جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: کلاس های دانش افزایی مهارت های تدریس با استقبال خود اساتید و کادر مدارس علمیه کردستان روبرو گردید.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی، در حاشیه برگزاری کلاس های دانش افزایی مهارت های تدریس که در کامیاران، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: کلاس های دانش افزایی مهارت های تدریس در استان کردستان امسال به میزبانی مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران به مدت سه روز برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: امروز جمعه آخرین روز برگزاری این دوره از کلاس های دانش افزایی می باشد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در این دوره تمامی اساتید و کادر مدارس علمیه استان کردستان حضور دارند و بی شک حضور در این کلاس ها می تواند یک تجربه خود برای این دوستان باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: تدریس این کلاس های سه روزه بر عهده استاد ترقی از اساتید مجرب و بنام بوده است.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: خوشبختانه این کلاس ها با استقبال خود اساتید و کادر مدارس علمیه کردستان روبرو گردید و نیز جای دارد از تلاش های حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر؛ مدیر حوزه علمیه استان کردستان و سایر همکاران که در برگزاری این کلاس ها تلاش های بسیاری داشتند تقدیر نمایم.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: خوشبختانه کسانی که در این دوره از کلاس های دانش افزایی مهارت های تدریس شرکت داشتند رضایت کامل و خوبی داشتند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: این دوره از کلاس ها، خیلی با برکت بود و امیدواریم که اساتید بتوانند از این مهارت های تدریس که آموخته اند در طول سال استفاده کنند و کلاس های پربار و پربرکتی برای طلاب استان کردستان داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha