جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کریمی قدوسی

حوزه/ معاون فرهنگی – تربیتی جامعةالمصطفی العالمیه گفت: علی رغم تمام دسیسه ها و نقشه های شوم استکبار علیه اسلام، امروز شاهدیم به برکت انقلاب اسلامی در متن جوامع غربی، پیام آزادی خواهی، مبارزه با ظلم و استکبار طنین انداز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین جعفر کریمی، معاون فرهنگی- تربیتی جامعةالمصطفی در مراسم آغاز دوره دانش افزایی بصیرتی سلسله مباحث گفتمانی بیانیه گام دوم انقلاب، که با حضور مدیران تشکل های فرهنگی جامعةالمصطفی برگزار شد، تصریح کرد: طرح مباحث روز برای طلاب، از موضوعات مهمی است که همواره در دستور کار معاونت فرهنگی- تربیتی المصطفی قرار داشته است؛ در این دوره ها از نظرها، پیشنهادها و انتقادهای دوستان برای ارتقای سطح دوره های پیش رو استفاده خواهیم نمود.

وی به دسیسه های شوم دشمن برای کاهش سرعت حرکت توفنده انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: علی رغم تمام دسیسه ها و نقشه های شوم استکبار علیه اسلام، امروز شاهدیم که در متن جوامع کشورهای غربی، پیام آزادی خواهی، مبارزه با ظلم و استکبار طنین انداز شده است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی بیداری گری را زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت: جوامع بشری باید نسبت به شرایط و موقعیت اجتماعی و سیاسی خود و نیز نقش و حرکتی که باید در جهت آزادی و عدالت خواهی دنبال شود واقف بوده، به فراهم سازی زمینه های ظهور حجت خدا توجه روز افزونی داشته باشند.

معاون فرهنگی- تربیتی المصطفی آزادی خواهی، عدالت طلبی، معنویت جویی و حرکت در مسیر بندگی خداوند متعال را پیام اهل بیت(ع)، درس عاشورا و آموزه تمام انبیای الهی دانست و خاطرنشان کرد: تا حاکمیت طاغوت پابرجا باشد، زمینه برای عبودیت و بندگی خداوند متعال شکل نخواهد گرفت؛ از این رو، تمام انبیای الهی همواره به دنبال آزادی ملت ها و امت ها از بندگی شیاطین انس و جن و سوق دادن آن به سمت بندگی ذات اقدس الهی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی با بیان این که قرآن کریم بیش از هفتاد مرتبه از شخصیت و سیاست و تفکر فرعونی یاد نموده، اظهارکرد:قرآن کریم بر رهایی انسان از بندگی غیر خدا، آزادی از ابتلا و هواهای نفسانی و قدرت های شیاطین بیرون تأکید می کند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha