .مسئولین چرا کاررابه کاردان وانمیزارید .یاحسین رحم کن به ما
  • حامد IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    پس این مسؤلین استان و شهر کدام گوری بودند اگر در روزهای عادی سال بوده خوب یه چیزی در شب تاسوعا و اوج کرونا چه لزومی داشته جاده ها را باز کنند مهمتر سواحل را باز کنند و بریزند مازندران رقص و پایکوبی در عزای امام حسین راه بندازند و در کلاردشت به مردم مازندران توهین کنند در جاهای دیگه افتضاحات دیگه ببار بیارند اگر مسؤلین اراده ندارند ویا نمیخان وارد بشوند پس اجازه بدهند مردم امنیت و حیثت شهر را تامین کنند
  • فرشید IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    وزیر بهداشت فقط بلده برا زائر امام رضا علیه السلام و دهه ی محرم پروتکل بنویسه و ابراز نگرانی کنه؟
  • اراد IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    به فکر این باشین که یه خامه 125گرمی شده ده هزار تومن اخرش چی میخواد بشه
  • ابی IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    اقای نویسنده پر هیجان من شمال رفتم ولی دلیل مخالفت به امام حسین نمیدانم واز شما حسینیترم شما پول میگیری مقاله وا حسینا می نویسی ما بدون چشم داشت امام در قلب ما است لطفا امام حسین را برای امیال شخصی مصادره نکنید.
  • رضا IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    خودتان میگید ((عده ای))،((طائفه ای))فوقش میشه ۲۰۰، ۳۰۰ نفر!!! چیکارشون دارید؟!!!! این عده ای که قابل نیستند. دارند عقده گشایی میکنند.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    اینها همان شامیان و کوفیانی هستند در لباسی به ظاهر متجدد که بر سراهل بیت پیامبر چوب وسنگ می‌زدند ورقص و پای کوبی می‌کردند. حسین هنوز بر سر نی ها قرآن می‌خواند. آه
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    به قول شهیدگرانقدرمان سرداردلها که خون پاک خود رابه خاطردفاع ازحرم وارمانهای نظام عزیزیمان فداکردن گفتن ماملت امام حسینم بله ماملت امام حسینیم چراروزعزاجشن ساحل میگیرین شرمنده ایم حاج قاسم عزیز
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    تفریح هم جرم است ###
  • حسین. IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    واقعا متاسفم برای اینها که خود را شیعه علی (ع)می خوانند.باید بروند از مردم عراق یاد بگیرند که چگونه ساختمان خبرگزاری اهانت کننده را آتش زدند...واحتمالا آن مسئولی که خود را به خواب زده وسط آن دختران در حال رقص بوده ویادر کنار دختران وزنان کنار ساحل بوده... وگرنه در زمانی که در مرکز امریکا واروپا حتی غیر مسلمانان مشغول عزاداری هستند چرا مسئول ما باید اینگونه باشد..چرا مردم ما باید اینگونه باشند؟
  • صدرا IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    جای شکر داره. الحمد لله روز به روز مرزبندی ها داره واضح تر میشه.روز به روز جامعه مذهبی و گوش به فرمان ولایت ، دارن با عقلانیت و قانون مداری خودشونو از خیلی اتهامات بی اساس تبرئه میکنند.
  • مطمئن باش خودم هستم IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    این هنجارشکنی به مثابه همان اغتشاش و حرمت شکنی سال ۸۸ است بلکه بدتر . مسئولان ذیربط کجایند . چرا همه چیز را بر باد دادید . اگر مسلمانی حداقل خداترس باش .
  • م IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    فقط یه سوژه پیدا میکنید مردم سرگرم بشن
  • ناشناس IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه خلق بر تو نخواهند نوشت اگه می خواهید برید اعتراض کنید به اختلاسها ودزدی ها اعتراض کنید نه به یک روز تفریح مردم
  • محسن IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    آون دسته ای که میگن موسی به دین خود عیسی به دین خود آقای محترم این حرکت شما توی بابلسر و کلا شمال کشور آمار ویروس رو بالا میبره مخصوصا که پروتکل ها رو رعایت نمیکنی. بعدشم این کار های ... شما روی جامعه اثر می‌ذاره. دین ندارید لااقل آزادمرد باشید... اگه موافق دمکراسی هم باشید باید به اکثریت احترام بزارید...
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    فعلا دور ، دور شیاطین و منافقین است
  • مریم IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    رعایت نمی کنن مثلاانسانهای متمدن به ظاهروعقب مونده دراعتقادات ،لااقل به فکراعتقادات جامعه نیستیدبه فکرسلامتی خودتون باشین
  • هیرداد IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    آیا هنجار شکنان فقط اون چند دختر هستند؟؟شما که سنگ حسین(ع)را بر سینه میزنید چرا از اختلاس های میلیاردی دم نمی زنید؟؟چرا نمیگید حسین (ع)بر علیه فاسدان حکومتی قیام نمود؟؟چرا نمیگید بر علیه فساد و رشا و ارتشا و... قیام نمود؟؟ چرا از خانمهایی نمی نویسید که تا کمر در سطل آشعالها خم می شوند تا پول نان شبی برای فرزندان خود ببرند و در عوض خیلیا بر سفره های رنگین و وزین می نشیند و بر پرقو سر میزارند؟؟ هنجار شکنان انهایند یا این چند دختر ؟؟؟چرا همون هییتی ها موقع دیدن اون زنان بیچاره و غیور که صبح تا شب در میان زباله ها می گردند جلوی فرمانداری تحمع نمی کنند و از بی لیاقتی ها نمی گویند؟؟؟و... و....و....
  • فرهنگ IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    آقایان عیسی به این خود و موسی به دین خود هیچ کس را در گور دیگری نمی گذارند
  • جلیل IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    اگه راست میگید دم از امام حسین و قرآن و اهل بیت میزنید چرا فقط برای شمال رفته ها وای وای میکنید چرا بر علیه مسئولین فاسد حکومت وای وای نمیکنید که تو این اوضاع جیب مردم بدبخت رو به نام تحریم خالی میکنن بعدش میبرن کانادا به ریش ما هر و هر میخندن....
  • مجید IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    با سلام و عرض تسلیت ایام عاشورای حسینی . مسلما ظهور صحنه هایی از ان دست که بیان شد نه تنها قلب هر مسلمانی را ازرده میسازد بلکه هر ازاده ای از از این اعمال محزون میشود.
  • احمد DE ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    فکنم میخاستن بنزین بیشتری بفروشن تا جبران کسربوجه بشه
  • قلی خان IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    درده مردم یکی دوتا نیست ایران شده دلالی شده اقازاده بازی شده رانت خاری شده پارتی خونه و مسئول همه این کارها و فسادها خوده دولت است من خودم هر جایی که میرم با پول کارم حل میشه اگه پول ندم یا باید 3 ماه پله پایین بالا کنم یا اصلا کارم انجام نمیشه
  • فاطمه IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    اون روزاهل بیت رواذیت کردندباریختن خاکسترودشنام هلهله کردن و....امروزیه عده بااین کارها دل حضرت زهراومهدی فاطمه ونائب برحقش امام خامنه ایی روبه دردآوردن....زلیخاوقتی اون تقضاروازیوسف کردروی بت که خدای زلیخابودپارچه ای گذاشت وحیاکرداماایناازچه قومی هستند......اللهم عجل لولیک الفرج
  • کامران JP ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    آن چیزی که برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند راه دوری نمیره عزیز
  • انسان IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    کسی نمی تونه دیگری رو به زور به بهشت ببره یا به جهنم ،اگر دین اجباری بود خود خدا از همه داناتر وتواناتره ،پس اگر ریا کارنیستید سنگ عزای امام حسین رو به سینه وبه رخ دیگران نکشید۰۰۰ متشکر از عزیزان سالم اندیش
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    نتیجه عملی واعظان بی عمل همین میشه اخوی درد جای دیگراست تبلیغ دین بادنیاطلبی واختلاس و غارت بیت المال سازگار نیست وقتی جوان تحصیل کرده بیکار مجرد میبیند بقول خودشان شصت وپنج میلیارد طرف رشوه داده تا درشهرداری تحقیق وتفحس نشود چقدر غارت کرده که این مبلغ رارشوه داده خودحدیث مفصل بخوان .......
  • رضا IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    حکم کار کردن در این روزها رادارد ولی رعایت و احترام
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    واقعا برای مملکت مردم خودم متاسفم
  • فاطمه DE ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    درقران داریم که هرکه بک انسان را بکشد مثل این است که تمام انسانهارا کشته ا ستالان به طور متوسط روزی ۱۲۰ نفر به خطر همین بی مبالاتی این افراد بیمسئولیت وبدتر از آنان مسئولین سهل انگار قربانی می شوند جدای از بی حرمتی که عمل نابخشودنی است جواب فرزندان یتیم وبازمانگان این قربانیان را چگونه میدهند یه مقدار سفت و سخت گرفتن همه تجمعات(نه گزینشی) بدون اغماض توسط مسئولین امر موجب ریشه کن شدن این ویروس ویرانگر خواهد شد انشاالله
  • یا صاحب الزمان ادرکنی IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    سلام اگر قرار بر ازادی باشه که شما میگید موسی به دین خود عیسی به دین خود پس خواهشا اگه کسی از خونتون دزدی کرد و نگاه بد به ناموستون کرد و فوش داد و ...کاری نداشته باشید چون بنده خدا آزاده ,آزادیشو میگیرید قضیه این ادما لب ساحل مثل کسایی بوده که تا تو یه جلسه میرن که باید سکوت باشه تازه یادشون میفته به حرفای نزده شون و بعد هم به زور باید گفت بابا جلسه است به امید هدایت هممون
  • یلدا IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    السلام علیک یا ابا عبدالله حسبین چرا حرم ها و مراسم عزاداری و اربعین ک مکه و هر جای که انسان را به خدا و قران و اهل بیت نزدیک کند کرو نا دارد ولی لب دریا . فرشگاه .ووووو کرونا ندار
  • M.amin IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    این دوستان که همه علامه دهر هستن که آنقدر مخالفت و معترض از خودشون میپرسم که آیا در همه موارد معترض هستن یا فقط موارد خواص شب می‌خوابی صبح بلند میشی همه جنسا روزی 10درصدگرون شده صدا کسی در نمیاد حالا واسه شمال تفریح یه عده همه معترضان من خودم به هیتها هم رفتم و رعایت پروتکل متاسفانه ندیدم حتی شیر کلمن آب فشاری بود یعنی هزار دست آلوده می‌توانسته لمس کرده باشش
  • . IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 0
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک
  • بلوچ IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    جان ما و خانواده مون فدای اهل بیت حضرت رسول ما اهل سنت اعتقادی به عزا داری نداریم ولی در ماه محرم و تاسوعا و عاشورا به احترام اهل بیت و برادران تشیع از خانه ها هم بیرون نمیایم تا خیابان ها خلوت تر بشه و برادران مون به عزاداری بپردازند.
  • علی IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    بعضی دوستان قبل از اینکه نظر بدن اول فکر کنن .نوشته کجای قرآن گفته روزعاشورا تفریح شمال گناهه!!! قرآن کی نازل شده عاشورا کی اتفاق افتاده ؟یه خورده مطالعه بد نیست. بعدشم اگه قرآن بعد از عاشورا نازل میشد از کجا معلوم که منع نمیشد
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    4 2
    آزادی لزوم هر جامعه ای است
    • pmni DE ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      به خدا یه چیزی فقط از آزادی و دموکراسی یه عده شنیده اند . عزیز جان در تمام دنیا یه سری قوانین و ارزشها وجود دارد که همه موظف به احترام گذاشتن به آن قوانین و ارزشها هستند. حتی در همه کشورهایی که شما ها مثلا دارید ادای اونها رو در میارید هم خیلی به یه سری مسائل احترام می گذارند. ای کاش همه کسایی که از آزادی و دموکراسی دم میزنند‌فقط و فقط یه کتاب در این مورد خونده باشند. البته شما دوست عزیز حتما از این قاعده مستثنی هستید‌
  • علی IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت،که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت،من اگر نیکم اگر بد تو برو خود را باش ،هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت،...... امام حسین بالای سر،ولی در هیات ها کرونا بیشتره تا سواحل.هر کسی هر جوری که دوست داره باید زندگی کنه
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    بدبختی اینجاس اینهمه فشار را مردم تحمل میکنن چیزی نمیگن این همه دزدی وفساد را میبین دم بر نمیارن این همه رضالت وبی احترامی به خود را میبینن اعتراض نمیکنن اما به چند نفری که رفتن شنا کنن یا ساحل رفتن اینقدر اعتراض وجنجال مکتب واصل قیام امام حسین حرف امام حسین چی بود گفت من میرم شهید بشم‌ تا شما به سر صورت بزنین فقط؟؟؟ازاده گی وشرافت چی انسانیت ودفاع در برابر ظلم چی اصل ول کردین چسبیدین به فرعیات ، مردم کوفه ان زمان هم نظاره گر بودن تا امام واطرافیانش شهید شدن بعد عزا گرفتن دقیقا مثل امروز مردم ما
  • رضا ت IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    خنجری از سواحل شمال بر دل محرومین فقیران کم درامد جامعه مصعولین مگه خوابند بخدا قسم میخورم دو ساله یک کیلو گوشت نتونستم بخرم تو به فکر امام حسینی
  • حمزه IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    ننگ بر مسئول بی لیاقت نفوذی
  • علی IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 0
    لا اکراه فی الذین.نه به شیرینی شما و نه به ترشی اونا افراط در هر چیزی باعث مرض است. آقا ببین پیامبر اسلام و دوازده امام چه رفتاری داشتند تو هم به عنوان مسلمان از آنها تبعیت کن.لطفا این نوع طرض تفکرتون که مثل خوارج هست هم در رسانه های اجتماعی منتشر نکنید که جز تفرقه و نفاق حاصلی نخواهد داشت،اونایی هم که رفتند توی این اوضاع پی خوشگذرانی کرونا جواب خوبی بهشون میده.آخر کلام هرکسی خودش آدم خوبی باشه.
  • فاتح US ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    لعنت بر تفکرات و رفتار معاویه گونه برخی مسوالان که مردم را دین گریز کردند
  • رضا IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    امام حسین بزنه تو کمر مسافران شمال
  • علی ‌‌‌‌کرد IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    اتفاقا به تصویر کشیدن و اشاعه گناه آنان (بی شرمان‌درساحل‌شمال‌در‌روزهای‌تاسو‌عا‌و‌عاشورای‌حسین)توسط‌‌شما‌بسیار‌بد‌تر‌و‌نسبت‌به‌امام‌حسین‌و‌دینش‌ بسیاربسیارمخربتر‌است.
  • حافظ IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    مسؤلین مسبب این وضع هستند ما که نه داریم که بریم واگه داشتیم هم به حرمت این روز نمی رفتیم ولی نظرهمه برام محترم هست هرکسی به اعتقادات خودش بستگی داره
  • مردم IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 0
    اتفاقا درستش همینه باید مملکت آزاد باشه،عیسی به دین خود و موسی به دین خود،هر کی دوست داره عذا داری کنه هر کی هم دوست نداشت نکنه،تو دین همدیگه هم دخالت نکنند،هر دوست داره دین داشته باشه و هر دوست نداره دین داشته باشه،ار نظر من دین یه مسئله شخصیه.
  • التماس تفکر IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    نمیدانم چرا گرانی دلار و سکه و طلا و ماشین و مسکن و فساد سیاسی اقتصادی و اجتماعی و مدیریتی و..... باعث شرمندگی از روی خدا و ائمه و امام حسین و امام زمان و شهدا نمیشه!!!!! فقط اینکه اعتراض یا تاری موی دختران و شنا در روز عاشورا باعث آبرو ریزی شیعه و ملت ایران میشود!!!!! التماس تفکر
  • امیر GB ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 1
    به قول یه بنده خدایی،آب رو بریزید اونجایی که میسوزه !
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 1
    والا تا حالا هرچه ضربه به دین خورده از جانب زاهد ظاهر پرست بوده تا کافر ملحد کیش
  • قباد IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    تعجب میکنم تو یک ملکتیم باید باهم زندگی کنیم یک ملت اقوام های مختلف وقتی که نظراتو می‌خوانم همه دنبال کشت وکشتار ونابودی همدیگر هستیم مگر داعش چه گناهی کرده بود فقط آدم میکشت .الان هم دیگرو داریم تکفیر میکنیم اما متاسفانه بعضی ها هم طریقه داش در پیش گرفتن .دادش یه کمی آرام تر حرکت کن . در قرآن اومده هیچ اجباری در دین نیست پس کینه هم دیگر به دل نگیریم که یهو منفجر میشوید
  • بی طرف IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    این تریبون های زرد و انحصاری دیگه حال ادمو بهم میزنه بسه بابا نه با کار اونا موافقم نه با مته کردن تو مغز مذهبیا موافقم ولی اینو میدونم که دیگه هرکی نوحه خوندن یاد گرفته ب خودش اجازه میده در مورد هرچی نظر بده اونام اشتباه کردن حتی اگه تو کل بابلسر هم یک نفر عزادار حسین باشه باید به حرمت دل شکستش رعایت حالشو بکنن نیاز به قوه قضاییه هم نیست این ملت مهربان همیشه در مقابل مهربانی مهربان پاسخگو هستن چه مذهبیون چه غیر مذهبی
  • مجاهد IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 0
    چرا میگید مسولین خواب بودن باید گفت دستگاه قضایی و ضابطین خود را به خواب زده اند این خنجر را این حرمله ها به قلب مؤمنین و آزادگان وارد کرده اند
  • ناشناس IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    سلام..اسلام و دین شیعه مخالف تفریح و مسافرت نیست اشتباه نکنید..امامی که برای پایداری دین حتی طفل شش ماهه ی خودش رو هم فدا کرده به تعبیر قرآن از شعائر دینه و باید حرمتش حفظ بشه.چه کسی که پایکوبی میکنه چه کسی که با لباس مشکی هیات چشم چرانی میکنه هر دو بی حرمتی میکنن.‌اصل حرمت نگه داشتنه ..دنبال مقصر نباشید از ماست که بر ماست.کم گذاشتیم نه اصلا کاری نکردیم واسه ارباب و دینمون.مدعی بودیم فقط یاعلی
  • Esi IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 0
    اول مملکتتون رو درست کنین بعد اسم حسینی بودن رو به سینه بزنینخود حضرت علی میگه از وری ک فقر بیاد از در دیگه ایمان میره کم به اسم سیدالشهدا خون مردمو تو شیشه کنین همین مونده مردم واسه تفریح شونم از شما اجازه بگیرن
  • علیرضا IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    بهترنیست هیئات حسینی درایام خاص مراسم عزاداری را درکنارساحل برگزارکنند؟ دراینصورت بسیاری ازمسافران هم درمجالس سیدالشهدا(ع) شرکت میکنند ودیگران هم ازرفتارمغایرباشرع خودداری میکنند
  • رضا IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    واقعا جای تأسف داره ..اول برای اون کسی که این مطالب رو نوشته دوم برای اون کسی که اینها رو چاپ و به عنوان مطلب مهم توی سایت خبری گذاشته
  • ... IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    کامنتا دیدم خیلیا نوشتن، شادی میکنن بکنن ولی تو خونشون نه تو ملا عام
  • ریحانه IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    درسته ک من و شما حق دخالت تو کارای دیگرانو نداریم درسته ک هرکی با یچیزی عشق میکنه ولی چرا باید اینقدر سختگیری کردن برای هیئت ک باید نکات بهداشتی رعایت شه شیوه عذاداری رو تغییر دادن بخاطر بیماری اما هیچگونه سختگیری واسه سواحل شمال انجام ندادن چرا راجب اینکه حداقل اگ کسی میاد کنار ساحل نکات بهداشتی رو رعایت کنه مگه فقط مشکل از عذاداریه اباعبدلله بود؟ یعنی تجمع کنار ساحل اونم بدونم رعایت نکات بهتداشتی مشکلی نداره کرونا فقط تو هیئته؟
  • Esi IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    کدوم یکی از شما که کامنت گذاشتین واسه خاطر حسین دست یک جوونی رو گرفتین یا یه کاری واسه امام حسین در خفا انجام دادین که انقد ادعا دارين کدومتون زندگیتون حسینیه چرا همو قضاوت و بهم توهین میکنین چرا از شادی هم ناراحت میشین و به عقیده ها احترام نمیذارین از شما چی کم شده چی زیاد کی شمارو واسه کار اونا بازخواست کرده خدا یا امام حسین شرم اوره خجالت بکشین بری پی دو دره بازیهاتون
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      0 0
      دست جوون گرفتن یعنی چی ؟ اتفاقا حوزویان فعالیت در زمینه مشکلات جوانان یکی از دغدغه هایشان و فعالیت هایشان بوده و هست ، اما امثال شما با انحراف جوون ها موافقید و با راهنماییشون مخالف . شما دوست جوون ها هستید یا سارق حیثیت و آخرتشون ؟ در کنار به تباهی برندگانشون ایستادید یا هدایت گرانشون ؟ توجیه گر گناه و انحراف جوون هستید یا نقش هشدار ناصحانه رو ایفا می کنید ؟ ما به مقداری که خداوند توفیق پیرویمان داده است ، دیگران را هم بدان فرا می خوانیم ، آیا از ما خواسته شده اول به مقام پیامبری و عصمت برسیم و سپس دیگران را امر بمعروف و نهی از منکر کنیم ؟ اتفاقا همین اشتباه از برخی اصحاب رسول الله صلی الله علیه و آله سر زد و حضرت پاسخ شفاف دادند ببینید : « عنه (صلى الله عليه وآله) - لما قيل له: لا نأمر ولا ننهى إلا بما عملنا به أو انتهينا عنه كله -: لا، بل مروا بالمعروف وإن لم تعملوا به كله، وانهوا عن المنكر وإن لم تنتهوا عنه كله» یعنی : هنگامی که گفته شد امر و نهی نمی کنیم تا این که همه معروفها را انجام و همه منکرات را ترک کرده باشیم . حضرت فرمودند : خیر . بلکه امر به معروف کنید ، گر چه همه معروف ها را انجام نداده باشید ، و نهی از منکر کنید ، هر چند همه منکرات را ترک نکرده باشید .
    • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      0 0
      شادمانی کنار ماتم دار چگونه است ؟ عقلمان چه می گوید ؟ این روایت غیر از حکم وجدانی و عقلی چه می فرماید ؟ ببینید : « امام عسكرى عليه السلام : لَيسَ مِنَ الأدَبِ إظهارُ الفَرَحِ عِندَ المَحزونِ ؛ حديث امام عسكرى عليه السلام :شادمانى كردن در نزد غمديده ، بى ادبى است .» حتی اگر افرادی فاقد اعتقاد صحیحند ، اما آیا اجازه عدم رعایت آداب عقلانی هم دارند ؟ تعبیر بی ادب نسبت به چنین کسانی ، توهین است یا بیان واقعیت تلخی که می بایست اصلاحش کنند ؟
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      0 0
      یعنی معنای خجالت و شرم هم تغییر کرده ؟! حرمت شکنی به بهانه دروغین تفریح ، کار محترمی است ؟! خیلی حال شما خوب است !
  • مجمل IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    انشاا..خود حضرت جوابشونو میده حالا هی برند پایکوبی کنند
  • ریحان IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 0
    ما کاری ب کسی نداریم کسی رو هم قضاوت نمیکنیم فقط میگیم ک چرا اینقدر مسئولین بی مسئولیت هستن ما امسال اونطور ک باید واسه امام حسین عذاداری نکردیم شیوه مراسم و تغییر دادن هیچ دسته ای تو خیابونا رد نشد فقط واس خاطر بیماری... تو هیئات هم فقط به یه اندازه مشخص افراد میتونستن وارد شن اون هم با رعایت پروتکل های بهداشتی اما چرا هیچگونه حرفی درمورد اینکه اگ مسافری یا هرکسی میره شمال برای تفریح اگ میرن کنار ساحل تجمع ایجاد میکنن نکات بهداشتی رو باید رعایت کنن نزدن چرا به این مکان ها اهمیتی ندادن ما کسی رو قضاوت نکردیم هرکس رو تو گور خودش میزارن ولی مگه کرونا فقط تو هیئات بود؟
  • عباس US ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    ملتی که میگه مراسم عزاداری نه اما مسافرت آری حالا هر کجا هرگز روی پیشرفت وتوسعه را نخواهد دید
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    خود مسوولین تعطیلات را کجا بودن؟
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    3 0
    کدام قلب امام حسین را به درد می آورد؟ تفریح در روز عاشورا یا دزدی و چپاول کشور؟
    • عحمید IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      دوست عزیز هم چپاول کردن گناهه هم پایکوبی در روز عاشورا زهن مردم رو تحریک نکن بی خود ،تو جامعه ای که امر به معروف ونهی از منکرنباشه اخرش میشه این بی حرمتیها
  • امیر حسین IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    اینا از گشنگی مردم نیست از شکم سیریشونه که دوروز تعطیل میشن میرن شمال مردم از سیری مستی گرفتن هرکس که حرمت تاسوعا عاشورا را رعایت نکند از سگ پست تر است
  • علی از زابلجان IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    سلام،عزیزان من کاری به مسولان ندارم هرکسی توی قبر خودش می خوابه ولی به خدا قسم هرکسی به پیامبر واولادش بی حرمتی کند ضربه اش را می خورد چون من این ضربه را خوردم
  • بی نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 0
    اصلا اینگونه نیس من شمال هستم تاسوعا عاشورا تمام سواحل بسته بود چرا اینقدر دروغ تحویل مردم میدهید؟
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      من اونجا بودم تعطیل نبود چرا دروغ تحویل مردم میدی الحقا که بینامی
  • ق IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    وقتی مسئولین ما خودشون اهل خوشگذرانی های اینجوری هستن چه انتظاری ازشون دارید؟
  • س NL ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    . واقعا خحالت آوره
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 0
    امام حسین با تفریح مخالف نیست اما بی بندوباری و هتک حرمت ایام عزا حسابش جداست
  • حامد IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    سلام خلاصه عرض کنم بنظر میاد که ملت هیچ گناهی ندارند و واقعیت همین هست این مردم همان هایی هستن که طاغوت زمان شاه منهوس را بیرون کردن تا شرایط بهتر بشه جمهوری اسلامی بعنوان حکومت اولین بار در ایران حاکم شد حالا همین آقایان مسؤلین یا گمشتگانسان هر روز میشنویم هزاران میلیارد زدند و بردن و خورد و هر روز مردم به فقر بیشتر و دنبالش به فساد و فحشا کشیده می‌شوند از مردم عادی چه انتظاری است سوال اینجاست که وقتی متولیان بظاهر اسلامی خود منشا فساد و دزدی هستن آیا اعتقادات و اعتماد مردم بیشتر میشه یا کمتر والا مردم الان دچار شک شدن و اعتقادشان را از دست دادند و یا حداقل کم شده تنها حکومتی که از اعتقادات مردم کاسته است همین حکومت است چون بنام اسلام اما بکام افراد هر چند مسؤلین و مراجع و یا اشخاصی دیگه ای هستن که غصه این را می‌خورند اما چه فایده و اما آندسته از کسانی که در ایام محرم حرمت شکنی می‌کنند میخام بگم هر انسان عاقلی باید به اکثریت جامعه و آداب و رسوم آن جامعه احترام بگذارد چه اعتقاد داشته باشد و چه نداشته باشد ایام و در ایام و مراسمات مذهبی حرمت را نگهدارد بهر حال عرض کنم خدایا همه ما را براه راست هدایت کند و دست مفسدین راقطع کند انشاالله
  • محمد IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    امر به معروف و نهی از منکر دو واجب الهی است. که هم مردم و هم مسئولین باید باید به این دو واجب الهی عمل کنند.یا علی مدد
  • امیرعلی IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    با سلام: اینقدرباهم جدل نکنید موفق باشید
    • دستور قرآن IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      0 0
      و جادلهم بالتی هی احسن . البته هر کسی نحوی مجادلش با دیگری ممکنه فرق بکنه . و وابسته به وضعیت طرف و شرایطش داره .
  • علیرضا IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    بیشرف برای همین ها کاربرد داره
  • حسینی IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    دوستان خود را ناراحت نکنید ماهی از سر گَنده گردد نی ز دُم
  • محسن خلیلی DE ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    حاجی من روز عاشورا از جایی در حال رد شدن بودم ظاهراً سه تا جوون بیشرف نامرد قبل از من اونجا مشغول خوردن زهرماری خوردندو کوفت کردندو رفتند، اصلا دگرگون شدم بعداز دیدن لیوانو بساطی که گندش اون مکان رو پرکرد. ای داد بیداد ما شنیدیم که ارمنی ها حرمت حضرت عباس رو نیگه میدارن
  • ع.پ.ف IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    کرونا دو وجه دارد یکی کرونا ی خب است برای مجالس پارتی عروسی و ازاین قرطی بازی ها که در این جور جاها اصلأ کرونایی وجود ندارد یااگر هم موجود است مثل یک بچه خوب است 2کرونای دوم یک کرونایی بسیار خطرناک است که در مجالس عزاداری سالار شهیدان است که خیلی کشنده است و باید ازان حذر کرد واقعا مابه کدام سمت میرویم که با یک بهانه الکی از عزاداری سالار شهیدان شانه خالی میکنیم ودرروزی که زمین و زمان خون گریه می‌کنند دنبال قرطی بازی های داغون میرویم اخر خداوند چگونه میخواهد به ما رحم کنه توبه کنید
  • 1159685010 JP ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    می دونید فرق این رقاصان سواحل در روزهای عاشورا و تاسوعا با شامیان چیه؟اونها امام حسین و یارانش را نمی شناختند ورقص و پایکوبی می کردند ولی اینها ازروی دهن کجی و حرمت شکنی این کارها می کنند
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    بعضی از انسان نماها زندگی حیوانی را انتخاب کرده اند.بخور و بخواب و .... به هیچی کاری ندارند تا بمیرند.
  • سرباز IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 1
    هر کشوری قوانین خودشو داره، دین اسلام هم گفته امر به معروف و نهی از منکر واجبه، پس وقتی افرادی سطح شعورشون آنقدر پایینه که فرق تفریح و هرزگی رو نمی فهمند و حرمت شکنی می‌کنند باید تذکر داد باید مانع شد. میخوان هرزگی کنند برند همون آنتالیا یا هر قبرستون دیگه هرزگیشون بکنند به جهنم یا بهشت رفتنشون هم کاری نداریم ولی وقتی توی مملکتی که کلی شهید داده ... میکنند که بخوان هرزگی در ملا عام کنند. نمی‌تونید هرزگی و بی بند باریتون رو تحمل کنید برید از این مملکت، چرا بهانه گرانی و دزدی و بهشت و جهنم میارید. اونی از بیت المال هم دزدی میکنه مثل شماها توجیهات خودشو میاره میگه میخوام برم به جهنم شما چکار داری؟ ولی عقل و منطق میگه هر کار اشتباه و غیر قانونی تبعاتش مال دیگران هم هست مثل اینکه بگی من دوست دارم از چراغ قرمز رد بشم هر اتفاقی هم افتاد با خودمه، ولی نمیگی رد شدن شما هم باعث تصادف میشه هم ترافیک برای بقیه. کلام آخر اینجا جمهوری اسلامی ایرانه با قوانین خودش پس همه ملزم به رعایت هستند.
  • Eli IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 1
    اقایی که این گزارش رو نوشتی یا خودت نمیدونی یا خودتو زدی به نفهمیدن وقتی شناختی از امام حسین و اهل بیت نداری حرف مفت نزن امام حسین ودشهدا بابت چی شرمنده بشن امام حسینی که تو قتلگاهش برای یزید اشک میریخت ودعاش میکرد مگر ایه قرانی رو نخوندی که هرکس مسوول اعمال خودش هست و کسی جای کسی مجازات نمیشه و..... پس چرا شهدا شرمنده بشن ضمن اینکه هرکس بک جور نگاه به دینی که انتخاب کرده داره یکی اسلام رو در کنار ازادی هاش میخاد یکی هم در کنار محدودیت هاش لطفا جای قاضی حق که خدواند هست شما ها قاضی نباشید به فکر حق الناس مردم باشید تا عقاید شخصی و جای زبان امام حسین علیه اسلام
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      0 0
      خوب بود قبل از ارسال کمی به نوشته خودت نگاه می کردی ، که گفته امام حسین علیه السلام و شهداء شرمنده بشوند ؟ گفته از آنها شرمنده بشوند .
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      0 0
      امام حسین علیه السلام برای یزید توی قتلگاه اشک می ریخت ؟! البته دعا رو قبول دارم ، چرا که برای برخی از لشکریان یزید دعا کرد و برخیشون همون جا مستجاب و طرف به درک واصل گردید و برخی دیگر هم مثل عمرسعد که حضرت بهش فرمود « ذبحک الله علی فراشک » توی رختخوابش مطابق دعا به درک رفت .
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      0 0
      «مگر ایه قرانی رو نخوندی که هرکس مسوول اعمال خودش هست و کسی جای کسی مجازات نمیشه و..... پس چرا شهدا شرمنده بشن ضمن اینکه هرکس بک جور نگاه به دینی که انتخاب کرده داره یکی اسلام رو در کنار ازادی هاش میخاد یکی هم در کنار محدودیت هاش لطفا جای قاضی حق که خدواند هست شما ها قاضی نباشید به فکر حق الناس مردم باشید تا عقاید شخصی و جای زبان امام حسین علیه اسلام» قبل از آن که نتیجه ای از آیه بگیری نگاهی به حول و هوش آن و دیگر آیات هم داشته باش . مسئولیت فرد در قبال عملش و عدم مجازات او در قبال اعمال دیگران ، نافی تکلیف امر به معروفی و نهی از منکری دیگران نسبت به وی نیست . آیات امر به معروف و نهی از منکر دقیقا مربوط به مسئولیت در قبال اعمال دیگران هست . آیه ۶۳ مائده را ببینید : «لا يَنْهاهُمُ الرَّبَّانِيُّونَ وَ الْأَحْبارُ عَنْ قَوْلِهِمُ الْإِثْمَ وَ أَكْلِهِمُ السُّحْتَ لَبِئْسَ ما كانُوا يَصْنَعُونَ «63» چرا علماى نصارا و يهود آنان را از سخنان گناه آلود وخوردن مال حرام بازنمى‌دارند؟ چه بد است آنچه انجام مى‌دهند.» مواخذه علمای نصارا و یهود برای چیست ؟ اگر مسئول نبودند ، چرا بازخواست دارند ؟ آزادی ها و محدودیت ها به خواهش ها و ناخواهش های ما مشروط نیست ، نه حق سلب آزادی مشروع داریم و نه نادیده گرفتن محدودیت ها . ما جز قضاوت خدا چیزی را نمی طلبیم ، و برداشت های گمراهانه از قرآن را قویا رد می کنیم ، و حق مردم را در بسط زمینه فساد و انحرافشان نمی دانیم . باطل را برچسب حق نزنید .
  • شبنم IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 1
    اصلا دین و عزاداری به کنار فقط امیدوارم همه اونایی که رقصیدند و به عمد بی احترامی کردند شامل قانون کارما بشن و تو مرگ عزیزانشون همین اتفاق براشون بیفته
  • تحصيل كرده حوزه IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 12
    مقصر اصلي مسئولان تا امروز نظام اسلامي هستند تصور اين حرمت شكنان اين است خدا و قيامتي وجود ندارد اگر بود خود مسئولان و فرزندانشان اين همه فسق فجور نداشتند. تصور حرمت شكنان اين است دين و قيامت را مسئولان فقط براي دوام ميز حكومت خود حفظ كرده اند وگر اين مردم اعتقادا جرات حرمت شكني نداشتند مگر همين مردم نبودند امار فسق و فجورشان در ايام عزاي امام حسين به پايينترين حد خود ميرسيد. پس مشكل را در مردم جستجو نكنيد كه مولا علي فرمودند مردم به حاكمانشان شبيه ترند تا به پدرانشان. ايت الله جوادي عاملي فرمودند باطن مسئولان درست شود ظاهر مردم درست مي شود
  • حسین عسکری IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 1
    خداوند را از آنچه ستمگران انجام مى‌دهند غافل مپندار، همانا او (كيفر و حساب) آنان را براى روزى به تأخير مى‌اندازد كه چشم‌ها (از حيرت و وحشت) آن روز خيره مى‌ماند. سوره مبارکه ابراهیم ایه 42
  • ابو الفضل IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 1
    کسانی که سوال میکنن میگن ایا تفریح جرمه؟ من میگم نه ولی هر تفریح جا و مکان و زمان مناسبی داره نه در ایام محرم که نصف کره زمین داغدارن بعضی ها برن رقص و پای کوبی اون هم در ایام محرم،بعضی ها با این کارشون دارن دل امام زمانشونو میشکنن حالا این به کنار ولی متاسفانه بعضی ها جنبه ی تفریح ندارن و شورشو در میارن،کشور ما اسلامی هستش و باید به قوانینش احترام گذاشت وگرنه هیچ فرقی با جنگل نداره،میری لب ساحل میبینی هیچ فرقی با سواحل آنتالیا نداره از بس که بی حرمتی اونجا زیاده خواهشا ادم باشیم.یا علی
  • ب ص IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    1 0
    لازم نیست حضرات در خصوص مسائل فرهنگی اشک تمساح بر گونه جاری کنند! این فرهنگ واین مردم از دروغ های بعضی از مسئولین تآثیر گذار در سیاستهای فرهنگی ،خسته شده اند. مردم را سرکار نه دارید.به مردم دروغ نگویید.این مردم همان مردمی هستند که روزی ولی نعمتانتان بودند. چه شده است که امروز اینچنین برعلیه شأن آماده باش می زنید و راههای ورود به ساحل وپارک وجامعه را می بندید؟!
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    1 0
    کاش امامان جمعه و جماعت و هیئتی ها هم و غم شان را در حوزه بد اقتصادی هم نشون میدادند
  • احمد IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    غلط کردین کثافتا می خواستین لجن خوری کنین می رفتین خونتون واسه چی روبه روی عزا می رقصیم خاک و سنگ جهنمی بیاره رو سر هر کسی که از شما هرزه ها دفاع کنن