جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسنعلی عربی

حوزه/ مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان گفت: برگزاری انتخابات یکی از اقدامات نیک و سرنوشت ساز در جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام حسنعلی عربی، در آیین تجلیل از دست اندرکاران نظارت بر برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان، اظهار داشت: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان  بسیار خوب و عالی برگزار شد و در سطح کشور نیز نتیجه بسیار خوبی داشت.

مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان با بیان اینکه بحمدالله این انتخابات در استان در صحت و سلامت کامل و بدون هیچ درگیری، مشکل، گِله و شکایت و چالشی برگزار شد، افزود: نتیجه های مطلوب به دست آمده، حاصل زحمات تمامی عزیزان و دست اندرکاران در انتخابات اعم از اجرایی، امنیتی، نظارتی، حفاظتی و سایر عوامل بود.

وی با بیان اینکه بحث تعامل و تفاهم بین همه دست اندرکاران انتخابات با لطف الهی وجود داشت که این از نتایج مثبت انتخابات گذشته در استان بود، افزود: برگزاری انتخابات یکی از اقدامات نیک و سرنوشت ساز در جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام عربی با بیان اینکه مقوله توجه به تقوا در آن نیز به مثابه رعایت قانون در ابعاد مختلف  در سایه تعامل با تمامی دست اندرکاران بود که به خوبی به آن توجه شد، خاطرنشان کرد: این تعامل و تفاهم دوسویه و مطلوب در رابطه با تایید و رد صلاحیت ها، منجر به کسب اطلاعات و اخبار دقیق تر خواهد شد و نتیجه انتخابات نیز به حق نزدیک تر می شود که این نزدیک تر بودن باعث می شود حق فردی تضییع نشود.

وی گفت: در سایه این‌ تعامل و همکاری و تمام اقدامات ارزنده و مطلوب، نتیجه برگزاری انتخابات همانگونه که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند، تشکیل یک مجلس انقلابی و جوان بود.

مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان با بیان اینکه اصول کار در هیات نظارت، همانگونه که از تفسیر قانون اساسی در شورای نگهبان تصویب شد، بر اساس نظارت استصوابی و ملاک عمل است و در این حوزه تعلق به جناح و گروه ها، مد نظر قرار نمیگیرد، گفت: در استان  سمنان نیز بر این اساس و بر پایه اطلاعات و داده های موجود، تایید و رد صلاحیت های افراد انجام شد و ان‌شاءالله در انتخابات آینده نیز این تعامل و تفاهم و همراهی بین همه ارگان ها وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha