پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: یک زن به عنوان سرباز رسانه‌ای و تبلیغاتی امام حسین(ع)، به نام حضرت زینیب(س) توانست نقشه‌های ۵۰ ساله جریان نفاق را برهم بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در اجلاس فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران استان همدان با اشاره به جریان رسانه‌ای دشمن علیه اهل بیت و پس از پیامبر(ص)، و اینکه ۷۰ هزار منبر متولی لعن علی بن ابی طالب(ع) بودند، اظهار داشت: این اقدامات چندین ساله رسانه‌ای کار را به جایی رساند که این جماعت فرزند پیامبر را به شهادت رساندند و به خیال خود فکر می‌کردند که در جامعه اتفاقی نخواهد افتاد.

وی افزود: یک زن به عنوان سرباز رسانه‌ای و تبلیغاتی امام حسین(ع)، به نام حضرت زینیب(س) توانست نقشه‌های ۵۰ ساله جریان نفاق را برهم بزند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه حضرت زینب(س) نقشه‌های ۵۰ ساله جبهه نفاق را در عرض ۳۰ روز نقش بر آب کرد، گفت: در کنار محتوای خطبه‌های حضرت زینب(س) که مستدل و منطقی بود، شیوه بیان ایشان نیز به قدری با بلاغت همراه بود که یزید مجبور به عقب نشینی و اقرار به اشتباه شد.

وی با تاکید بر نقش موثر زن در اسلام مطرح کرد: اگر یک زن تربیت دینی و اسلامی قوی داشته باشد، می‌تواند در فضای تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن همچون حضرت زینب به عنوان سرباز رسانه‌ای جنگ نرم امام حسین(ع) تمام پیروزی‌های جنگ نرم و سخت دشمن را با هم زمین بر زمین بزند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه مخاطب شناسی حضرت زینب(س) در خطبه‌های مکه و کوفه و بیان هر نکته در مکانی خاص، تاکیدی بر عقیله بودن ایشان دارد، گفت: انتظاری که امروز از حوزه‌ها وجود دارد، این است که بتوانیم در حد خودمان در مسیر حضرت زینب(س) باشیم و حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با رسانه‌های خود و دستکاری ذهن و ادراک مردم حتی دولت انتخاب می‌کند و با فضای مجازی، فضای حقیقی را مدیریت می‌کند و در این فضا است که نقش یک زن بیشتر خود را نشان می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با بیان گاهی یک خبرنگار زن با تهیه گزارشی تمام تبلیغات دشمن را از کار می‌اندازد، عنوان کرد: مشکل اصلی در حوزه‌ها را باید انگیزه و دغدغه دانست، در حالی که اگر به یاد داشته باشیم که دشمن به صورت شبانه روزی در حال هجوم به اسلام و نظام است این مشکل تا حدودی برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: شهید مطهری بیشتر از دیگران درس نخوانده بود، اما تفاوت ایشان میزان دغدغه خدمت به اسلام و داشتن درد اسلام و درد دین بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha