جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

حوزه/ حجت الاسلام قلی پور با بیان این که عزاداران حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی، حرمت عزاداری برای سید و سالار شهیدان را حفظ کردند، تصریح کرد: رعایت پروتکل ها در هیأت های مذهبی، عظمت عزاداری را دو چندان کرد.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری دهه نخست ماه محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سراسر کشور، گفت: هیأت های مذهبی با عمل به توصیه های بهداشتی توطئه دشمنان را خنثی کردند.

وی با بیان این که هیأت های مذهبی ثابت کردند در عمل به قانون و توصیه های بهداشتی پیشگام تر از سایر بخش ها و نهادها هستند، افزود: علیرغم تلاش ها و توطئه های دشمنان برای تضعیف هیأت های مذهبی، اما مراسم عزاداری امسال با شکوه و عظمت گذشته برگزار شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هدف دشمن تضعیف عزاداری حسینی و خاموش کردن نور اهل بیت(ع) در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: ملت حسینی ایران اسلامی با تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه، عظمت ماه محرم را با برگزاری باشکوه مراسم عزاداری حفظ کردند.

امام جمعه بابلسر با بیان این که رسانه های بیگانه تلاش کردند تا نشان دهند هیأت های مذهبی توجهی به پروتکل های بهداشتی نمی کنند، بیان داشت: هیأت های مذهبی نشان دادند درعمل به قانون و دستورالعمل های ابلاغی پیشگام هستند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که برگزاری مراسم باشکوه عزاداری حسینی شکست سنگینی برای دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) بوده است، خاطرنشان کرد: علیرغم این که دشمنان تلاش کردند تا مردم را از عزاداری حسینی دور کنند، اما ملت عاشورایی ایران اسلامی با رعایت کامل دستورالعمل های  بهداشتی عزاداری امام حسین(ع) را برگزار کردند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران نخواهند گذاشت ذره ای از عظمت مجالس حسینی کاسته شود، تصریح کرد: ملت ایران نشان دادند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی هم می توان عزاداری انجام داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هیأت های مذهبی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به رهنمودهای مقام معظم رهبری لبیک گفتند، خاطرنشان کرد: عمل به این توصیه های بهداشتی از سوی هیأت های مذهبی، ولایت مداری و قانون مداری آنها را اثبات کرد.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که عزاداران حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی، حرمت عزاداری برای سید و سالار شهیدان را حفظ کردند، تصریح کرد: رعایت پروتکل ها در هیأت های مذهبی، عظمت عزاداری را دو چندان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha