شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی اکبر منصوری

حوزه / امام جمعه رزن گفت: نهاد نماز جمعه به عنوان خدمت گزار و در خدمت تمام خدمتگزاران نظام برای خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزای «حوزه» در همدان، حجت الاسلام علی اکبر منصوری، امام جمعه رزن، ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان، با تقدیر از خدمات حجت الاسلام مولازاده، اظهار داشت: در قیامت در خصوص چگونگی استفاده از نعمات الهی سوال می شود و افراد مورد بازخواست قرار می گیرند.

وی افزود: مسئولیت در حکومت اسلامی نیز از نعمت های الهی است که باید در قیامت جوابگو عملکرد خود باشیم که چگونه به وظیفه خود عمل کرده ایم.

امام جمعه رزن با بیان اینکه تفاوت در سمت ها و عناوین تنها یک اسم است، گفت: در حکومت اسلامی هدف یکی است و همه در زیر بیرق سیدالشهدا(ع) در حال حرکت در مسیری هستیم که شهدا آن را ریل گذاری کرده اند.

وی تصریح کرد: رسیدن به این هدف نیز تنها با اتحاد و حرکت در این مسیر ریل گذاری شده، ممکن است.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه برای من خدمت به مردم مهم است نه جناح و حزب، خاطر نشان کرد: خط قرمزی که برای ما وجود دارد همان خط قرمز نظام و آرمان های امام و شهدا است.

وی با اشاره به جایگاه نهاد نماز جمعه، مطرح کرد: نهاد نماز جمعه به عنوان خدمت گزار و در خدمت تمام خدمتگزاران نظام برای خدمت به مردم است.

امام جمعه رزن با بیان اینکه این نهاد بودجه ای ندارد اما پر اثر ترین نهاد در جامعه است، گفت: نهاد نماز جمعه به عنوان نهادی موثر در  حوزه های مختلف به عنوان سرباز ولایت آماده خدمت رسانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha