چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بیانیه شورای عالی تنظیم اموردینی افغانستان

حوزه / شورای عالی تنظیم امور دینی افغانستان در بیانیه ای از دولت، وزارتخانه ها و مردم این کشور برای برگزاری با شکوه عزاداری دهه اول محرم تقدیر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شورای عالی تنظیم امور دینی افغانستان بیانیه ای پیرامون برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم و روز عاشورا  صادر کرد .

متن بیانیه به این شرح است ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

” إنّ الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاه “

تجلیل از قیام و شهادت امام حسین (ع) و فرزندان و یاران فداکارش در افغانستان عزیز در حالی صورت گرفت که از سویی با  تهدیدات امنیتی و از سوی دیگر به‌خاطر نگرانی از شیوع ویروس کرونا، با هشدارهای جدی به مردم عزادار ، مراسم برگزار شد.

اما به لطف و عنایت الهی، با مدیریت شورای عالی تنظیم امور دینی، تدابیر و اقدامات همه جانبه مسئولین  و نهادهای  امنیتی، تلاش‌های شبانه روز کمیسیون عالی هماهنگی امنیتی، با توجه و هوشیاری مردم به خصوص جوانان، محرم امسال با معنویت، شکوه و عظمت بسیار، در فضای کاملاً امن برگزارشد.

شورای عالی تنظیم امور دینی افغانستان وظیفه خود می‌داند که به خاطر تلاش های صورت گرفته از سوی  رئیس جمهور  و  معاون ایشان سرور دانش به‌خاطر راهنمایی ها و دستورات جدی  مسئولان کشور، نهادها و وزارت‌های مربوطه  از این  اقدامات و زحمات صادقانه شبانه روزی شان قدردانی  می کند، همچنین از علما و  سخنرانان، کمیسیون عالی هماهنگی امنیتی، مسئولان هیئت‌های عزاداری  و از تمام ملت مسلمان به‌خاطر حضور پرشور در صحنه و رعایت تمام دستورات و توصیه‌های لازم تشکر و قدردانی می کنیم.

خداوند از همه ما این عزاداری را قبول کند و بر توفیقات‌شان در راه خدمت به دین اسلام، ملت مسلمان و کشور اسلامی افغانستان بیفزاید.

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

شورای عالی تنظیم امور دینی افغانستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha