پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پروژه نفوذ

حوزه/ دانشیان گفت: اگر جوان در تحلیل مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به بصیرت لازم دست یابد، نه تنها خود می‌تواند دشمن را بشناسد و در جبهه او قرار نگیرد، بلکه برای خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان با دانش و منطق تلاش نماید.

خانم نسرین دانشیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» در آذربایجان‌غربی با اشاه به خطرات نفوذ دشمن، اظهار داشت: مطالعه تاریخ اسلام گویای نفوذ و کارشکنی دشمنان در به ابتذال کشیدن جوانان است و جریان نفوذ دشمن در حضرت ابوالفضل(ع) در شب عاشورا که با توطئه امان دادن شکل گرفت یکی از نمونه‌های نفوذ در بین لشکر اسلام است که با بصیرت نافذ حضرت برطرف شد.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در خصوص تربیت جوانان، تصریح کرد: برای بهره‌برداری هر چه بهتر از دوران جوانی و حفظ جوانان از انحراف و تباهی، نیاز فراوان بر آگاهی از نقشه‌های دشمنان داریم و شناخت راه‌ها و ابزار و خطرات نفوذ دشمن در جوانان ضروری به نظر می‌رسد.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی ادامه داد: در پروژه نفوذ دشمن، اولین خطری که جوانان ما را تهدید می‌کند، خطر اعتقادی است، خطراتی که باورهای ناب جوان را می‌گیرد و ایمان و اعتقاد او را سست می‌کند. سستی ایمان جوانان یک جامعه، همانند سستی ستون‌های یک اتاق است که هر لحظه احتمال می‌رود، سقف اتاق آوار شده و بر سر ساکنان آن فرو ریزد.

وی در پایان با تاکید بر بصیرت‌افزایی گفت:  «بصیرت افزایی» در مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان در پروژه نفوذ بسیار کارساز خواهد بود و پادزهری بر نفوذ است. اگر جوان در تحلیل مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به بصیرت لازم دست یابد، نه تنها خود می‌تواند دشمن را بشناسد و در جبهه او قرار نگیرد، بلکه برای خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان با دانش و منطق تلاش نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha