پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 917521
۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
تجلیل در اردکان

حوزه/امام جمعه اردکان گفت: حضور استعدادهای قرآنی در مساجد و محافل عمومی موجب شناسایی و شکوفایی استعدادها خواهد شد که باید از این ظرفیت‌ها به نحو شایسته استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در یزد، در پی کسب رتبه برتر دانش آموز اردکانی در مسابقات کشوری اذان توسط علیرضا هاتفی اردکانی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام‌جمعه اردکان به همراه معاون پرورشی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان، مسئولین کانون قرآن و جمعی از فعالین قرآنی از وی تجلیل کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاکر، امام‌جمعه اردکان ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که در زمینه‌ی ترویج فرهنگ و معارف اسلامی و قرآنی در جامعه تلاش می‌کنند، گفت: باید از این استعدادها بیشتر استفاده شود تا زمینه تشویق و جذب سایر جوانان و نوجوانان به مساجد و فعالیت‌های قرآنی فراهم گردد.

وی با قدردانی از حمایت‌های خانواده آقای هاتفی که در کسب موفقیت او نقش ویژه‌ای داشتند، افزود: حضور استعدادهای قرآنی در مساجد، مصلی و محافل عمومی موجب شناسایی و شکوفایی استعدادها خواهد شد که باید از این ظرفیت‌ها به نحو شایسته استفاده کنیم.

گفتنی است، علیرضا هاتفی اردکانی در مسابقات کشوری اذان دانش‌آموزی که اخیراً به‌صورت آنلاین برگزار شد توانست در میان شرکت‌کنندگان از سراسر کشور رتبه برتر این دوره از مسابقات را کسب نماید.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    0 0
    احسنت مایه افتخار اردکانی