چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دوره میثاق طلبگی طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه لرستان در افتتاحیه دوره میثاق طلبگی طلاب جدید، گفت: طلاب از همان بدو ورود به حوزه برای کسب معارف اخلاقی و تهذیبی و علمی پژوهشی تلاش کنند و با حضور مستمر در کلاس های درس و بحث، چشم انداز تبلیغی مطلوبی برای خود ترسیم کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، افتتاحیه دوره میثاق طلبگی، ویژه طلاب جدیدالورود مدارس علمیه رضوی الشتر و بقیه الله الاعظم(عج) نورآباد امروز با حضور بیش از 22 طلبه لرستانی، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در نورآباد برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه رعایت زی طلبگی از نشانه های طلاب و مبلغان موفق و کارآمد است، بیان داشت: طلاب همواره در همه حال برای دیگران الگو باشند و چارچوب های اخلاق طلبگی را در همه ابعاد در جامعه رعایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی با اشاره به اینکه تهذیب نفس و رعایت اخلاق ظاهری نیز از عوامل موفقیت طلاب در تبلیغ است، خاطرنشان کرد: اخلاق طلبگی در مدارس علمیه باید تقویت شود و برای تحقق این مهم اساتید و کارکنان حوزوی باید همت خود را بکار گیرند.

وی با بیان اینکه طلاب قدر جایگاه و رسالت تبلیغی خود را بدانند، گفت: طلاب از همان بدو ورود به حوزه برای کسب معارف اخلاقی و تهذیبی و علمی پژوهشی تلاش کنند و با حضور مستمر در کلاس های درس و بحث، چشم انداز تبلیغی مطلوبی برای خود ترسیم کنند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه طلاب مروج اخلاق دینی و قرآنی در جامعه باشند، یادآور شد: طلاب و مبلغان با اخلاق نیکو، سعه صدر و تلاش وافر در تبلیغ، تبیین و ترویج آموزه های دینی و اخلاقی در جامعه همت جهادی داشته باشند تا تبلیغ اثرگذاری در جامعه از خود به جا بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha