پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبحانی

 حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین از برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس علمیه قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا ظهر امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس از همکاری‌های ارزشمند سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، با حوزه علمیه  در برگزاری مراسمات ملی مذهبی قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به برنامه ریزی مدارس علمیه قزوین برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: شهدا این ارزش های دفاع مقدس، سرمایه بزرگ همدلی، ایثار و از خودگذشتگی را به مردم ایران ارزانی داشته اند که باید قدردان شهدا باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: در ایام دهه ماه محرم در حوزه علمیه و مدارس علمیه قزوین برنامه های مختلف سوگواری در رثای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) با رعایت آیین نامه های ستاد مبارزه با کرونا برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین به تأسیس مراکز نیکوکاری در مدارس علمیه قزوین اشاره و بیان کرد: ایجاد مرکز نیکوکاری در مدارس علمیه برکات فراوانی خواهد داشت، چرا که این نوع مراکز بهانه ای برای رفت و آمد مردم به حوزه علمیه و مستحکم کردن پیوند مردم با حوزه علمیه و ارتباط با خیرین است.

وی ادامه داد: چنانچه بتوانیم در انجام رسالت مرکز نیکوکاری موفق عمل کنیم، مردم بیش از هر زمان ارتباطشان با این مدرسه قوی خواهد شد و در حفظ آن نیز گام‌های خوبی  برمی دارند

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با اشاره به حضور تأثیرگذار بسیج محلات در مناطق مختلف قزوین، بیان کرد: امروز در شهر قزوین در محلات مختلف شاهد حضور فعال بسیج در مساجد و مراکز هستیم که ارتباط خوبی بین دو نهاد حوزه علمیه قزوین و بسیج در موضوعات مختلف بصیرتی، عقیدتی و فرهنگی وجود دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha