شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اجلاس مدیران همدان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: مدیران موفق جهادی عمل می کنند و پیشرفت حوزه های علمیه مرهون چنین مدیرانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ام کلثوم امیدی صبح امروز در اجلاس فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران استان همدان در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهراء(س) همدان رشد و ترقی حوزه های علمیه را مرهون اقدامات جهادی مدیران دانست و گفت: زمانی می توان به قله موفقیت رسید که تمامی توان و تلاش به کار گرفته شود.

وی در ادامه افزود: کارگزاران مؤثر امام عصر(عج) در انجام امور محوله بسیار با جدیت و پشتکار عمل می کنند و مدیران نیز از کارگزاران هستند و باید بدانند که این مدیریت یک امانت الهی محسوب می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان تصریح کرد: زمانی می توان طلابی جهادی و انقلابی تربیت کرد که مدیرانی فعال و جهادی پای کار باشند و در تمامی امور در خط مقدم باشند که اگر این گونه شد طلاب می توانند این مدیران را الگوی خود قرار دهند.

وی همچنین گفت: منظم بودن در تمامی امور از ویژگی های یک مدیر موفق است زیرا که مدیری که خود نظم نداشته باشد یقینا همکاران مجموعه هم بی نظم خواهند بود و این به طلاب نیز سرایت می کند.

خانم امیدی در پایان به تربیت نیروی انقلابی، عدالت رفتاری بین کادر، پرهیز از اعمال سلیقه شخصی در مدیریت، بهره گیری از مشورت و شایسته گزینی در جذب نیروها اشاره کرد و از مدیران درخواست کرد که از تمام نیرو و خلاقیت خود جهت ورود به سال تحصیلی جدید که با شرایط خاصی مواجه است، استفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha